فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

ساخت وبلاگ

تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ یکی از جدیدترین تلویزیون های معرفی شده توسط برند سامسونگ است که توانسته از هر نظر و با ویژگی های شگفت انگیز خود از رقبای خود پیشی بگیرد. برند سامسونگ در سری جدید تلویزیون های 2022 توانسته توانایی خود را در تولید و ارائه محصولات باکیفیت با طراحی عالی به اثبات برساند. نسل جدید تلویزیون های ارائه شده توسط برند سامسونگ از بهترین کیفیت و طراحی برخوردار بوده و تمامی فناوری های هوشمند و کاربردی نسل قدیم در سری جدید تلویزیون ها ارتقا یافته است. طراحی مدرن و خاص تلویزیون 55Q60B یکی از مواردی است که خریداران به آن توجه می کنند.

تلویزیون سامسونگ مدل 55Q60B

در تلویزیون سامسونگ 55Q60B رنگ ها، حرکت، جزئیات و کنتراست از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و به کمک صفحه نمایش عالی 55 اینچی، تجربه تماشای فوق العاده ای خواهید داشت. تلویزیون هوشمند سامسونگ دارای رزولوشن 4K است که بالاترین وضوح و کیفیت را ارائه می دهد و دو فناوری Quantum HDR و Quantum Dot کمک می کند فضای محتوا کاملا واقعی به نظر برسد و رنگ ها به بهترین شکل نمایش داده شوند. تلویزیون سامسونگ Q60B شما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل می کند و با کمک این تلویزیون تجربه بازی فوق العاده ای خواهید داشت. این بار طراحی و کیفیت تلویزیون Q60B به شما کمک کرد هر آنچه از یک تلویزیون خوب انتظار دارید را داشته باشید و این محصول مکمل دستگاه های صوتی و تصویری خانه شما خواهد بود.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ

 

طراحی تلویزیون سامسونگ 55Q60B

طراحی باریک و ظریف تلویزیون 55Q60B

طراحی تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ به گونه ای است که آن را در هیچ جای دیگری ندیده اید و با وجود طراحی مدرن، فضای منزل شما را شیک و مینیمال می کند. صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ است و این صفحه نمایش بزرگ با لبه های باریک و صیقلی به شما کمک می کند تمام توجه خود را بر روی محتوای اصلی متمرکز کنید و از شما در برابر حواس پرتی محافظت کند. پایه صاف و باریک دستگاه با طراحی خاص خود جلوه خاصی به تلویزیون شما می بخشد و با پایداری و مقاومت بسیار خوبی که دارد باعث می شود به خوبی روی میز تلویزیون مورد علاقه شما بایستد.

لبه های تلویزیون 55Q60B بسیار باریک و یکپارچه با دیوار پشت آن طراحی شده است و ظاهر یکپارچه آن فضایی زیبا و جذاب را ایجاد خواهد کرد. این بار برند سامسونگ از فناوری AirSlim استفاده می کند تا تلویزیون شما را تا حد ممکن نازک کند و ظاهر دیدنی دستگاه بیشتر به دلیل وجود این طراحی فوق العاده است. ابعاد مناسب دستگاه جابجایی آن را بسیار آسان می کند و رنگ مشکی به کار رفته در قاب و پایه تلویزیون هارمونی خاصی را ایجاد می کند که متناسب با هر فضای داخلی و خانه ای است.

تمامی مواد و متریال به کار رفته در ساخت دستگاه از بهترین مواد می باشد که در نتیجه استحکام و دوام بالای تلویزیون شما تضمین می گردد. تلویزیون AirSlim بهترین انتخاب برای کسانی است که علاوه بر کارایی و کاربرد، به طراحی و ظاهر دستگاه نیز اهمیت می دهند.

نمونه رنگ ها در محتوا با فناوری کوانتوم دات و کوانتوم HDR

فناوری Quantum Dot و Quantum HDR در تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60B

به کمک این فناوری ها در تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ رنگ های زنده و طبیعی دارید و با کوانتوم دات 100 درصد حجم رنگ پردازش می شود تا تصاویر رنگی شفاف و طبیعی را مشاهده کنید. این فناوری نور را می گیرد و آن را به مقدار واقعی و مناسب رنگ و نور تبدیل می کند و آن را پس می گیرد و در نتیجه تمام جزئیات و تصاویر در بهترین حالت به بیننده می رسد. تصاویر زنده و واقعی به نظر می رسند و همه اینها به دلیل وجود نقاط رنگی کوانتومی است.

علاوه بر رنگ های منحصر به فرد و واقعی، با کمک فناوری Quantum HDR، کنتراست بی نظیری را در محتوای تصویر خود مشاهده کنید. این فناوری در تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60B به دستیابی به طیف وسیع تری از کنتراست، درست مانند سینما کمک می کند. کوانتوم HDR جزئیات و کنتراست تصویر را به بهترین شکل ممکن ثبت می کند و قدرت محتوای صوتی خود را تجربه خواهید کرد. تلویزیون 55Q60B از استانداردها فراتر رفته و با HDR10+ سیاهی عمیق تر، تصاویر واضح تر و جزئیات با وضوح بالا ارائه می دهد. این ویژگی‌های نوآورانه به شما کمک می‌کنند تا به جزئیات و وضوح بالا در تصاویر روشن و تاریک خود برسید و لذت تماشای محتوا را تجربه کنید.

با Smart Hub در زمان کمتری به محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید

فناوری Smart Hub در تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ

علاوه بر برنامه های تلویزیونی، محتوای دیگری نیز با استفاده از تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ در دسترس خواهد بود و با فناوری Smart Hub، جستجوی برنامه و محتوای مورد نظر آسان تر می شود. به کمک این فناوری جدید در تلویزیون 2022 سامسونگ 55Q60B ، مرور و جستجوی محتوا قابل دسترسی خواهد بود و با استفاده از آن زمان کمتری را صرف جستجو کرده و بیشتر وقت خود را صرف تماشای محتوا کنید. Smart Hub در تلویزیون 55Q60B به شما کمک می کند به محتوای زیادی دسترسی داشته باشید و هر چیزی را که دوست دارید با کیفیت عالی تماشا کنید.

پردازنده عالی Quantum Processor Lite 4K

پردازنده Quantum Processor Lite 4K

در تلویزیون مهم است که کیفیت صدا و تصویر هماهنگ باشد و در نتیجه محتوای شما بهترین دید را داشته باشد. تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ دارای بهترین پردازنده برای ایجاد بهترین صدا و تصویر است. Quantum Processor Lite 4K بسیار قدرتمند است و صدای محتوای شما را با توجه به کیفیت تصویر و محتوای شما بهینه می کند. فناوری ارتقاء مقیاس 4K به شما اطمینان می دهد که می توانید محتوای مورد علاقه خود را با وضوح 4K تماشا کنید و تجربه تماشا و شنیدن فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند.

فناوری LED دوگانه در تلویزیون 55Q60B

Dual LED در تلویزیون 55Q60B

محتوای خود را در بهترین نور ببینید و تصاویر در واقعی ترین حالت خواهند بود. در تلویزیون 55Q60B، رنگ نور پس زمینه بهینه شده است و کنتراست بالاتری را ارائه می دهد. فناوری هوشمند Dual LED در پس‌زمینه این دستگاه کنتراست روشن‌تر و دقیق‌تری ایجاد می‌کند و نور پس‌زمینه را با توجه به محتوای مورد نظر بهینه می‌کند. این هماهنگی کامل بین کنتراست بالا و نور بهینه شده با توجه به محتوای پخش شما تنظیم می شود و در نتیجه بهترین تجربه مشاهده محتوای ویدیویی را به همراه خواهید داشت. روشنایی و کنتراست تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q60B تاثیر زیادی در بهبود کیفیت تصویر شما دارد و در هر شرایطی که بتوان جزئیات را با وضوح کامل مشاهده کرد، تصاویری را در اختیار شما قرار می دهد.

تصاویر سریع را صاف و واضح تماشا کنید.

HDR 10+ در تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ

اگر به تماشای مسابقات و برنامه های ورزشی و یا محتوای پر جنب و جوش علاقه دارید، "تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ" بهترین انتخاب برای شماست. این تلویزیون با مدیون Motion Xcelerator به شما کمک می کند تا حرکات بازیکن را در حین تماشای برنامه ورزشی مورد علاقه خود به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. این فناوری تصاویر زنده را با حداکثر روانی و وضوح نمایش می دهد و فریم های محتوای سریع را به بهترین شکل ممکن ترکیب می کند. بهترین برنامه تمرینی خود را ببینید و هیچ حرکتی را از دست ندهید. با کمک تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60B محتوای مورد نظر خود را با دوستان خود تماشا کنید و تمام جزئیات آن را تحلیل کنید.

با Game Bar یک گیمر حرفه ای باشید.

تصاویر و حرکات نرم و روان در تلویزیون 55Q60B

بازی مورد علاقه خود را در تلویزیون 55Q60B انجام دهید و با صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت دستگاه به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید. قدرت پردازش تلویزیون سامسونگ بسیار بالاست و تصاویر و حرکات موجود در بازی را به بهترین نحو انجام خواهد داد و کمترین لگ را دارد بنابراین واکنش شما در بازی بالاترین خواهد بود. در سری جدید تلویزیون های سامسونگ، فناوری Game Bar برای بازی راحت تر تعبیه شده است و شما را به یک کنترلر بازی تبدیل می کند.

با استفاده از این فناوری فضای بازی را دارید و می توانید آن را تغییر دهید. نسبت صفحه نمایش 21:9 و 32:9 فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا دید وسیع تری از بازی خود داشته باشید و شما را به یک برنده در میدان تبدیل می کند. نوار بازی هنگام بازی با تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ منویی پر از جزئیات را در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از این تنظیمات می توانید صفحه نمایش را تنظیم کرده و به موارد دیگری مانند تاخیر ورودی، HDR، FPS، هدفون بی سیم و غیره دسترسی داشته باشید. و آنها را با توجه به بازی خود تنظیم کنید اوقات فراغت خود را با کمک تلویزیون Q60B سامسونگ سایز 55 اینچ به بهترین شکل با دوستان خود بگذرانید و با پیش بینی حرکات حریف، میدان خود را به دست آورید.

حالت تاخیر کم خودکار یا ALLM

وجود فناوری ALLM در تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ به این محصول کمک می کند تا کمترین تاخیر را در پردازش بازی داشته باشد و این یعنی بهترین لذت برای گیمرها. با کمک این فناوری، تلویزیون سامسونگ در سریع ترین زمان ممکن به دستورات شما پاسخ می دهد و با ورود سریع به بازی کنترل بیشتری بر بازی دارید و با کمک تاخیر ورودی کم و خودکار می توانید حتی کوچکترین جزئیات را مشاهده کنید. حرکات را ببینید و بهترین عکس العمل را داشته باشید. گیم پلی روان را با سرگرمی زیاد تجربه کنید و حداقل تاری، لرزش و لغزش در این بازی وجود دارد.

کیفیت صدای فراگیر در تلویزیون سامسونگ مدل 55Q60B

کیفیت صدا با OTS Lite و Q-Symphony

یک تلویزیون مؤثر باید دارای فناوری‌های منحصر به‌فردی برای محتوای ویدیویی و صوتی باشد که نتیجه آن هماهنگی منحصر به‌فردی است که تماشای محتوا را لذت‌بخش می‌کند. تلویزیون سامسونگ 2022 مدل 55Q60B دارای آپشن های هوشمند برای ناحیه صدا می باشد که بالاترین کیفیت را برای صدای دستگاه تضمین می کند. این تلویزیون از فناوری ویژه OTS Lite استفاده می کند که مخفف Object Tracking Sound است.

بدین ترتیب با کمک این فناوری و از طریق کانال مجازی تعبیه شده در دستگاه، صدایی سه بعدی پخش می شود که کاملاً فراگیر است و افراد را در محتوای صوتی تلویزیون غرق می کند. این صدای فراگیر و سه بعدی از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار است که باعث شده هرکسی که تماشا می کند از این کیفیت و صدای فراگیر بی نصیب نماند.

علاوه بر فناوری OTS Lite با قابلیت Q-Symphony، صدایی جامع و فراگیر را تجربه کنید. این فناوری در تلویزیون 55Q60B به شما کمک می کند تا به جزئیات صدا زیادی دست پیدا کنید و صدایی قدرتمند و کامل داشته باشید. Q-Symphony به پخش همزمان صدای تلویزیون و نوار صوتی متصل به آن کمک می کند و بدون قطع صدای تلویزیون، این دو دستگاه شما را در صدای فراگیر بی نظیری غرق می کند.

فناوری صدای تطبیقی در تلویزیون هوشمند سامسونگ Q60B

فناوری صدای تطبیقی در تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60B

این فناوری در تلویزیون 4K سامسونگ 55Q60B اوج هارمونی را برای محتوای صوتی و تصویری ایجاد می کند و به این ترتیب به شما کمک می کند تا لذت تماشای برنامه مورد نظرتان را چند برابر کنید و در فضای محتوا غوطه ور شوید. فناوری صدای تطبیقی ​​با استفاده از هوش صوتی محتوای ویدیویی را آنالیز می کند و بر این اساس محتوای صوتی و محتوا تصویری را بهینه می کند تا صدا با توجه به آنچه نمایش داده می شود تنظیم شود و محتوای صوتی با کیفیت بالایی را تجربه کنید. صدای تطبیق‌شده با محتوای ویدیویی شما را تشویق می‌کند که بیشتر وقت خود را صرف تماشای محتوا در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60B کنید.

تلویزیون هوشمند و کارآمد در خانه شما

MultiView و SmartThings در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60B

تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ دارای فناوری جدیدی به نام Multi View است که عملکرد بالای تلویزیون شما را نشان خواهد داد. با کمک این فناوری منحصر به فرد، محتوای تلویزیون و گوشی خود را به طور همزمان روی صفحه تلویزیون تماشا کنید. این فناوری به شما کمک می کند تا گوشی خود را به تلویزیون سامسونگ متصل کنید و همزمان محتوا را تماشا کنید. این محتوای موبایل می تواند اعلان های ورزشی، راهنمای بازی، تماس ها و موارد دیگر باشد. این فناوری به شما کمک می کند تا به طور همزمان به تلفن و تلویزیون خود دسترسی کامل داشته باشید.

دستیار هوشمندی به نام SmartThings به شما در تلویزیون 55Q60B کمک می کند. این فناوری یک ویژگی هوشمند است که به شما کمک می کند تا به راحتی به همه چیزهای هوشمند خانه خود دسترسی داشته باشید و آن ها را کنترل کنید و به راحتی همه چیزهای خانه را کنترل کنید و در هنگام استراحت به همه دستگاه های هوشمند دسترسی داشته باشید. SmartThings به طور یکپارچه به همه دستگاه‌های هوشمند خانه شما متصل می‌شود و آن‌ها را کنترل می‌کند، و فقط باید هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه‌ها را با کنترل از راه دور یا صدای خود کنترل کنید.

تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60B همراه مناسب شماست

دستیار صوتی بیکسبی در تلویزیون 2022 سامسونگ 55Q60B

تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ دارای ویژگی های هوشمند داخلی است که به شما کمک می کند با عزیزان خود تماس تصویری داشته باشید و با برقراری تماس تصویری روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون از دیدن عزیزان خود در دور دست لذت ببرید. تلویزیون 55Q60B با استفاده از Google Duo تماس تصویری برقرار می کند و از طریق دوربین SlimFit سامسونگ یا دوربین تلفن شما برای برقراری تماس ویدیویی کمک می گیرد. تلویزیون شما راحتی هرچه بیشتر شما را سبب خواهد شد.

 

دستیار صوتی یکی از عناصر موجود در محصولات هوشمند است که به شما کمک می کند آنها را به راحتی مدیریت کنید و داشتن یک دستیار صوتی عالی کنترل و دسترسی به موارد مختلف را به صورت صوتی آسان می کند. تلویزیون سامسونگ مدل 55Q60B دارای دستیار صوتی Bixby است که به شما امکان می دهد تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را با صدای خود کنترل کنید و در سریع ترین زمان به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. این ویژگی با کنترل تلویزیون و وسایل هوشمند فقط با صدای خود به شما کمک می کند تا زندگی هوشمندانه و راحت داشته باشید.

کنترل از راه دور SolarCell در تلویزیون 55Q60B

ریموت کنترل SolarCell تلویزیون 55Q60B

ریموت طراحی شده برای تلویزیون فورکی سامسونگ 55Q60B دارای خلاقانه ترین طراحی و ساخت است، این نوع ریموت نیز سازگار با محیط زیست است. یک پنل کنترل خورشیدی در پشت ریموت طراحی شده است که در خرید باتری های یکبار مصرف صرفه جویی می کند. میکروفون تعبیه شده در این کنترل از راه دور، استفاده از دستیار صوتی را آسان می کند و در نتیجه یک کنترل از راه دور خلاقانه برای تلویزیون های سامسونگ 2022 ایجاد می کند.

فضای کار شما در خانه

اگر نیاز به کار در خانه دارید و سیستم کار شما جای دیگری است، تلویزیون SAMSUNG 55Q60B با اتصال تلویزیون به تلفن همراه، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های هوشمند به شما کمک می‌کند فضای کاری در خانه و یا مطالعه ایجاد کنید. ; و همه این کارها را روی یک صفحه تلویزیون 55 اینچی با کیفیت بالا انجام دهید. تلویزیون 55Q60B به خانه شما راحتی و هوشمندی می دهد.

 شما در این صفحه از فروشگاه ما می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 55 اینچ محصول 2022 را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. در صورتی که بودجه بیشتری دارید و علاوه بر استفاده معمولی و تماشای فیلم به دنبال تلویزیونی مناسب کنسول بازی نسل نهم هستید، ما تلویزیون سامسونگ 55Q70B را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید، می بایست به سراغ تلویزیون سامسونگ 55BU9000 بروید.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 55Q60B چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 55Q60B را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 18:02

سیستم صوتی سونی V83 محصولی از برند سونی است که قادر خواهد بود صدایی خیره کننده را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از این محصول می توانید در هر کجا که هستید با آهنگ های مورد علاقه خود برقصید و آواز بخوانید. این سیستم صوتی پیشرفته و حرفه ای سونی با چهار توییتر و دو تقویت کننده میان رده و JET BASS BOOSTER صدایی زنده و قدرتمند، واضح و شفاف تولید می کند و مهمانی های شما را لذت بخش و هیجان انگیز می کند.

شیک سونی V83D از وجود افکت های دی جی بهره می برد و به شما این امکان را می دهد که تنظیمات دلخواه را بر روی آهنگ پخش اعمال کرده و آن را به روشی که می خواهید پخش کنید. حالت TAIKO در سیستم صوتی سونی V83D به شما این امکان را می دهد که از پنل به عنوان درام استفاده کنید و ریتم های مختلف را پخش کنید. برنامه Fiestable یک ویژگی سرگرم کننده است که به شما امکان کنترل کامل بر روی سیستم صوتی خود را می دهد. همچنین می توانید پخش موسیقی و نور را کنترل کنید.

سیستم صوتی سونی مدل V83D

با عملکرد کارائوکه، می توانید ستاره پاپ درونی خود را کشف کنید و از آواز خواندن لذت ببرید. همچنین می توانید این سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کنید تا به عنوان یک بلندگوی خارجی تلویزیون عمل کند و سطح صدای آن را افزایش دهد. وجود موتور پردازش صدا DSEE در این سیستم صدا را با تمام جزئیات در اختیار شما قرار می دهد.

ساخته شده برای مهمانی های شما

طراحی سیستم صوتی سونی مدل V83D

سونی یکی از تولیدکنندگان سیستم های صوتی است که مهارت خاصی در انجام آن دارد و همواره این سری از محصولات را با طراحی خاص و پایدار و با فناوری های پیشرفته و متنوع تولید می کند که باعث می شود علاوه بر لذت بردن از قدرت صدای بالا از لحظات لذت ببرید.

سیستم صوتی سونی V83 یکی از محصولات پیشرفته و عالی این محصول می باشد که مجهز به پنل ضد آب است که باعث می شود نگران ریختن آب روی سیستم صوتی نباشید. این محصول دارای دکمه ای به نام Party Lock می باشد که با فشردن آن سایر دکمه ها به مدت 30 ثانیه غیرفعال می شوند و به راحتی می توانید سیستم صوتی را تمیز کنید. هر زمان که می‌خواهید شیک سونی V83D را جابه‌جا کنید، فقط دسته حمل راحت را بگیرید و آن را به عقب کج کنید، سپس آن را به هر کجا که می‌خواهید ببرید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید.

بدنه بیرونی سیستم صوتی MHC-V83D از پلاستیک مرغوب ساخته شده است که باعث دوام دستگاه می شود. اگر به سیستم صوتی دقت کرده باشید، علاوه بر یک بلندگوی بزرگ در وسط، وجود چهار توییتر در قسمت بالا، میان رده در قسمت میانی، جت BASS BOOSTER در قسمت پایین مشاهده می شود . صدای قدرتمند و هیجان انگیز با چراغ های LED نیز می توانید جشنی از نور را در محافل خود ایجاد کنید و هیجان آنها را افزایش دهید.

بخشی از صداها باشید با سیستم صوتی SONY V83D

صدایی رسا و باکیفیت در شیک سونی V83D

از دیرباز ایرانیان علاقه خاصی به جشن و پایکوبی داشته اند و همین امر باعث شده تا بتوانند آهنگ های پرقدرت را دریافت کنند و از آن لذت ببرند، بنابراین به محصولی مانند سیستم صوتی با صدای باکیفیت نیاز دارند. و تاثیر قوی Release. سیستم های صوتی سونی معمولا می توانند رضایت کامل شما را جلب کنند، زیرا علاوه بر صدای قدرتمند، از وجود ویژگی هایی نیز بهره می برند که صدا را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد. سیستم صوتی سونی V83 ساخت سونی است و برخی از ویژگی های صوتی آن عبارتند از:

وجود فناوری CLEARAUDIO+ منجر به تمیز کردن خودکار صدا و پخش روان و شفاف و همچنین جداسازی آنها به گونه ای می شود که به کیفیت آنها آسیبی وارد نشود.

فناوری DOLBY DIGITAL نیز در این سیستم صوتی سونی دیده می شود. با استفاده از این فناوری می توانید صداهای جامع و توسعه یافته را ببینید و صداها را به شکلی غنی با تمام جزئیات ریز و دقیق دریافت کنید تا از صداهای کاملا واقعی و طبیعی لذت ببرید.

فناوری MEGA BASS نیز از جمله ویژگی های سیستم صوتی 2020 سونی V83D است که مهمانی های شما را تکان می دهد.این قابلیت بیس بالا و عمیقی را در اختیار شما قرار می دهد و شما را غرق در صداها می کند.

توسط موتور DSEE جزئیات به موسیقی بازگردانده می‌شود

مانند تلویزیون هایی که از موتور پردازش تصویر استفاده می کنند، برخی از سیستم های صوتی نیز از موتور پردازش صدا استفاده می کنند که به آنها کمک می کند صدایی با کیفیت بالا را به کاربران ارائه دهند. این موتور نقش اصلی و اساسی در پخش صدا دارد زیرا در این سری از محصولات هنگام انتقال صدای دیجیتال فشرده می شود و همین نیز باعث می‌شود تا برخی از جزئیات آن از بین برود به صورت تمام و کمال در اختیار کاربران قرار نگیرد و این زیاد جالب توجه نیست.

از آنجایی که هدف از خرید سیستم صوتی بازتولید صداهایی با قدرت و وضوح بالا می باشد و جزییات صداها نیز شنیده می شود، بنابراین اگر قادر به ارائه کامل و بی نقص صدا نباشد، می توان گفت که کیفیت و کارایی دستگاه کاهش می یابد. اما سونی برای جلوگیری از این اتفاق، شیک سونی V83D را به موتور تقویت صدا دیجیتال مجهز کرد. مخفف این عبارت برابر با DSEE است که جزئیات صدا را حفظ کرده و آنها را بازیابی می کند، بنابراین می توانید صدایی کامل، واضح و با کیفیت بالا را از سیستم صوتی دریافت کنید.

این موتور حتی صداها را تقویت می کند تا صداهای بلند و طنین انداز در فضا جاری شود، بنابراین حتی صداهای فرکانس پایین نیز با قدرت و کیفیت بالا از طریق سیستم صوتی V83D منتشر می شود. در نتیجه، جزئیات صوتی در حین انتقال حفظ خواهد شد.

انفجار صوتی توسط اسپیکرهای سیستم صوتی V83D

اسپیکرهای سیستم صوتی سونی V83D

یکی از قسمت های فوق العاده سیستم صوتی سونی V83 اسپیکرهای قدرتمند نصب شده بر روی آن است. با استفاده از این بلندگوها می توانید صدای انفجاری را در دایره های خود ایجاد کنید و صداهای واضح و دقیقی را در گوشه و کنار سالن دریافت کنید. وجود این بلندگوها باعث افزایش کیفیت و کارایی سیستم می شود و صداهای شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد. با ما همراه باشید تا این مجموعه را به شما معرفی کنیم. این سری از اسپیکرها عبارتند از:

اگر دقت کنید، چهار توییتر در بالای سیستم وجود دارد که نقش مهمی در صدای پرفشار دارند. این قسمت از سیستم صوتی 1850 وات سونی V83D صداها را با فشار زیاد به سمت بالا می راند که باعث پخش شدن صدا در سطح وسیعی می شود تا در هر جای سالن که هستید صدایی واضح و دقیق بشنوید و از آن لذت ببرید. .

High-efficiency Midrange نیز در پایین توییترها قرار گرفته است که با وجود آن صداها با فرکانس های مناسب پخش می شوند و سطح فشار آنها نیز به شکلی عالی تنظیم می شود.به این ترتیب می توانید صداها را با وضوح بالا بشنوید. وضوح در هر موقعیتی، صرف نظر از اینکه می رقصید یا آواز می خوانید. تمام جزئیات را دریافت کنید.

با JET BASS BOOSTER جعبه صدای این محصول کامل شده است زیرا این قسمت صداها را با بم و بیس و ضربه قوی منتقل می کند تا بتوانید در صداهای غنی غرق شوید.

جشن نور و روشنایی با فناوری PARTY LIGHT

این روزها امکانات بی شماری به سیستم های صوتی اضافه شده است که هرکدام کارایی خود را به گونه ای متفاوت نشان می دهند. وجود این ویژگی ها مهمانی های شما را بیش از گذشته خاص کرده و بر جذابیت آن می افزاید. سیستم صوتی که تا دیروز فقط صدای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می داد، اکنون به جایی رسیده است که مهمانی های شما را روشن می کند و به شما امکان می دهد جشنی از نور و روشنایی در محافل خود ایجاد کنید. همه سیستم های صوتی این قابلیت را ندارند و این امر گاهی در سیستم های پیشرفته و مدرن دیده می شود.

سونی از جمله برندهایی است که این قابلیت جالب را روی سیستم های صوتی خود نصب کرده است. سیستم صوتی سونی V83 که یکی از محصولات پیشرفته سونی است از عملکرد PARTY LIGHT بهره می برد. این سیستم صوتی نورپردازی پیچیده جشن ها و مهمانی ها را روشن می کند. از طریق این فناوری می توانید نورپردازی 360 درجه ایجاد کنید و رنگ هایی مانند سبز، آبی تیره، آبی روشن و ... ایجاد و ساطع کنید که باعث می شود محیطی شبیه به کلوپ شبانه برای مهمانی های خود ترتیب دهید.

این فناوری فضایی فراموش نشدنی را برای شما ایجاد می کند و با همگام سازی نورها با ریتم آهنگ و ضرب آهنگ آن باعث می شود که جریان بیت آهنگ را بهتر درک کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. این ویژگی دور شما را خاص می کند.

استعداد خوانندگی خود را کشف کنید

سیستم های صوتی در طول سال ها راه طولانی را پیموده اند و این روزها می توانید با آنها سرگرم شوید. یکی از وظایف اصلی سیستم صوتی Sony V83D انتشار صدایی قدرتمند است، اما سازندگان این سری از محصولات عملکرد دیگری مانند کارائوکه را به محصولات خود اضافه کرده اند تا کاربران بتوانند از سیستم صوتی خود لذت بیشتری ببرند و اوقات خوشی را با او سپری کنند. می توانند خوانندگی را تجربه کنند و ستاره پاپ خود را راه اندازی کنند و گاهی اوقات استعدادهای شما را شکوفا می کند.

این شرکت در ساخت سیستم صوتی سونی V83 نیز از این ویژگی استفاده کرده است. قدمت کارائوکه به سال 1971 برمی گردد که اولین بار توسط یک نوازنده ژاپنی اختراع شد و در این سال ها به تمام نقاط جهان گسترش یافت و امروزه به یک فناوری محبوب در بین مردم تبدیل شده است. برای استفاده از این ویژگی لازم نیست یک خواننده با تجربه باشید، اما حتی آماتورها نیز می توانند از آن استفاده کنند.

با فعال کردن این فناوری، صدای خواننده قطع می‌شود و فقط آهنگ پخش می‌شود، به این ترتیب می‌توانید از طریق میکروفون شروع به خواندن آهنگ کنید و تجربه خوانندگی را داشته باشید. تکنولوژی کارائوکه به آهنگ خاصی محدود نمی شود و شما می توانید هر سبکی را که می خواهید اجرا کنید، حتی می توانید با دوستان خود مسابقه خوانندگی ترتیب دهید و اوقات شاد و مفرحی را در کنار هم سپری کنید.

اتصال سریع و بی نقص از طریق فناوری های بی سیم در شیک سونی V83D

اتصالات موجود در سیستم صوتی V83D

"سیستم صوتی سونی V83" از فناوری‌هایی بهره می‌برد که اتصال بی‌سیم سریع و بی‌نقص را تضمین می‌کند، که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های دیگر را به سیستم صوتی متصل کرده و لیست پخش صوتی خود را از طریق آن پخش کنید. آنها را با کیفیت بالا دریافت کنید. فناوری هایی که باعث ایجاد ارتباط بی سیم در این محصول می شوند عبارتند از:

فناوری بلوتوث یکی از ویژگی های فنی شیک سونی V83D است که قابلیت اتصال بی سیم را دارد. این ویژگی به ظاهر دو دهه پیش برمی گردد و تاکنون به قابلیت های آن اضافه شده است. بلوتوث یک فناوری پرکاربرد است که این روزها به هر وسیله ای که نگاه کنید از وجود آن بهره می برد. جفت کردن بلوتوث سیستم صوتی با بلوتوث تلفن یا رایانه و تبلت ، یک اتصال برقرار می کند تا بتوانید یک لیست پخش در اختیار داشته باشید. این فناوری به شما امکان می دهد سه گوشی هوشمند را به سیستم صوتی متصل کنید.

سرعت انتقال فایل در فناوری LDAC سه برابر بلوتوث است. این فناوری بدون کاهش کیفیت فایل ها را با کیفیت بالا منتقل می کند. فناوری NFC که مخفف عبارت Near Field Communication است، راه دیگری برای اتصال بسیار سریع و عالی است. می توانید دو دستگاه حاوی این فناوری را کنار هم قرار دهید و با ایجاد یک تماس کوچک بین آنها، ارتباطی ایجاد کنید.

سایر ویژگی های سیستم صوتی سونی V83

Music Center در سیستم صوتی سونی V83

از دیگر ویژگی های موجود در سیستم صوتی Sony MHC-V83D می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم صوتی 2.1 کاناله سونی V83D مجهز به Music Center می باشد. با نصب این قابلیت بر روی گوشی خود قادر به کنترل پخش آهنگ ها و سایر تنظیمات سیستم صوتی از جمله پخش چراغ ها خواهید بود.

پخش کننده خانگی سونی V83D از چهار افکت مختلف DJ از جمله Flanger برای ایجاد غرش هواپیما مانند، WAH فرکانس صداها را تقویت و کاهش می دهد، Isolator یک باند فرکانسی خاص ایجاد می کند و PAN صدایی زیبا و روان را به شما می دهد.

TAIKO یک حالت بازی موجود در این سیستم صوتی است که به شما این امکان را می دهد تا کنترل پنل را به درام تبدیل کنید و اجراهای مختلفی مانند bongo، djembe، surdo و TAIKO ژاپنی درام را اجرا کنید و لحظات خوش و شادی را در کنار دوستان داشته باشید.

باند سونی V83 دارای یک پورت HDMI (ARC) است که به شما امکان می دهد آن را به تلویزیون متصل کنید، بنابراین می توانید از آن به عنوان یک بلندگوی خارجی استفاده کنید و فیلم، درام و ورزش را با صدای بالا تماشا کنید.

شیک سونی V83D از داشتن پورت USB نیز بهره می برد تا بتوانید فلش مموری را به سیستم صوتی متصل کرده و آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید.

همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه از داشتن سی دی و دی وی دی پلیر بهره می برد و بدین ترتیب امکان پخش دیسک های نوری را خواهید داشت.

خلاصه مطالب...

این شرکت با معرفی شیک سونی V83D به بازار سروصدا به پا کرد. این محصول علاوه بر فناوری های پیشرفته از وجود بلندگوهایی بهره می برد که صدای انفجاری را در شما ایجاد می کند و مهمانی های شما را از صدایی قدرتمند و روح نواز بهره مند می کند.. همچنین می‌توانید جشن نور و رقص را در پارتی‌های خود با پا کنید و لحظات جذاب و مهیجی را به وجود آورید. سیستم صوتی V43D یکی دیگر از محصولات سونی است که تقریباً به ویژگی های مشابه سیستم صوتی سونی V83 مجهز شده است، اما فاقد پنل ضد آب و خروجی صدای کمتر است.

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 15:34

ساندبار سونی S350 یک سیستم صوتی عالی و قدرتمند از برند سونی است. سیستم‌های ویدیویی اگرچه صدای عالی دارند، اما ممکن است مورد قبول افراد علاقه‌مند به تجربه صدای فراگیر و سینمایی قرار نگیرند، بنابراین ساندبارها و سیستم‌های صوتی برای افزایش صدای تلویزیون شما طراحی و ارائه می‌شوند. ساندبارهای برند سونی تنوع بالایی دارند و این برند همواره طراحی و کیفیت را در این نوع دستگاه ها به نهایت رسانده است. داشتن یک ساندبار یا سیستم صوتی قدرتمند به شما این امکان را می دهد که محتوای ویدیویی خود را با صدای بلند و فراگیر مشاهده کنید تا خود را در آن غرق کنید.

ساندبار HT-S350 برند سونی با توان 320 وات خود صدایی رسا و شفاف در محیط منتشر می کند و صدای محتوا را به صورت فراگیر و سینمایی به مخاطب می رساند. این ساندبار از اتصالات سیمی و بی سیم بهره می برد و در نتیجه قابلیت اتصال به تلویزیون را نیز دارد. ساندبار سونی HT-S350 می تواند به راحتی با سیستم ویدیویی شما از طریق بلوتوث همگام شود، بنابراین می توانید صدای عمیق با باس قوی برای گوش دادن بدون اتصال کابل داشته باشید.

ساندبار 320 وات سونی مدل HT-S350

طراحی خاص و زیبای ساندبارهای سونی همیشه یکی از اولین مواردی است که خریداران را به خرید ترغیب می کند و طراحی جمع و جور و قابلیت نصب روی دیوار این ساندبار همان چیزی است که از طراحی کارآمد و زیبا انتظار دارید.

سونی و طراحی همیشه خاص

طراحی ساندبار S350

ساندبار یکی از مواردی است که همیشه در کنار سیستم تصویری شما قرار می گیرد و مکمل دکور و سایر لوازم خانگی خانه شماست، بنابراین طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ساندبار سونی S350 مانند اکثر مدل های ساندبار این برند دارای نوار یا ساندبار صوتی و ساب ووفر است و ساندبار و ساب ووفر در کنار هم صدایی عمیق و غوطه ور ایجاد می کنند که تجربه سینما را برای شما به ارمغان می آورد. ساب ووفر یک اسپیکر بزرگ است، سوراخی که در آن قدرت باس دستگاه ایجاد می شود و علاوه بر این نوار صوتی خطی نیز تاثیری در افزایش و تقویت صدا دارد.

ساندبار HT-S350 با سایز کوچک و طراحی شیک خود جلوه زیبایی به تلویزیون شما خواهد داد و قابلیت اتصال به تلویزیون را دارد و می توانید از آن برای صرفه جویی در فضای منزل استفاده کنید. این طراحی مدرن و مینیمالیستی برای هر دکور و فضایی مناسب است و زیبایی خانه شما را تکمیل خواهد کرد. ساندبار سونی S350 از بهترین مواد ساخته شده است و به همین دلیل دوام و استحکام بسیار خوبی دارد. در پشت ساندبار پورت های اتصال تعبیه شده است و به راحتی می توان تلویزیون خود را به ساندبار متصل کرد. با قرار دادن این سیستم صوتی زیبا، علاوه بر لذت بردن از محتوای صوتی خود، دکوراسیون منزل خود را کامل کنید.

فیلم نقد و بررسی کامل ساندبار سونی S350

 

کیفیت صدا در ساندبار سونی HT-S350

کیفیت صدای محتوای خود را به سطح جدیدی ببرید و از آن برای لذت بردن از برنامه مورد علاقه خود استفاده کنید. قدرت صدای بالای ساندبار سونی و 320 وات صدایی فراگیر ایجاد می کند که همه افراد در محیط قادر به شنیدن آن خواهند بود. ساندبار سونی 2.1 کاناله صدا را منتشر می کند و اطمینان حاصل می کند که لذت تماشا چندین برابر افزایش می یابد. صدای باس و قوس تولید شده توسط ساب ووفر بزرگ دستگاه، صحنه های اکشن و جذاب در محتوا را ملموس می کند و حضور خود را در فضا احساس می کند.

با قدرت بالا گوش دهید و در فیلم، سریال و موسیقی مورد علاقه خود غرق شوید. با این حال، فناوری‌هایی مانند Dolby Digital، Dolby Dual mono کمک می‌کنند تا محتوای صوتی سینمایی‌تر شود و شما به راحتی در آن غوطه‌ور شوید. صدای تلویزیون شما به کمک ساندبار S350 چند برابر می شود و لذت تماشای مسابقه و برنامه ورزشی با این سیستم صوتی بی نظیر است.

تکنولوژی منحصر به فرد S-Force PRO

فناوری منحصر بفرد S-Force PRO سیستم صوتی سونی s350

صدای فراگیر مجازی یا S-Force PRO صدای فراگیر سینما را شبیه سازی می کند و بنابراین بدون نیاز به بلندگوهای عقب تنها از طریق صدای محیط، این فناوری صدای فراگیر ایجاد می کند که به شما این حس را می دهد که در نتیجه شما به راحتی می توانید خود را در وضوح صدا و تصویر غرق کنید. ساندبار سونی S350 از این فناوری برای تبدیل هر فضای دلخواه به سینما و پخش صدای بلند و جامع در سراسر محیط استفاده می کند. این ویژگی به شما کمک می کند تا در برنامه مورد علاقه خود غرق شوید و گذر زمان را احساس نکنید.

ساب ووفر قدرت برتر ساندبار سونی s350

ساب ووفر قوی با باس غنی ساندبار ht-s350

همانطور که گفته شد یک ساندبار از دو قسمت ساندبار و ساب ووفر تشکیل شده است که به کمک این دو صدای کاملی تولید می شود که شما را در محتوا غرق می کند. ساندبار HT-S350 با ابعاد مناسب خود را می توان در کنار تلویزیون قرار داد و با وجود بلندگوی 6.30 اینچی با قدرت صدای 6.16 گالن، باس غنی و قدرتمندی ایجاد می کند. این بیس قوی صدا را قوی تر می کند و شما را در صحنه های اکشن و محتوای هیجان انگیز مجذوب خود می کند. ساندبار Soundbar S350 یک سیستم صوتی همه کاره است که برای بهبود کیفیت صدا از هر نظر طراحی شده است تا صدا در محیط فراگیرتر و بلندتر باشد.

اتصالات گسترده بی‌سیم و باسیم

اتصالات گسترده بی‌سیم و با سیم در ساندبار سونی s350

اتصالات گسترده در ساندبار سونی S350 به شما این امکان را می دهد که به راحتی تلویزیون را به ساندبار سونی متصل کنید و در نتیجه صدای محتوای خود را بهبود ببخشید. سیستم صوتی سونی S350 می تواند از طریق کابل HDMI ARC به تلویزیون متصل شود و صدا و سایر محتواها را از تلویزیون به سیستم منتقل کند. این یکی از اتصالات کابل ساندبار است و همچنین اگر تلویزیون شما با HDMI سازگار نیست، می توانید تلویزیون را از طریق درگاه نوری به سیستم صوتی متصل کنید.

ساندبار HT-S350 از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کند و می تواند به صورت بی سیم به اکثر تلویزیون ها متصل شود. اتصال از طریق بلوتوث یکی از راه های کاربردی در انواع تلویزیون و سیستم های صوتی است که نیازی به کابل ندارد و در نتیجه از هرج و مرج و اضافه بار کابل های اتصال جلوگیری می کند. اتصالات بی سیم همیشه راحت ترین راه برای برقراری ارتباط و تبادل بین دو دستگاه است و ساندبار 320 وات سونی S350 نیز به صورت بی سیم از طریق بلوتوث با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار می کند.

موسیقی مورد علاقه خود را از طریق بلوتوث به "ساندبار سونی S350" پخش کنید و فضایی هیجان انگیز یا آرامش بخش را در خانه خود ایجاد کنید. این اتصالات کارآمد باعث افزایش کارایی دستگاه می شود و امکان پخش هر محتوای صوتی مورد نظر خود را از طریق این ساندبار سونی امکان پذیر می کند.

و در نهایت…

وجود سیستم صوتی یا ساندبار در منزل شما تماشای برنامه ها و مطالب را لذت بخش تر از همیشه می کند و پیشنهاد ما به شما خرید ساندبار HT-S350 از شرکت سونی است. سونی توانسته خود را در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری ثابت کند و در بین رقبای خود حرف های زیادی برای گفتن دارد و این بار با ساخت و تحویل این سیستم صوتی حال و هوای سینما را به خانه شما خواهد آورد. قدرت 320 وات و وجود یک ساب ووفر با بیس غنی صدایی فراگیر و یالا ایجاد می کند که همه افراد حاضر در فضا می توانند به راحتی از آن بهره ببرند و خود را در محتوای صوتی غرق کنند. ساندبار سونی S350 از فناوری S-Force PRO پشتیبانی می کند.

اتصالات بی سیم و سیمی به شما این امکان را می دهد که تلویزیون خود را به طور گسترده در هر حالتی به S350 Soundbar متصل کنید و علاوه بر تلویزیون از طریق بلوتوث، محتوای صوتی را نیز به آن منتقل کنید.

طراحی کارآمد و خاص ساندبار 2.1 کاناله سونی S350 به شما این امکان را می دهد که آن را در منزل خود در کنار سیستم ویدئو قرار دهید تا به دکوراسیون داخلی خانه زیبایی بیافزایید. و علاوه بر اینکه در کنار تلویزیون قرار می گیرد و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد می توان آن را به دیوار آویزان کرد. ساندبار سونی S350 یک محصول همه کاره است که خرید آن به خانه شما رونق جدیدی می بخشد. اتصال این ساندبار عالی به تلویزیون سونی می تواند ترکیبی از فناوری صوتی و تصویری فوق العاده باشد.

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 18:47

سینما خانگی سونی E4100 برای کسانی است که می خواهند صدا و تصاویر با کیفیت بالا تولید کنند. این سیستم صوتی 5.1 کاناله صدایی با کیفیت بالا و صدایی فراگیر تولید می کند. قدرت صدای این سینمای خانگی 1000 وات است که بسیار خوب است و صدایی شفاف و قدرتمند را به تمام قسمت های سالن شما خواهد رساند. سینما خانگی E4100 با طراحی خوش ساخت و عالی دارای 4 بلندگوی ایستاده و بلندگوی مرکزی، ساب ووفر و پخش کننده سه بعدی بلوری از دیگر اجزای این محصول می باشد. اسپیکرهای روی زمین در دو اندازه تولید می شوند و بلندگوهای عقب و جلو از طراحی متفاوتی بهره می برند. پخش کننده BLU-RAY 3D قابلیت پخش دیسک های بلوری، دی وی دی و سی دی را دارد و این کار را به بهترین نحو انجام می دهد.

فناوری TRILUMINOS COLOR این محصول امکان ایجاد تصاویر با رنگ های مختلف را فراهم می کند و همچنین صحنه های تولید شده زنده و واقعی به نظر می رسند. قابلیت BD-Live سیستم صوتی سونی E4100 یکی از قابلیت هایی است که امکان تماشای فیلم های مختلف در اینترنت و همچنین آپدیت برنامه ها را به شما می دهد. صدای این سینمای خانگی پرقدرت است و همچنین از فناوری های مشاهده صدای با کیفیت بالا استفاده کرده است.

فناوری‌های Dolby، از جمله DOLBY® DIGITAL PLUS، در سینما خانگی Sony E4100 استفاده می‌شوند. این فناوری‌ها صدایی غنی تولید می‌کنند و سپس آن را بین 5.1 کانال موجود توزیع می‌کنند و امکان پخش همه جانبه را فراهم می‌کنند. پخش صدا در اطراف شما باعث می شود احساس کنید در میان صداها و صحنه های در حال پخش هستید.

مشخصات و قیمت سینما خانگی سونی BDV-E4100

همچنین در این مدل از فناوری های DTS برای رمزگشایی کامل صدای دیجیتال و شنیدن صدای غنی از سینما خانگی سونی E4100 استفاده شده است. عملکرد DIGITAL MUSIC ENHANCER در این محصول وضوح صدا را افزایش می دهد تا صدا به وضوح و دقیق به گوش شما برسد. این ویژگی قابلیت تعمیر و ارتقای صداهای بی کیفیت را نیز فراهم خواهد کرد.

حالت های مختلف صدای این سینما خانگی 1000 وات سونی E4100 به شما این امکان را می دهد که بالاترین کیفیت صدا را تنظیم و تولید کنید. شما می توانید سیستم سینمای خانگی سونی E4100 را در دسته محصولات هوشمند قرار دهید و با استفاده از امکانات رفاهی موجود، سرگرمی های متنوعی را برای خود فراهم کنید. این سینمای خانگی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

می توانید خواسته های خود را از طریق مرورگر اینترنتی موجود جستجو کنید و آنها را روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید. قابلیت اشتراک گذاری بی سیم WI-FI® BUILT IN در این سیستم سینمای خانگی به شما امکان می دهد پخش کننده های مختلف را به هم متصل کنید تا محدوده بصری و صوتی وسیع تری داشته باشید.

شما می توانید سینما خانگی 5.1 کاناله سونی E4100 را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. اشتراک گذاری بی سیم از طریق NFC و بلوتوث نیز در دسترس است. با وجود این امکانات پیشرفته و امکانات جدید، انتخاب سینما خانگی E4100 برای شما بسیار مناسب بوده و رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

طراحی سینمای خانگی Sony E4100

طراحی سینما خانگی سونی E4100

بازتولید صدا در سینمای خانگی تا حد زیادی به طراحی استفاده شده در این محصول بستگی دارد. سینما خانگی سونی E4100 با طراحی خاصی تولید شده است تا تجربه شنیداری متفاوتی را به شما ارائه دهد. این سینمای خانگی به دو بلندگوی کوچک جلو و دو بلندگوی بزرگ در عقب مجهز شده است. این اسپیکرها طراحی متفاوتی دارند و می توانید آنها را در مکان های مناسب قرار دهید تا صدا را به صورت سه بعدی و همه جهته بازتولید کنید. یک بلندگوی مرکزی نیز به همراه این محصول برای پخش صدای بلند و کامل ارائه شده است. ساب ووفر همراه با سینما خانگی سونی BDV-E4100 می تواند باس قدرتمندی تولید و عرضه کند.

یکی از دیگر قطعات موجود در کنار این سینمای خانگی پخش کننده BLU-RAY است که با طراحی شیک و متفاوت تولید شده و زیبایی و کارایی بالایی را برای این محصول به ارمغان می آورد. تمامی قطعات به رنگ مشکی تولید می شوند تا به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ شوند. طراحی با گوشه های تیز محصولی مجلل و جذاب ایجاد کرده است. طراحی کوارتز در این محصولات لبه های شیشه ای رنگی جذابی را ایجاد کرده است که به صورت سنگ های کریستالی ظاهر می شوند.

پایه های گرد در کنار بلندگوهای عقب به شما این امکان را می دهد که آنها را با قدرت زیادی روی خود نگه دارید و نگران افتادن یا آسیب دیدن آنها نباشید. سینما خانگی E4100 با 5 بلندگو و یک ساب ووفر یک سیستم صوتی 5.1 کاناله خواهد بود که با طراحی زیبای خود طراحی شیک و جذابی به خانه شما خواهد داد.

صدای قدرتمند با وضوح بالا

شور و هیجان واقعی را در مهمانی‌های خود احساس کنید!

پخش صدا یکی از قابلیت هایی است که "سینما خانگی سونی E4100" به آن مجهز شده است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا صدایی قدرتمند با وضوح بالا بشنوید. این سینمای خانگی دارای سیستم صوتی 5.1 کاناله برای تولید صدا می باشد. این به خودی خود باعث می شود که صدا به شکلی همه جانبه و فراگیر پخش شود، اگرچه برای ایجاد چنین صدایی به فناوری هایی نیز نیاز است. سینما خانگی سونی E4100 دارای قدرت صدای 1000 وات است و آن صدای قدرتمند را ارائه خواهد کرد. فناوری DTS این مدل قابلیت بازتولید صدای دیجیتال را فراهم می کند. این فناوری با آنالیز صدای دیجیتال آن را به صورت کامل و دقیق تولید می کند، با گوش دادن به صدای غنی به طور کامل حس صدا و صحنه ها را دریافت خواهید کرد.

فناوری‌های DOLBY DIGITAL و DOLBY® DIGITAL PLUS در این سینمای خانگی برای ارائه صدایی فراگیر و دقیق در دسترس هستند. فناوری DOLBY® TRUE HD قادر به خروجی صدای 18 مگابیت در ثانیه برای اطمینان از صدای دقیق و کامل است. این فناوری قابلیت پخش صدا تا 16 کانال را دارد که در نتیجه صدای 5.1 کاناله را به صورت عالی تولید و پخش می کند. البته فناوری‌های DTS و Dolby با تنوع بیشتری در مدل E4100 قرار گرفته‌اند تا امکان بازتولید صدای با وضوح بالا و صدای قابل تشخیص را فراهم کنند. این سینمای خانگی دارای حالت‌های صوتی خودکار، فوتبال، فیلم، موسیقی و شب است و به این ترتیب می‌توان صدای بهینه را با حداکثر وضوح بازتولید کرد.

فناوری DIGITAL MUSIC ENHANCER این مدل توانایی تقویت صدا را فراهم می کند تا صدا را با وضوح بالا حتی در صورت پایین بودن کیفیت شنیده شود. فناوری S-MASTER یکی از عملکردهایی است که به شما این امکان را می دهد تا صدا را با کوچکترین جزئیات بشنوید و اجازه نمی دهد فرکانس های صوتی در هنگام تولید و پخش صدا مخفی شوند. این فناوری صدای قدرتمند و غنی را به گوش شما می رساند. با وجود این فناوری های صوتی، شنیدن صدایی واضح، قدرتمند، همه جانبه و فراگیر دور از انتظار نخواهد بود.

پخش کننده سه بعدی BLU-RAY با سینمای خانگی E4100

پخش کننده BLU-RAY 3D با سینما خانگی E4100

به لطف بازتولید صدا با قدرت بهینه و کیفیت عالی، بازتولید صداها و تصاویر مختلف در سینمای خانگی یک ضرورت خواهد بود. پخش کننده سه بعدی BLU-RAY سینما خانگی E4100 به شما امکان بازتولید تصاویر و موسیقی را با کیفیت و تنوع بسیار بالا می دهد. این پخش کننده قدرتمند قابلیت پخش تصاویر دو بعدی و سه بعدی را دارد و این کار را به صورت عالی و با کیفیت بالا انجام خواهد داد.

کیفیت تصویر ارائه شده توسط این مدل FULL HD بوده و صحنه ها را با جزئیات کامل نمایش خواهد داد. این پخش کننده می تواند دیسک های BLU-RAY، DVD و CD را پخش کند و این کار را به خوبی انجام می دهد. پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پخش انواع موسیقی و ویدئو را در این پخش کننده بلوری فراهم می کند.

عملکرد BD-LIVE این محصول امکان دسترسی به انواع ویدئوها را فراهم می کند تا بتوانید آنها را با کیفیت بالا تماشا کنید و از صدای پخش آن راضی باشید. فناوری TRILUMINOS COLOR این پخش کننده قابلیت ایجاد رنگ های بسیار متنوع را فراهم می کند و همین امر باعث می شود صحنه های ایجاد شده با رنگ واقعی خود زنده و طبیعی به نظر برسند. به لطف پورت هایی که بر روی پخش کننده بلوری در کنار سینما خانگی سونی E4100 قرار می گیرد، می توانید پخش کننده ها و حافظه های خارجی را به آن متصل کنید تا صحنه های مختلفی برای پخش داشته باشید.

با این پخش کننده امکان تماشای فیلم های سه بعدی نیز وجود دارد. البته برای این کار لازم است که تلویزیون از این عملکرد پشتیبانی کند. بدون شک تماشای تصاویر سه بعدی در حین گوش دادن به صدای فراگیر حس متفاوتی به شما دست می دهد.

ویژگی های پیشرفته سینمای خانگی سونی E4100

سیستم صوتی سونی E4100

سینما خانگی سونی E4100 مجهز به ویژگی هایی است که در بسیاری از مدل ها موجود نیست. این سینمای خانگی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، می توانید از طریق کابل و پورت LAN به اینترنت متصل شوید و یا می توانید از طریق وای فای وصل شوید. مرورگر وب این سینمای خانگی به شما این امکان را می دهد که رسانه های صوتی، تصویری را تماشا کرده و در مواقع نیاز از آنها استفاده کنید. عملکرد SIDE VIEW به شما امکان می دهد از تلفن همراه خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید. سیستم صوتی E4100 این قابلیت را برای گوشی های موبایل اندروید، اکسیس و آی او اس فراهم می کند و به شما امکان کنترل و کارکرد راحت و از راه دور را می دهد.

قابلیت WI-FI® BUILT IN اشتراک بی سیم را در این مدل فراهم می کند. از طریق این عملکرد می توانید چندین دستگاه را به طور همزمان به سینما خانگی E4100 متصل کرده و از کیفیت انتقال عالی لذت ببرید. فناوری NFC نیز یکی از امکانات موجود این سینمای خانگی است. در این عملکرد پس از اتصال فیزیکی آنی تلفن همراه و سینمای خانگی، اشتراک گذاری بی سیم پرسرعت ارائه می شود. همانطور که می دانید برای ایجاد اتصالات بی سیم، هم مبدا و هم مقصد باید از قابلیت های موجود بهره ببرند.

اما ممکن است دستگاهی داشته باشید که از این ویژگی های جدید پشتیبانی نمی کند، در این صورت قابلیت بلوتوث در دسترس است که می توانید از آن برای اتصال استفاده کنید. این ویژگی در اکثر دستگاه های دیجیتال موجود پشتیبانی می شود. با این گزینه ها می توانید با سینما خانگی E4100 اتصالات مختلفی برقرار کنید و از سرگرمی های مختلف لذت ببرید.

اتصالات و پورت‌های موجود بر روی سینما خانگی سونی

علاوه بر این گزینه های بی سیم برای اتصال پیشرفته، پورت هایی نیز در سیستم صوتی Sony E4100 وجود دارد که امکان اتصال از طریق کابل را فراهم می کند. این سینمای خانگی از نوع سیمی بوده و برای اتصال قطعات باید از سیم استفاده کرد. خروجی HDMI این مدل امکان اتصال پخش کننده ها را فراهم خواهد کرد، این پورت یکی از بهترین پورت های ارتباطی است که صدا و تصویر را به صورت همزمان و با کیفیت عالی منتقل می کند و همچنین امکان انتقال صحنه های سه بعدی بر روی صفحه نمایش نیز وجود دارد. پورت USB امکان اتصال تلفن همراه و دستگاه های ذخیره سازی خارجی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال را فراهم می کند.

ورودی صدای دیجیتال (OPTICAL) سینما خانگی E4100 صدا را با بهترین کیفیت منتقل می کند. ورودی صوتی دیجیتال، پورت هدفون و پورت ETHERNET از دیگر پورت های موجود در این مدل هستند. این درگاه های ارتباطی قابلیت اتصال انواع پخش کننده های صوتی و تصویری را فراهم خواهند کرد و کیفیت عالی را در حین اتصال ارائه خواهند کرد.

جمع بندی

سینما خانگی سونی E4100 یکی از بهترین مدل های موجود است که ویژگی های مختلف آن عملکرد عالی را تضمین می کند. استفاده از پخش کننده بلوری این محصول امکان پخش تصاویر سه بعدی را فراهم می کند. تماشای صحنه های سه بعدی همراه با بازتولید صدا به صورت همه جانبه و سه بعدی به شما این حس را می دهد که در قلب صحنه ها هستید. این سینمای خانگی با قدرت صدای بالا و صدای شفاف رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت. تمامی امکانات موجود این مدل به شما این امکان را می دهد که شاهد عملکرد بالای آن باشید.

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 19:28

سینما خانگی سونی E4100 برای کسانی است که می خواهند صدا و تصاویر با کیفیت بالا تولید کنند. این سیستم صوتی 5.1 کاناله صدایی با کیفیت بالا و صدایی فراگیر تولید می کند. قدرت صدای این سینمای خانگی 1000 وات است که بسیار خوب است و صدایی شفاف و قدرتمند را به تمام قسمت های سالن شما خواهد رساند. سینما خانگی E4100 با طراحی خوش ساخت و عالی دارای 4 بلندگوی ایستاده و بلندگوی مرکزی، ساب ووفر و پخش کننده سه بعدی بلوری از دیگر اجزای این محصول می باشد. اسپیکرهای روی زمین در دو اندازه تولید می شوند و بلندگوهای عقب و جلو از طراحی متفاوتی بهره می برند. پخش کننده BLU-RAY 3D قابلیت پخش دیسک های بلوری، دی وی دی و سی دی را دارد و این کار را به بهترین نحو انجام می دهد.

فناوری TRILUMINOS COLOR این محصول امکان ایجاد تصاویر با رنگ های مختلف را فراهم می کند و همچنین صحنه های تولید شده زنده و واقعی به نظر می رسند. قابلیت BD-Live سیستم صوتی سونی E4100 یکی از قابلیت هایی است که امکان تماشای فیلم های مختلف در اینترنت و همچنین آپدیت برنامه ها را به شما می دهد. صدای این سینمای خانگی پرقدرت است و همچنین از فناوری های مشاهده صدای با کیفیت بالا استفاده کرده است.

فناوری‌های Dolby، از جمله DOLBY® DIGITAL PLUS، در سینما خانگی Sony E4100 استفاده می‌شوند. این فناوری‌ها صدایی غنی تولید می‌کنند و سپس آن را بین 5.1 کانال موجود توزیع می‌کنند و امکان پخش همه جانبه را فراهم می‌کنند. پخش صدا در اطراف شما باعث می شود احساس کنید در میان صداها و صحنه های در حال پخش هستید.

مشخصات و قیمت سینما خانگی سونی BDV-E4100

همچنین در این مدل از فناوری های DTS برای رمزگشایی کامل صدای دیجیتال و شنیدن صدای غنی از سینما خانگی سونی E4100 استفاده شده است. عملکرد DIGITAL MUSIC ENHANCER در این محصول وضوح صدا را افزایش می دهد تا صدا به وضوح و دقیق به گوش شما برسد. این ویژگی قابلیت تعمیر و ارتقای صداهای بی کیفیت را نیز فراهم خواهد کرد.

حالت های مختلف صدای این سینما خانگی 1000 وات سونی E4100 به شما این امکان را می دهد که بالاترین کیفیت صدا را تنظیم و تولید کنید. شما می توانید سیستم سینمای خانگی سونی E4100 را در دسته محصولات هوشمند قرار دهید و با استفاده از امکانات رفاهی موجود، سرگرمی های متنوعی را برای خود فراهم کنید. این سینمای خانگی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

می توانید خواسته های خود را از طریق مرورگر اینترنتی موجود جستجو کنید و آنها را روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید. قابلیت اشتراک گذاری بی سیم WI-FI® BUILT IN در این سیستم سینمای خانگی به شما امکان می دهد پخش کننده های مختلف را به هم متصل کنید تا محدوده بصری و صوتی وسیع تری داشته باشید.

شما می توانید سینما خانگی 5.1 کاناله سونی E4100 را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. اشتراک گذاری بی سیم از طریق NFC و بلوتوث نیز در دسترس است. با وجود این امکانات پیشرفته و امکانات جدید، انتخاب سینما خانگی E4100 برای شما بسیار مناسب بوده و رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

طراحی سینمای خانگی Sony E4100

طراحی سینما خانگی سونی E4100

بازتولید صدا در سینمای خانگی تا حد زیادی به طراحی استفاده شده در این محصول بستگی دارد. سینما خانگی سونی E4100 با طراحی خاصی تولید شده است تا تجربه شنیداری متفاوتی را به شما ارائه دهد. این سینمای خانگی به دو بلندگوی کوچک جلو و دو بلندگوی بزرگ در عقب مجهز شده است. این اسپیکرها طراحی متفاوتی دارند و می توانید آنها را در مکان های مناسب قرار دهید تا صدا را به صورت سه بعدی و همه جهته بازتولید کنید. یک بلندگوی مرکزی نیز به همراه این محصول برای پخش صدای بلند و کامل ارائه شده است. ساب ووفر همراه با سینما خانگی سونی BDV-E4100 می تواند باس قدرتمندی تولید و عرضه کند.

یکی از دیگر قطعات موجود در کنار این سینمای خانگی پخش کننده BLU-RAY است که با طراحی شیک و متفاوت تولید شده و زیبایی و کارایی بالایی را برای این محصول به ارمغان می آورد. تمامی قطعات به رنگ مشکی تولید می شوند تا به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ شوند. طراحی با گوشه های تیز محصولی مجلل و جذاب ایجاد کرده است. طراحی کوارتز در این محصولات لبه های شیشه ای رنگی جذابی را ایجاد کرده است که به صورت سنگ های کریستالی ظاهر می شوند.

پایه های گرد در کنار بلندگوهای عقب به شما این امکان را می دهد که آنها را با قدرت زیادی روی خود نگه دارید و نگران افتادن یا آسیب دیدن آنها نباشید. سینما خانگی E4100 با 5 بلندگو و یک ساب ووفر یک سیستم صوتی 5.1 کاناله خواهد بود که با طراحی زیبای خود طراحی شیک و جذابی به خانه شما خواهد داد.

صدای قدرتمند با وضوح بالا

شور و هیجان واقعی را در مهمانی‌های خود احساس کنید!

پخش صدا یکی از قابلیت هایی است که "سینما خانگی سونی E4100" به آن مجهز شده است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا صدایی قدرتمند با وضوح بالا بشنوید. این سینمای خانگی دارای سیستم صوتی 5.1 کاناله برای تولید صدا می باشد. این به خودی خود باعث می شود که صدا به شکلی همه جانبه و فراگیر پخش شود، اگرچه برای ایجاد چنین صدایی به فناوری هایی نیز نیاز است. سینما خانگی سونی E4100 دارای قدرت صدای 1000 وات است و آن صدای قدرتمند را ارائه خواهد کرد. فناوری DTS این مدل قابلیت بازتولید صدای دیجیتال را فراهم می کند. این فناوری با آنالیز صدای دیجیتال آن را به صورت کامل و دقیق تولید می کند، با گوش دادن به صدای غنی به طور کامل حس صدا و صحنه ها را دریافت خواهید کرد.

فناوری‌های DOLBY DIGITAL و DOLBY® DIGITAL PLUS در این سینمای خانگی برای ارائه صدایی فراگیر و دقیق در دسترس هستند. فناوری DOLBY® TRUE HD قادر به خروجی صدای 18 مگابیت در ثانیه برای اطمینان از صدای دقیق و کامل است. این فناوری قابلیت پخش صدا تا 16 کانال را دارد که در نتیجه صدای 5.1 کاناله را به صورت عالی تولید و پخش می کند. البته فناوری‌های DTS و Dolby با تنوع بیشتری در مدل E4100 قرار گرفته‌اند تا امکان بازتولید صدای با وضوح بالا و صدای قابل تشخیص را فراهم کنند. این سینمای خانگی دارای حالت‌های صوتی خودکار، فوتبال، فیلم، موسیقی و شب است و به این ترتیب می‌توان صدای بهینه را با حداکثر وضوح بازتولید کرد.

فناوری DIGITAL MUSIC ENHANCER این مدل توانایی تقویت صدا را فراهم می کند تا صدا را با وضوح بالا حتی در صورت پایین بودن کیفیت شنیده شود. فناوری S-MASTER یکی از عملکردهایی است که به شما این امکان را می دهد تا صدا را با کوچکترین جزئیات بشنوید و اجازه نمی دهد فرکانس های صوتی در هنگام تولید و پخش صدا مخفی شوند. این فناوری صدای قدرتمند و غنی را به گوش شما می رساند. با وجود این فناوری های صوتی، شنیدن صدایی واضح، قدرتمند، همه جانبه و فراگیر دور از انتظار نخواهد بود.

پخش کننده سه بعدی BLU-RAY با سینمای خانگی E4100

پخش کننده BLU-RAY 3D با سینما خانگی E4100

به لطف بازتولید صدا با قدرت بهینه و کیفیت عالی، بازتولید صداها و تصاویر مختلف در سینمای خانگی یک ضرورت خواهد بود. پخش کننده سه بعدی BLU-RAY سینما خانگی E4100 به شما امکان بازتولید تصاویر و موسیقی را با کیفیت و تنوع بسیار بالا می دهد. این پخش کننده قدرتمند قابلیت پخش تصاویر دو بعدی و سه بعدی را دارد و این کار را به صورت عالی و با کیفیت بالا انجام خواهد داد.

کیفیت تصویر ارائه شده توسط این مدل FULL HD بوده و صحنه ها را با جزئیات کامل نمایش خواهد داد. این پخش کننده می تواند دیسک های BLU-RAY، DVD و CD را پخش کند و این کار را به خوبی انجام می دهد. پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پخش انواع موسیقی و ویدئو را در این پخش کننده بلوری فراهم می کند.

عملکرد BD-LIVE این محصول امکان دسترسی به انواع ویدئوها را فراهم می کند تا بتوانید آنها را با کیفیت بالا تماشا کنید و از صدای پخش آن راضی باشید. فناوری TRILUMINOS COLOR این پخش کننده قابلیت ایجاد رنگ های بسیار متنوع را فراهم می کند و همین امر باعث می شود صحنه های ایجاد شده با رنگ واقعی خود زنده و طبیعی به نظر برسند. به لطف پورت هایی که بر روی پخش کننده بلوری در کنار سینما خانگی سونی E4100 قرار می گیرد، می توانید پخش کننده ها و حافظه های خارجی را به آن متصل کنید تا صحنه های مختلفی برای پخش داشته باشید.

با این پخش کننده امکان تماشای فیلم های سه بعدی نیز وجود دارد. البته برای این کار لازم است که تلویزیون از این عملکرد پشتیبانی کند. بدون شک تماشای تصاویر سه بعدی در حین گوش دادن به صدای فراگیر حس متفاوتی به شما دست می دهد.

ویژگی های پیشرفته سینمای خانگی سونی E4100

سیستم صوتی سونی E4100

سینما خانگی سونی E4100 مجهز به ویژگی هایی است که در بسیاری از مدل ها موجود نیست. این سینمای خانگی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، می توانید از طریق کابل و پورت LAN به اینترنت متصل شوید و یا می توانید از طریق وای فای وصل شوید. مرورگر وب این سینمای خانگی به شما این امکان را می دهد که رسانه های صوتی، تصویری را تماشا کرده و در مواقع نیاز از آنها استفاده کنید. عملکرد SIDE VIEW به شما امکان می دهد از تلفن همراه خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید. سیستم صوتی E4100 این قابلیت را برای گوشی های موبایل اندروید، اکسیس و آی او اس فراهم می کند و به شما امکان کنترل و کارکرد راحت و از راه دور را می دهد.

قابلیت WI-FI® BUILT IN اشتراک بی سیم را در این مدل فراهم می کند. از طریق این عملکرد می توانید چندین دستگاه را به طور همزمان به سینما خانگی E4100 متصل کرده و از کیفیت انتقال عالی لذت ببرید. فناوری NFC نیز یکی از امکانات موجود این سینمای خانگی است. در این عملکرد پس از اتصال فیزیکی آنی تلفن همراه و سینمای خانگی، اشتراک گذاری بی سیم پرسرعت ارائه می شود. همانطور که می دانید برای ایجاد اتصالات بی سیم، هم مبدا و هم مقصد باید از قابلیت های موجود بهره ببرند.

اما ممکن است دستگاهی داشته باشید که از این ویژگی های جدید پشتیبانی نمی کند، در این صورت قابلیت بلوتوث در دسترس است که می توانید از آن برای اتصال استفاده کنید. این ویژگی در اکثر دستگاه های دیجیتال موجود پشتیبانی می شود. با این گزینه ها می توانید با سینما خانگی E4100 اتصالات مختلفی برقرار کنید و از سرگرمی های مختلف لذت ببرید.

اتصالات و پورت‌های موجود بر روی سینما خانگی سونی

علاوه بر این گزینه های بی سیم برای اتصال پیشرفته، پورت هایی نیز در سیستم صوتی Sony E4100 وجود دارد که امکان اتصال از طریق کابل را فراهم می کند. این سینمای خانگی از نوع سیمی بوده و برای اتصال قطعات باید از سیم استفاده کرد. خروجی HDMI این مدل امکان اتصال پخش کننده ها را فراهم خواهد کرد، این پورت یکی از بهترین پورت های ارتباطی است که صدا و تصویر را به صورت همزمان و با کیفیت عالی منتقل می کند و همچنین امکان انتقال صحنه های سه بعدی بر روی صفحه نمایش نیز وجود دارد. پورت USB امکان اتصال تلفن همراه و دستگاه های ذخیره سازی خارجی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال را فراهم می کند.

ورودی صدای دیجیتال (OPTICAL) سینما خانگی E4100 صدا را با بهترین کیفیت منتقل می کند. ورودی صوتی دیجیتال، پورت هدفون و پورت ETHERNET از دیگر پورت های موجود در این مدل هستند. این درگاه های ارتباطی قابلیت اتصال انواع پخش کننده های صوتی و تصویری را فراهم خواهند کرد و کیفیت عالی را در حین اتصال ارائه خواهند کرد.

جمع بندی

سینما خانگی سونی E4100 یکی از بهترین مدل های موجود است که ویژگی های مختلف آن عملکرد عالی را تضمین می کند. استفاده از پخش کننده بلوری این محصول امکان پخش تصاویر سه بعدی را فراهم می کند. تماشای صحنه های سه بعدی همراه با بازتولید صدا به صورت همه جانبه و سه بعدی به شما این حس را می دهد که در قلب صحنه ها هستید. این سینمای خانگی با قدرت صدای بالا و صدای شفاف رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت. تمامی امکانات موجود این مدل به شما این امکان را می دهد که شاهد عملکرد بالای آن باشید.

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 19:27

ساندبار سونی S40R یکی از جدیدترین مدل های ساندبار سونی است. برند سونی توانست در تولید سیستم های صوتی و تصویری خود را به خوبی نشان دهد و با افتخار از میدان رقابت با رقبای خود سربلند بیرون بیایید. ساندبارهای برند سونی خریداران زیادی دارند و به دلیل کارایی و طراحی عالی بهترین محصول برای تکمیل سیستم ویدئویی خانگی شما محسوب می شوند. علاوه بر قابلیت های گسترده ای که برای بازتولید واضح و گویا صدا در نظر گرفته شده است، طراحی از دیگر مواردی است که طرفداران و خریداران برند سونی در سیستم صوتی سونی S40R به آن توجه می کنند. توان 600 وات و صدای فراگیر 5.1 کاناله، صدا و محتوای صوتی فضا را پوشش خواهد داد.

ساندبار 600 وات سونی مدل HT-S40R

هر چیزی که در ساندبار سونی S40R صوتی تعبیه شده است برای ایجاد صدایی شفاف، رسا و فراگیر طراحی شده است و یکی از چیزهایی که صدای فراگیر و همه جانبه ایجاد می کند، فناوری Dolby® Digital است. به علاوه اسپیکرهای عقب کاملا با این فناوری سازگاری دارند و صدا را با بهترین کیفیت و به صورت جامع در محیط منتشر خواهند کرد. سیستم ویدیویی و تلفن خود را از طریق اتصال بلوتوث به نوار صوتی متصل کنید و از آن برای پخش محتوای صوتی خود با بالاترین کیفیت استفاده کنید. علاوه بر اتصال بلوتوث، دارای پورت های مختلفی برای اتصال تلویزیون به نوار صدا می باشد. ساندبار 600 وات سونی S40R یکی از کامل ترین ساندبارهای سونی است، بنابراین خرید آن می تواند خانه شما را کامل کند.

سونی و همیشه طراحی متفاوت

طراحی ساندبار 600 وات سونی مدل HT-S40R

بدون شک طراحی ساندبار سونی S40R مخصوص افراد خاصی است که علاوه بر عملکرد دستگاه خود به ظاهر دستگاه خود نیز اهمیت می دهند. این سیستم صوتی از 5 قسمت ساب ووفر، ساندبار یا ساندبار خطی، دو بلندگو و یک تقویت کننده طراحی تمامی این اقلام با بهترین متریال ساخته شده است و ظاهری مینیمال و مدرن دارد که متناسب با هر خانه و فضای داخلی است. این دو اسپیکر به دلیل ابعاد مناسب به راحتی در منزل شما قرار می گیرند و به همراه ساب ووفر کاملاً بی سیم هستند و به همین دلیل قرار دادن آنها بسیار آسان است. آمپلی فایر برای تنظیم دستگاه تعبیه شده است.

می توانید آن را روی میز در دسترس خود قرار دهید، علاوه بر قرار دادن آن روی میز، می توان نوار صوتی را به دیوار نیز متصل کرد تا فضای بیشتری در اختیار شما قرار دهد. در پشت آمپلی فایر پورت های اتصال وجود دارد و می توانید تلویزیون خود را از طریق آنها به نوار صوتی متصل کنید. علاوه بر این، برای راحتی شما، سیستم صوتی سونی S40R به یک کنترل از راه دور راحت مجهز شده است. چهار طرف خانه خود را با این سیستم صوتی کارآمد احاطه کنید تا صدایی فراگیر که خانه شما را احاطه کرده است. هر آنچه از طراحی کاربردی و کارآمد و همچنین طراحی زیبا و مدرن انتظار دارید در ساندبار HT-S40R گنجانده شده است.

اتصال دو طرفه آمپلی فایر

آمپلی فایر و دو عدد بلندگوی اضافه

آمپلی فایر در سیستم صوتی سونی S40R به عنوان تنظیم کننده دستگاه عمل می کند و به این ترتیب می توانید به دلخواه تغییراتی در سیستم صوتی ایجاد کنید. ابعاد این آمپلی فایر امکان قرار دادن آن در مکان های مختلف را فراهم می کند، می توانید آن را روی میز کنار خود قرار دهید و یا این دستگاه را به دیوار متصل کنید تا از افتادن یا ایجاد فضای بیشتر جلوگیری کنید  و این اتصال دوطرفه از موارد طراحی بسیار منحصر بفرد است.

صدایی فراگیر و همه جانبه سیستم صوتی سونی S40R

صدایی فراگیر و همه جانبه ساندبار سونی S40R

ساندبار سونی S40R بهترین تجربه صوتی را با این ساندبار تضمین می کند. قدرت صدای 600 وات و 5.1 کاناله صدایی شفاف و رسا را ​​در کل اتاق پخش می کند و پوشش این سیستم صوتی به لطف بلندگوهای اضافی و ساب ووفر قدرتمند مثال زدنی است. این قدرت خروجی بالای محتوای صوتی باعث می شود از صدای محتوا لذت بیشتری ببرید و علاوه بر آن تجربه سینمایی فوق العاده ای با فناوری دالبی دیجیتال داشته باشید. این صدای با کیفیت بالا و همه جانبه به ویدیو و محتوای شما جان می بخشد.

به کمک تمامی این فناوری ها تجربه صدایی استثنایی خواهید داشت که حاصل ترکیب ساندبار، ساب ووفر و بلندگوهای اضافی است و قدرت صدای 600 وات این ترکیب را کامل می کند تا بتوانید به راحتی غوطه ور شوید. خود را در محتوا و صدای فراگیر خود قرار دهید. که در هنگام پخش موسیقی نیز جزییات عمیقی از نت‌ها را پخش خواهد کرد. این فناوری‌ها و ویژگی‌ها در طراحی و کاربرد به شما کمک می‌کنند تا سیستم صوتی و تصویری خود را متصل کنید تا فضای سینما را به خانه خود بیافزایید.

اتصال بیسیم

سیستم صوتی سونی S40R با طراحی جمع و جور خود شما را از هرج و مرج نجات می دهد، هیچ اتصال صوتی بین بلندگوهای اضافی و ساب ووفر و نوار صوتی وجود ندارد و تقویت کننده بی سیم وظیفه تامین انرژی بلندگوها را بر عهده دارد. همچنین یک اتصال مشترک بین ساب ووفر و ساندبار وجود دارد، بنابراین فاصله بین قسمت‌های مختلف سیستم بدون سیم و کابل است و خانه‌ای مرتب‌تر از همیشه به شما می‌دهد. وجود اتصال بلوتوث بین تلویزیون و ساندبار سونی نیز از دیگر مواردی است که باعث عدم اتصال سیمی بین دستگاه ها می شود.

موسیقی مورد علاقه خود را با ساندبار سونی HT-S40R پخش کنید.

اتصال بلوتوث و USB

"ساندبار سونی S40R" نه تنها وسیله ای برای پخش محتوای تلویزیونی و ویدئویی شماست، بلکه به شما این امکان را می دهد که گوشی موبایل خود را از طریق بلوتوث به دستگاه متصل کرده و از آن برای پخش آهنگ های مورد علاقه خود استفاده کنید. کیفیت و وضوح بالای صدا به شما این امکان را می دهد که در حین غذا خوردن از آهنگی آرام لذت ببرید یا با صدای بلند و بیس این سیستم صوتی قدرتمند مهمانی خود را لذت بخش تر از همیشه کنید. علاوه بر بلوتوث، می توانید از پورت USB استفاده کنید و لیست مورد علاقه خود را تنظیم کنید و به دستگاه متصل شوید و اجازه دهید سیستم صوتی با صدای قدرتمند خود فضا را در بر بگیرد.

اتصالات گسترده

اتصالات گسترده سیمی و بی سیم این دستگاه را به یک نوار صوتی بسیار کاربردی تبدیل کرده است و علاوه بر بلوتوث و USB می توانید از اتصالات زیادی که می توان از طریق کابل ایجاد کرد و صدای محتوای خود را بهبود بخشید، استفاده کرد. یکی از پرکاربردترین درگاه های ارتباطی پورت HDMI است که به شما امکان می دهد تلویزیون را از طریق کابل به سیستم صوتی 600 وات سونی S40R متصل کنید، علاوه بر این نوع پورت، ورودی نوری و ورودی آنالوگ برای اتصال و ایجاد ارتباط وجود دارد. بین سیستم ویدیویی و ساندبار S40R. در نتیجه این پیچیدگی و گستردگی تعاملات با دستگاه، می توان در هر صورت محتوای صوتی و صدا شما را ارتقا داده و محتوای مورد علاقه خود را با کیفیت صدای سینما مشاهده کرد.

تنظیم حالت برای صدایی بهتر در ساندبار سونی S40R

حالت‌های مختلف صدا در Sony HT-S40R

با توجه به حالت های مختلف صدا، تجربه یکنواخت و معمولی هنگام گوش دادن به محتوای صوتی برنامه های مورد نظر خود را ندارید و این فناوری موثر باعث می شود بهترین تجربه را داشته باشید و در محتوای صوتی غرق شوید. حالت های مختلفی مانند سینما، موسیقی و حتی شب که به صورت خودکار تنظیم خواهند شد، با توجه به شرایط شما صدایی بهینه و عالی ایجاد خواهند کرد. در حالت سینما، صدا و حرکات فیلم در اطراف شما می چرخد ​​و شما را به انتهای محتوا می برد.

حالت موسیقی هر نت و هر موج صوتی را به خوبی در دست شما قرار می دهد تا آن را همراهی کند و هنگام گوش دادن به اخبار و برنامه های گفتگو، سیستم صوتی سونی S40R شرایطی را ایجاد می کند که هر کلمه به خوبی شنیده شود و بتوانید آن را دنبال و تحلیل کنید. گفتگو را به بهترین شکل ممکن در شب با حالت شب، شنیدن ریزترین جزئیات حتی با صدای کم امکان پذیر است و خلوص و وضوح صدا مثال زدنی است. این حالت های مختلف صدا به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را به بهترین شکل بشنوید.

و در نهایت…

هر خانه ای به یک تقویت کننده صدا نیاز دارد تا سیستم تصویری مانند تلویزیون را تکمیل کند و صدایی جذاب و غوطه ور با وضوح و بیان کامل ایجاد کند. پیشنهاد امروز ما ساندبار Sony S40R است که بهترین صدا را با محتوا در اختیار شما قرار می دهد و با پوشش عالی خود محیط را احاطه می کند. فناوری های ویژه و کارآمد به اضافه طراحی چند پارچه، کارایی دستگاه را چند برابر می کند و علاوه بر این، با وجود اتصالات گسترده، تمامی محتوای صوتی شما را بهینه می کند و دارای حالت های مختلف صوتی است که سطح جدیدی از بازتولید صدا را برای شما ایجاد می کند. قیمت ساندبار سونی S40R به دلیل کارایی و کاربرد بالا و طراحی خاص بسیار مقرون به صرفه است و خرید آن می تواند بهترین گزینه برای تکمیل تلویزیون سونی و منزل شما باشد.

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:26

اسپیکر سونی XP500 یکی از کاربردی ترین سیستم های صوتی برند سونی است. این اسپیکر اندازه بسیار خوبی دارد و یکی از دلایل محبوبیت آن صدای عالی آن است. بلندگوهای X-Balanced در اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 برای داشتن وضوح مناسب صدا استفاده شده است. سونی یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه های صوتی و تصویری در جهان است که به لطف کیفیت بالای محصولات خود به یکی از بهترین برندهای بازار جهانی تبدیل شده است. سونی با استفاده از تکنولوژی و امکانات عالی می تواند کیفیت بالای محصولات خود را تضمین کند و همین امکانات بالا این برند را به یکی از محبوب ترین برندها در زمینه ساخت سیستم های صوتی تبدیل کرده است.

اسپیکر بی‌سیم سونی SRS-XP500

انواع فناوری های صوتی از جمله Clear Audio+ و DSEE در این اسپیکر بلوتوثی برای افزایش وضوح صدا پشتیبانی می شود. اسپیکر سونی XP500 به دلیل عدم استفاده از کابل، مدل شارژی است و با یک بار شارژ عملکرد بسیار بالایی را برای مدت طولانی به شما ارائه می دهد. بدنه ضد آب اسپیکر SRS-XP500 به شما امکان استفاده از آن را در فضاهای باز می دهد. ارتباط با انواع دستگاه های خارجی از طریق بلوتوث و درگاه های ارتباطی انجام می شود، بنابراین می توانید به راحتی هر دستگاهی را به اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 متصل کرده و از صدای رسا و باکیفیت آن لذت ببرید. قابلیت شارژ سریع امکان شارژ دستگاه را تنها در 10 دقیقه می دهد.

طراحی اسپیکر بلوتوثی XP500

طراحی اسپیکر بلوتوثی XP500

اسپیکر سونی XP500 دارای پیکربندی واحد است و عدم وجود قطعات اضافی یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است. سونی در ساختار بدنه از رنگ مشکی استفاده کرده و با طراحی جمع و جور خود امکان قرار گرفتن در هر محیطی را فراهم می کند. ابعاد کلی سیستم صوتی SRS-XP500 275x572x295 میلی متر است و ابعاد آن بسیار کوچک و مناسب برای سیستم صوتی خواهد بود. این اسپیکر 11.2 کیلوگرم وزن دارد و با وزن مناسبی که دارد قادر خواهید بود آن را به خوبی جابجا کنید. یک دسته بر روی بدنه طراحی شده است تا حمل و نقل دستگاه را برای شما آسان تر کند.

در نگاه اول، اسپیکر 120 وات سونی SRS-XP500 دارای دو بخش نوردهی در بالا و پایین اسپیکر است. این بخش ها برای رقص نور بر روی بلندگوی بلوتوثی سونی ساخته شده اند و با رقص نور فوق العاده ای که ایجاد می کنند، روح تازه ای به مهمانی های شما می بخشد. این رقص نور با توجه به بم صداهای پخش شده تغییر می کند و جلوه خاصی به محیط می دهد. اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 به گونه ای طراحی شده است که بتوانید آن را به صورت عمودی و افقی در محیط خود قرار دهید. قسمت بالایی اسپیکر بی سیم سونی XP500 با یک صفحه کنترل برای سیستم صوتی پوشانده شده است. پورت های دسترسی بلندگوهای صوتی به سایر دستگاه های خارجی در پشت بدنه تعبیه شده اند تا دسترسی گسترده و کاربردی را برای شما فراهم کنند.

طراحی و کاربرد پنل کنترل

پنل کنترلی SRS-XP500

هنگام خرید سیستم صوتی، راحتی کار با آن از اهمیت بالایی برخوردار است. سونی برای راحتی کاربر از یک پنل کنترل در بالای بدنه استفاده می کند. این پنل شامل عملکردهای اصلی قابل کنترل و تغییر در اسپیکر سونی XP500 می باشد. دکمه روشن/خاموش دستگاه در این قسمت قرار دارد و از دکمه کناری برای روشن و خاموش کردن بلوتوث استفاده می شود. برای مکث و پخش مجدد آهنگ می توانید از دکمه next استفاده کنید و دکمه های افزایش و کاهش صدا نیز در این قسمت قرار داده شده است.

دکمه فعال سازی MEGA BASS نیز در این کنترل پنل تعبیه شده است. در این قسمت شکافی وجود دارد که می توانید گوشی متصل به سیستم را در آن قرار دهید. بهترین ویژگی کنترل پنل سیستم صوتی ضد آب بودن آن است. این پنل دارای استاندارد ضد آب IPX4 است که به معنای مقاومت مناسب آن در برابر آب است. به همین دلیل است که هنگام استفاده از اسپیکر بی سیم در خارج از منزل نیازی به نگرانی بابت باران نخواهید داشت. پنل ضد آب یکی از مواردی است که بر قیمت اسپیکر 2 کاناله سونی SRS-XP500 تاثیر گذاشته است.

فیلم نقد و بررسی کامل اسپیکر سونی XP500

 

کیفیت و وضوح صدای گوش‌نواز

سونی یکی از برندهایی است که به استفاده از اسپیکرهای قدرتمند و باکیفیت در تلویزیون های خود معروف است. این برند در سیستم صوتی بی سیم از بلندگوهای X-Balanced استفاده می کند که از بهترین اسپیکرهای مورد استفاده در انواع سیستم های صوتی می باشند. در واقع مزیت اصلی وضوح بالا را می توان استفاده از این نوع بلندگوها دانست. سونی در حرکتی با نوآوری روزافزون موفق شد شکل اسپیکرهای خود را از شکل گرد به دیافراگم مربعی با مساحت بزرگتر تغییر دهد. این حرکت وضوح صدای بازتولید شده توسط بلندگوهای موجود در محیط را بسیار افزایش داد.

بلندگوهای استفاده شده در "اسپیکر سونی XP500" با توییترهای قدرتمند ترکیب شده اند تا صداهای بلند را با کیفیت واقعی به شنوندگان ارائه دهند. تغییر شکل اسپیکرها باعث کاهش اعوجاج صدا و افزایش شفافیت شده است، بنابراین می توانید کیفیت دلخواه را از سیستم صوتی سونی حتی در بلندترین حالت گوش دادن به دست آورید. به طور کلی، این سیستم صوتی 2.2 کاناله از 2 توییتر و 2 ووفر تشکیل شده است تا صداهای واضح را به بهترین شکل در محیط بازتولید کند. مهم نیست در کجای اتاق می نشینید، بلندگوی بی سیم سونی صدایی شفاف و با کیفیت بالا ارائه می کند.

شارژ کردن اسپیکر بی‌سیم SRS-XP500

شارژ کردن اسپیکر بی‌سیم SRS-XP500

همانطور که از نام اسپیکر ایستاده سونی XP500 مشخص است، برای استفاده نیازی به کابل برق ندارد و به صورت بی سیم کار می کند. برای استفاده از این سیستم صوتی باید آن را شارژ کنید، با هر بار شارژ می توانید به مدت 20 ساعت به صورت مداوم و مکرر از اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 استفاده کنید. این اجرا زمانی است که رقص نور خاموش است، صدا روی 16 تنظیم شده و MEGA BASS فعال است. در کل عملکرد سیستم صوتی بسیار ایده آل است و با هر بار شارژ می توانید از آن در چندین مهمانی استفاده کنید.

باتری اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 مجهز به عملکرد Battery care است که حداکثر محافظت را از باتری برای تضمین طول عمر طولانی فراهم می کند. این ویژگی از ورود انرژی اضافی به باتری در هنگام اتمام فرآیند شارژ جلوگیری می کند و دوام و طول عمر باتری را افزایش می دهد تا باتری دستگاه برای مدت طولانی تری در شرایط ایده آل بماند. یکی از ویژگی های بسیار جالب اسپیکر قابل حمل سونی XP500 قابلیت شارژ سریع آن است. برای مواقعی که نیاز به سیستم صوتی سونی XP500 عجله دارید می توانید از این ویژگی استفاده کنید. شارژ سریع 10 دقیقه طول می کشد و 80 دقیقه کار می کند. یعنی با ۱۰ دقیقه شارژ کردن این دستگاه می توانید به مدت ۸۰ دقیقه به طور مداوم از آن استفاده کنید.

سرگرمی جذاب کارائوکه در اسپیکر سونی XP500

سرگرمی کارائوکه در سیستم صوتی

کارائوکه یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که مردم سراسر جهان به آن علاقه دارند. به طور کلی، سرگرمی کارائوکه شامل آواز خواندن در کنار آهنگ های مختلف است و اکثر مردم از آن به عنوان مسابقه و بازی برای قرارهای خود استفاده می کنند. برخی از سیستم های صوتی جدید قابلیت پشتیبانی از این سرگرمی را دارند. اسپیکر سونی XP500 یکی از انواع سیستم های صوتی است که از این قابلیت جذاب پشتیبانی می کند. 2 ورودی میکروفون در پشت دستگاه تعبیه شده است که می توانید میکروفون خود را به سیستم صوتی متصل کرده و همراه با آهنگی که از سیستم صوتی در حال پخش است بخوانید.

یکی از ورودی های میکروفون نیز قابلیت اتصال گیتار را دارد و شما قادر خواهید بود گیتار خود را همزمان با میکروفون به اسپیکر متصل کرده و همراه با آهنگ پخش کنید. با پشتیبانی کارائوکه، همیشه در جلسات خود شور و هیجان را احساس خواهید کرد و از گذراندن اوقات خوش با دوستان خود لذت خواهید برد.

به مرکز موسیقی در SRS-XP500 متصل شوید

می توانید برنامه Music Center را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید و از طریق بلوتوث بین سیستم صوتی و برنامه ارتباط برقرار کنید. این برنامه به شما امکان دسترسی به تنظیمات سیستم صوتی را می دهد و به قسمت های اصلی این اسپیکر بی سیم دسترسی خواهید داشت. یکی از ویژگی های اصلی که مرکز موسیقی ارائه می دهد، دسترسی به لیست پخش است، بنابراین می توانید لیست کاملی از آهنگ هایی که از اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 پخش می شوند ایجاد کنید.

سایر ویژگی های اسپیکر بی سیم سونی XP500

سیستم صوتی XP500

  • * فناوری بلوتوث در بلندگوی بی سیم سونی پشتیبانی می شود. این ویژگی اتصال سریع و بدون درز را با انواع دستگاه های خارجی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند را امکان پذیر می کند. از طریق بلوتوث می توانید بدون نیاز به کابل ارتباط سریعی بین سیستم صوتی و سایر دستگاه ها برقرار کنید.

 

  • * بلندگوی سونی XP500 از ورودی USB برای اتصال از طریق کابل USB و فلش مموری پشتیبانی می کند. یک مینی جک استریو راه دیگری برای برقراری ارتباط در این اسپیکر است و دو ورودی میکروفون نیز برای استفاده در بازی کارائوکه تعبیه شده است. همچنین می توانید گیتار خود را از طریق یکی از این ورودی های میکروفون به سیستم متصل کنید.

 

  • * Party Connect یکی از ویژگی های جذاب و کاربردی اسپیکر سونی XP500 است. با این قابلیت می توانید ارتباط قدرتمندی بین این اسپیکر و سایر سیستم های صوتی برقرار کنید تا به کیفیت و وضوح صدای بالاتری دست پیدا کنید.

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 237 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 18:59

اسپیکر سونی XP700 یکی از بهترین و جدیدترین سیستم های صوتی های بی سیم سونی است. سونی یکی از تولید کنندگان اصلی سیستم های صوتی است. هر دستگاهی که قادر به تولید صدای باکیفیت باشد، سیستم صوتی نامیده می شود و بلندگوی بی سیم یکی از انواع سیستم های صوتی است. برند معروف سونی به تولید سیستم های صوتی باکیفیت معروف است و مدل های مختلف آن در بین مردم بسیار محبوب است. اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 در سایز بسیار مناسبی طراحی شده است و با عملکردهای متنوع خود فراتر از انتظار شما از یک اسپیکر خواهد بود. با صدای مناسبی که این اسپیکر می تواند تولید کند می توانید در مهمانی های خود از آن استفاده کنید. بلندگوهای تعبیه شده در این سیستم صوتی صدایی همه جانبه را برای پخش ارائه می دهند.

سیستم صوتی سونی مدل SRS-XP700

طراحی اسپیکر سونی XP700 به بهترین شکل انجام شده است و می توانید آن را در دو حالت عمودی و افقی در محیط قرار دهید. این اسپیکر زیبا دارای پنل اصلی می باشد که در این قسمت می توانید به برخی از امکانات آن دسترسی داشته باشید. رقص نور سیستم صوتی آن را برای استفاده در محیط های تاریک ایده آل می کند. این نوع سیستم صوتی با باتری کار می کند و سونی برای افزایش کارایی اسپیکر از باتری هایی با طول عمر عالی استفاده می کند. صدای موسیقی در سیستم صوتی سونی XP700 بسیار دلنشین و گویا خواهد بود. همچنین ویژگی های گسترده ای مانند اتصال سریع بلوتوث، پخش کارائوکه و اتصال به برنامه های مرتبط را ارائه می دهد.

طراحی متفاوت و زیبای اسپیکر بلوتوثی سونی XP700

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل XP700

سونی همیشه به خاطر طراحی های زیبای خود که در تمامی محصولات برقی و خانگی استفاده می شود شناخته شده است. در واقع این برند سعی در تولید محصولات زیبا در کنار کیفیت ساخت بی نظیر داشته و تا حد زیادی موفق بوده است. اسپیکر سونی XP700 یکی از جدیدترین انواع سیستم های صوتی سونی است که طراحی زیبا و فوق العاده شیکی دارد. این سیستم صوتی از نوع اسپیکر بی سیم بوده و در یک بدنه عرضه می شود. طراحی بدنه اسپیکر بسیار مناسب و در بهترین حالت برای استفاده راحت کاربر طراحی شده است. با اندازه مناسب این سیستم صوتی سونی به راحتی قادر خواهید بود آن را در هر محیطی قرار دهید.

یکی از ویژگی های جذاب این سسیستم صوتی وجود دسته بزرگ در قسمت بالایی آن است. این دسته به شما امکان می دهد تا سیستم صوتی را به راحت ترین حالت ممکن حمل کنید. به زبان ساده، سیستم صوتی XP700 را با این دسته به هر کجا که می خواهید ببرید. این اسپیکر هم در سمت راست و هم در سمت چپ بدنه طراحی صافی دارد و می توانید هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی از آن استفاده کنید. پشت بدنه اسپیکر از چندین پورت ورودی تشکیل شده است، بنابراین می توانید این سیستم صوتی کاربردی را به دستگاه های مختلف متصل کنید. همچنین یک پنل کنترل در بالای بدنه وجود دارد که امکان دسترسی به عملکردهای بلندگو را فراهم می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل اسپیکر سونی XP700

 

رقص نور در اسپیکر XP700

رقص نور در اسپیکر سونی SRS-XP700

با کمی دقت در طراحی این سیستم صوتی متوجه دو قطعه مورب در بالا و پایین بدنه خواهید شد. لامپ های LED در این دو قسمت تعبیه شده تا اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 قابلیت رقص با نور را داشته باشد. این لامپ های ال ای دی می توانند نورهای بسیار زیبایی ایجاد کنند و برای استفاده در محیط های تاریک بسیار مناسب خواهند بود. از رقص نور اسپیکر سونی XP700 در مهمانی های خود استفاده کنید تا نیازی به استفاده از چراغ های دیگر و چراغ های رقص نداشته باشید. نکته جالب در مورد بخش رقص نور، قابلیت تنظیم رنگ نور در آن است. می توانید یکی از مدل های مختلف نورپردازی که برای آن طراحی شده است را انتخاب کنید.

بدنه ضد آب در سیستم صوتی سونی XP700

بدنه‌ی ضد آب در سیستم صوتی XP700

شاید برای برخی افراد این سوال پیش آمده باشد که بدنه ضد آب در سیستم صوتی چه کاربردی دارد؟ سونی در وب سایت اصلی خود از ضد آب بودن این اسپیکر به عنوان قابلیتی یاد می کند که از بارش باران در مهمانی شما جلوگیری می کند. یعنی حتی اگر از اسپیکر بی سیم SRS-XP700 در فضای باز و زیر باران استفاده کنید، مشکلی برای این اسپیکر پیش نخواهد آمد. البته اگر بخواهیم واقع بین باشیم، افراد کمی از بلندگوها برای گوش دادن به موسیقی در باران استفاده می کنند. بهتر است بگوییم که مقاومت در برابر آب پنل زمانی که در مهمانی هستید خاصیت خود را نشان می دهد و نوشیدنی و آب آشامیدنی به طور ناگهانی روی سیستم صوتی ریخته می شود.

پنل اصلی اسپیکر سونی XP700 که برای دسترسی آسان کاربران در بالای سیستم قرار گرفته است دارای خاصیت ضدآب قوی می باشد. در این پنل مشخصات اصلی اسپیکر قرار دارد. دکمه پاور در این قسمت قرار دارد و می توانید با آن اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 را روشن و خاموش کنید. قسمت بلوتوث نیز در این قسمت قرار دارد و هر دو دکمه Pause و Play نیز در این پنل قرار می گیرند. همچنین می توانید صدا را با دو علامت خاص + و - در پنل اصلی تنظیم کنید. همچنین قابلیت MEGA BASS که در ادامه توضیح خواهیم داد نیز در این قسمت فعال شده است.

صدای فراگیر و قدرتمند با بلندگوی SRS-XP700

صدایی فراگیر و پرقدرت با اسپیکر SRS-XP700

اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 باکیفیت از یک بلندگوی داخلی اصلی، دو توییتر و دو عدد ووفر تشکیل شده است. اگرچه قدرت خروجی اسپیکر 245 وات سونی SRS-XP700 است، اما می توان انتظار صدای بسیار بلند و شفافی از آن داشت. بلندگوی اصلی از نوع X-Balanced Speaker است. سونی در برخی از تلویزیون های خود از این نوع اسپیکر استفاده می کند و می توان گفت که بهترین نوع اسپیکر داخلی سونی محسوب می شود. اندازه این اسپیکر داخلی بزرگتر از حد معمول است تا بتواند صدایی بلندتر از همیشه تولید کند. این اسپیکر بزرگ نه تنها به افزایش صدای سیستم صوتی کمک می کند بلکه وضوح و کیفیت آن را نیز تا حد زیادی افزایش می دهد. همانطور که گفته شد، اسپیکر اصلی توسط دو توییتر همراهی می شود. وظیفه اصلی توییترها در سیستم صوتی انتشار صدا است.

این توییترها در جلو و پشت سیستم تعبیه شده اند تا بتوانند صدا را 360 درجه پخش کنند. به گونه ای که شما در هر موقعیتی از سیستم صوتی بنشینید، توییترها با پرتاب صدا به سمت بالا صدایی رسا در محیط اطراف ایجاد می کنند. همچنین در قسمت صدا نیز نباید از تاثیر اسپیکرها غافل شد. این ووفر خت به افزایش و تقویت صدا در اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 کمک می کنند تا صدایی غنی، شفاف و فراگیر برای پخش ارائه دهند. به لطف این اسپیکر قدرتمند مهمانی های شما با صدایی شاد و باکیفیت برگزار می شود.

عمر باتری طولانی

طول عمر بالای باتری اسپیکر سونی XP700

همانطور که گفته شد این سیستم صوتی از نوع اسپیکر بی سیم است. بلندگوهای بی سیم برای کار کردن نیازی به کابل و سیم برق ندارند و اغلب به صورت شارژی کار می کنند. اسپیکر سونی XP700 از بهترین نوع باتری ها استفاده می کند تا عمر بالا و بهینه ای برای مدت طولانی داشته باشد. این اسپیکر قابلیت کارکرد 25 ساعته با شارژ کامل را دارد. عمر باتری بالای این سیستم می تواند برای مهمانی های چند ساعته کافی باشد و نیازی به شارژ مداوم ندارد. ما به شما توصیه می کنیم تا زمانی که سیستم صوتی به طور کامل شارژ نشده است هرگز آن را از شارژ نکشید. اما سونی برای مواقعی که برای استفاده از اسپیکر 2 کاناله سونی SRS-XP700 عجله دارید راه حلی هم اندیشیده است.

شارژ سریع اجازه می دهد تا سیستم صوتی را تنها در 10 دقیقه شارژ کنید. کافی است سیستم صوتی خود را در 10 دقیقه شارژ کنید تا به مدت 3 ساعت کار کند. وقتی برای رسیدن به جایی عجله دارید از این ویژگی جذاب استفاده کنید. یکی از ویژگی های گیج کننده برخی از سیستم های صوتی با باتری این است که نمی دانند چه زمانی به طور کامل شارژ می شوند. اما به لطف فناوری Battery Care، زمان دقیق شارژ کامل اسپیکر سونی را خواهید دانست. این ویژگی همچنین باعث افزایش طول عمر باتری می شود تا بتواند برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی کار کند.

جلوه های صوتی بلندگوی بی سیم XP700

یکی از بخش های صوتی که واقعا اسپیکر بلوتوثی XP700 را خاص می کند MEGA BASS است. برخی از موسیقی های راک و جاز دارای لحن بلند و متفاوتی نسبت به سایر موسیقی ها هستند. این نوع صداها نیاز به قابلیت بازتولید در سیستم صوتی دارند تا به لحن واقعی خود پی ببرند. MEGA BASS صدای باس را در این بلندگو تنظیم می کند تا صدای واقعی این سبک از موسیقی را بازتولید کند. شما می توانید این عملکرد را برای انواع صداهایی که روی سیستم صوتی پخش می شوند فعال کنید.

SOUND LIVE یکی دیگر از ویژگی های بخش صوتی اسپیکر است. این ویژگی از اعمال فیلترهای عجیب و غریب و نامناسب بر روی صدا جلوگیری می کند و صدا را با کیفیت واقعی خود بازتولید می کند. این موسیقی زنده واقعی ترین حالت صدا را در اختیار شنونده قرار می دهد.

ویژگی های دیگر برای بهبود کیفیت صدا

کیفیت صدای عالی در اسپیکر بلوتوثی مدل SRS-XP700

  • * Clear Audio+ فناوری تصفیه صدا در "اسپیکر سونی XP700" است. این فناوری قادر خواهد بود تا نویزهای صوتی موجود در سیستم صونی را به صورت کاملاً هوشمند شناسایی کند. سپس به حذف این نویزها در صدا کمک می کند تا صدایی با کیفیت بالا و بدون نویز تولید شود. این عملکرد کمک زیادی به افزایش کیفیت صدا برای جلوگیری از پخش صدا در محیط می کند.

 

  • * DSEE را می توان به عنوان یک فناوری تقویت صدا در اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 در نظر گرفت. این تابع به عنوان یک عملکرد بهبود کیفیت تصویر عمل می کند. بنابراین، صداهای بی کیفیت را در بلندگوی بی سیم تشخیص می دهد. سپس صداهای با کیفیت پایین را تقویت می کند تا صدایی با کیفیت به شما ارائه دهد.

 

  • * The Omnidirectional Party Sound فناوری صوتی است که به لطف استفاده از توییترهایی که در بخش صوتی به آنها اشاره کردیم به وجود می آید. این ویژگی به ایجاد صدای فراگیر در یک محیط بزرگ کمک می کند. به این ترتیب توییترها صدا را به طور کامل در محیط بازتولید می کنند و این حالت صدا باعث پخش آن در محیط مهمانی می شود تا بهترین تجربه استفاده از اسپیکر SRS-XP700 را به شما ارائه دهد.

یک بازی کارائوکه هیجان انگیز را تجربه کنید

بازی جذاب karaoke در سیستم صوتی سونی

کارائوکه یکی از محبوب ترین بازی های جهان است. برای استفاده از این بازی به سیستم صوتی و میکروفون نیاز دارید. به همین دلیل است که بسیاری از سیستم های صوتی مدرن از کارائوکه پشتیبانی می کنند. روش پخش کارائوکه به این صورت است که میکروفون خود را به اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 وصل کنید و یکی از آهنگ های کارائوکه را روی تلویزیونی که به سیستم صوتی متصل است پخش کنید. متن آهنگ بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود و می توانید از طریق میکروفون همراه با آن آواز بخوانید. این بازی جذاب حالت رقابتی دارد و شما می توانید برای هماهنگی صحیح موسیقی با دوستان خود به رقابت بپردازید.

یکی از ویژگی های جذاب اسپیکر بی سیم XP700 پشتیبانی از ورودی گیتار است. می توانید میکروفون خود را به ورودی گیتار خود وصل کنید. به این ترتیب می توانید همراه با موسیقی در مهمانی های خود آواز بخوانید و از شخص دیگری بخواهید همراه با موسیقی گیتار بزند. کارائوکه سرگرم کننده روحیه شاداب و هیجان انگیزی را به مهمانی های شما می بخشد. اگر از این بازی به عنوان رقابت استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن Fiestable دیدن کنید.

دنیایی از امکانات با اپلیکیشن‌های مخصوص در اسپیکر سونی XP700

جلوه‌های ویژه‌ی صدا در اپلیکیشن‌ Music Center

Music Center یکی از اپلیکیشن های خاص سونی است که استفاده می کند. این برند تنظیمات و امکانات گسترده ای را در این اپلیکیشن قرار داده است تا بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد. برای استفاده از Music Center، کافی است آن را در گوشی خود دانلود کنید. سپس به سادگی NFC یا بلوتوث بلندگو را برای اتصال به برنامه روشن کنید. مشخصات سیستم صوتی بلافاصله در اپلیکیشن ظاهر می شود و به قسمت های مختلف آن دسترسی کامل خواهید داشت. رقص نور روی اسپیکر، حالت های مختلف صدا، لیست بازی های کارائوکه برای انتخاب برنده و امکانات مشابه در اپلیکیشن مرکز موسیقی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برنامه Fiestable دقیقاً همان عملکرد Music Center را دارد. با این تفاوت که برای استفاده از آن باید از قبل Music Center را روی گوشی خود داشته باشید. دسترسی موجود در برنامه Fiestable کمی گسترده تر است و پیشنهاد می کنیم هر دو برنامه را در تلفن خود داشته باشید تا از اسپیکر سونی XP700 حداکثر استفاده را ببرید. هر دو برنامه برای گوشی های اندروید و IOS در دسترس هستند.

اسپیکر بی سیم XP700 با بهترین عملکرد در بلوتوث

خب، همانطور که می دانید، این اسپیکر برای کار نیازی به اتصال به هیچ دستگاه خارجی از طریق کابل ندارد. یعنی می توانید آن را به هر دستگاهی که می خواهید متصل کنید. البته به شرطی که دستگاه طرف مقابل نیز به طور گسترده از فناوری بلوتوث پشتیبانی کند. در غیر این صورت می توانید از برخی ورودی های پشت سیستم صوتی برای اتصال کابل استفاده کنید.

پهنای باند بلوتوث این اسپیکر بسیار گشترده است و به هر وسیله ای فورا متصل می شود. با این قابلیت جذاب می توانید اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و از صدای باکیفیت آن برای موسیقی خود از گوشی لذت ببرید. همچنین می‌توانید این بلندگوی بی‌سیم را به سیستم‌های صوتی مختلف متصل کنید تا صدایی بلندتر و یکدست‌تر را در محیط خود پخش کنید.

2 پورت USB و ویژگی های آن

در پشت سیستم صوتی یک پورت USB اختصاصی برای اتصال به انواع حافظه های USB تعبیه شده است. این ویژگی متداول ترین روش اتصال به انواع فلش مموری را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید آهنگ های موجود در حافظه را روی اسپیکر سونی XP700 پخش کنید. همچنین می توانید هر دستگاه دیگری که از پورت USB پشتیبانی می کند با استفاده از کابل به این پورت متصل کنید. جالب اینجاست که 2 پورت USB در این سیستم وجود دارد. سونی درگاه شارژ دوم را برای شارژ گوشی قرار داده است.

همانطور که گفته شد باتری های این اسپیکر فوق العاده قدرتمند و بادوام هستند. اگر گوشی شما نیاز به شارژ دارد، برای شارژ سریع، کافی است آن را از طریق کابل USB به اسپیکر سونی XP700 متصل کنید. از دیگر ورودی های متصل به این سیستم صوتی می توان به ورودی میکروفون، ورودی گیتار و مینی جک استریو (IN) اشاره کرد.

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 165 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 21:55

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU8300 

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU8300

 یکی از این تلویزیون های بالا رده و بسیار هوشمند تلویزیون سامسونگ 65TU8300 است این تلویزیون با صفحه نمایش بالا یعنی LED تولید شده است به لطف ال ای دی کنتراست تصاویر بالا رفته همچنین تلویزیون 65 اینچ بسیار باریک شده است.

در واقع با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون ال جی 86NANO90 اشاره کرد. این مدل برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری سبب می شود تا کیفیت تصاویر بسیار جذاب تر شود و رنگ های به کار رفته در تصویر حالت طبیعی تری داشته باشد.

 تلویزیون سامسونگ 65 اینچ سری 8 دارای کیفیت تصویر فورکی است و تلویزیونی است که دارای صفحه نمایش با رزولوشن 2160 پیکسل افقی و 3840 پیکسل عمودی و در کل تقریبا 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 65 اینچ مستطیلی شکل مدل TU8300 جای گرفته است. تلویزیون فورکی تلویزیونی با بالاترین وضوح است که اخیراً در بین تلویزیون‌های UHD منتشر شده است با چهار برابر پیکسل بیشتر نسبت به تلویزیون فول اچ دی.

در کنار کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون TU8300 موتور پردازشگر Crystal processor 4k و قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی قرار داده شده است این دو فناوری از توانایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و حضور آن ها در تلویزیون 2020 سامسونگ زمینه ساز  این خواهد شد تا تصاویر ارتقا پیدا کنند و با رزولوشن‌های بالا و پیکسل‌های دقیق‌تر و واضح‌تر به نمایش گذاشته شوند. 

با وجود قابلیت جذاب Ambient در تی وی اسمارت سامسونگ دیگر می‌توانید با سیاهی مطلق بعد از خاموشی تلویزیون خداحافظی کنید و به جای آن نظاره‌گر یک صفحه نمایشی تزیینی باشند. فناوری‌های HDR 10+، HLG در افزایش کنتراست و دقت رنگی تصاویر به کار برده شده اند. تلویزیون اسمارت 2020 سامسونگ دارای سیستم 2.0 کاناله می‌باشد و صدایی با قدرت 20 وات را پخش خواهد کرد بدین وسیله بینندگان می‌توانند صدایی با وضوح بالا را به همراه جزئیات ریز و دقیق دریافت نمایند و لذت تمام را از شنیدن آن‌ها ببرند.

تی وی اسمارت سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن می باشد این سیستم عامل دسترسی به تنظیمات تلویزیون را بسیار راحت کرده است و پشتیبانی از برنامه SmartThings، اشتراک گذاری صدا و تصویر از طریق Mirroring، مرورگر اینترنت و دسترسی به شبکه های یوتیوب ، سازگار با برنامه Amazon Alexa و Bixby و دستیار صوتی گوگل Google Assistant، پردازنده چهار هسته ای Quad-Core و ریموت کنترل هوشمند از امکانات ویژه و هوشمند تلویزیون سامسونگ TU8300 هستند. گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون برفک در صفحه نمایش 65 اینچی به نمایش خواهد آورد.

کیفیت تصویر فورکی و موتور پردازشگر Crystal processor 4k در تلویزیون65TU8300

کیفیت تصویر فورکی و موتور پردازشگر Crystal processor 4k در تلویزیون65TU8300

تلویزیون سامسونگ TU8300 دارای کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد تلویزیون های 4K نسبت به تلویزیون‌های فول اچ دی چهار برابر پیکسل بیشتر دارند. تلویزیون 4K یک تلویزیون با وضوح 4K است. این بدان معناست که تلویزیون سامسونگ 65TU8300 دارای 3840 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی است، در کل حدود 8 میلیون پیکسل.

کیفیت تصویر فورکی که چند سالی است در دنیای  تلویزیون جا باز کرده است و حتما تا الان هم این کیفیت تصویر تصویر به گوشتان خورده است این کیفیت تصاویر طبیعی و زنده را برای کاربران به نمایش خواهد گذاشت. رزولوشن اصطلاحی است که به شما می‌گوید چقدر این نقاط ریز یا پیکسل‌ها با چه چگالی روی صفحه نمایش تلویزیون 65TU8300 قرار گرفته‌اند.

پیکسل‌های جداگانه برای تشکیل تصویری که در صفحه مشاهده می‌کنید جمع می‌شوند، بنابراین هرچه پیکسل بالاتر باشد وضوح تصویر را بالاتر می‌برد. موتور پردازشگر تصویر Crystal processor 4k در این تلویزیون نویز موجود در تصاویر را خواهد گرفت و آنها را به صورت کاملا شفاف و بدون نویز و ناخالصی بر روی نمایشگر قرار خواهد داد. همچنین این موتور کیفیت تصاویر را بالا خواهد برد و با پوشش دادن کامل نقاط ضعف تصویر، صحنه هایی ایجاد خواهد کرد.

ویژگی های تصویر تلویزیون سامسونگ 65TU8300

ویژگی های تصویر تلویزیون سامسونگ 65TU8300

تلویزیون 65TU8300 دارای فناوری HDR است فناوری نام برده شده طوری طراحی‌شده‌ است که تصاویر واقعی‌تری با دست‌کاری رنگ‌ها به‌گونه‌ای که بیشتر شبیه به زندگی واقعی به نظر برسد، نشان دهد. فناوری  UHD Dimming با کاهش کنتراست و تنظیم نوردهی در ارائه ی تصاویری پر وضوح و با کیفیت نقش بالایی دارد. فناوری ارتقا دهنده کیفیت فورکی upscaling در تلویزیون سامسونگ 65TU8300 یک فناوری است که باعث افزایش وضوح تصویر.

تبدیل و بهینه‌سازی آن در متناسب با صفحه نمایش یک تلویزیون 4K می‌شود همچنین به طور خودکار وضوح را برای کاهش نویز، بهبود جزئیات و فراهم آوردن کنتراست و رنگ بهینه تجزیه‌وتحلیل می‌کند تا بتوانید این محتوا را با کیفیت 4K مشاهده کنید. با پشتیبانی PurColor بر روی صفحه نمایش تلویزیون 2020 سامسونگ 65tu8300 شاهد تصاویری خیلی زیبا خواهیم بود که با برخورداری از طیف گسترده رنگ نمای خیلی زیباتری به هر صحنه هدیه خواهند بخشید.

امکانات اسمارت تلویزیون سامسونگ 65TU8300 

امکانات اسمارت تلویزیون سامسونگ 65TU8300

تلویزیون TU8300 مجهز به سیستم عامل تایزن TIZEN است این سیستم عامل فقط مختص تی وی های سامسونگ است و سامسونگ برای تمامی تلویزیون های هوشمند خود از این سیستم عامل استفاده می کند این سیستم قدرت اجرایی تلویزیون بالا می‌رود و این امکان را به کاربران می‌دهد تا به محتواهای داخل تلویزیون دسترسی سریع و آسانی را داشته باشند.

وجود پردازنده چهار هسته ای Quad-Core در تلویزیون سامسونگ 65TU8300 باعث شده است تا دیگر تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود و همه ی برنامه ها با سرعت بالایی اجرا شوند. به لطف سیستم عامل تایزن دسترسی به اینترنت هم به دو روش یعنی WIFI و پورت LAN امکان پذیر شده است بعد از وصل شدن به اینترنت شما می توانید در مرورگر وب هر نوع محتوایی را که خواستید جستجو نمایید.

با وجود فناوری TV sound to mobile نیز می‌توانید صدای تلویزیون خود را به گوشی انتقال دهید. فناوری Tap View تنها با یک لمس کوچک بین تلویزیون و گوشی می‌توانید شاهد ارسال سیگنال به تلویزیون باشید. یعنی در کمتر از چند ثانیه می‌توانید مطالب داخل گوشی را بر روی نمایشگر این تلویزیون انتقال دهید و آن‌ها را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده نمایید.

فرمان های صوتی در تلویزیون 2020 سامسونگ tu8300

فرمان های صوتی در تلویزیون 2020 سامسونگ tu8300

اکنون به سراغ فناوری های صوتی و فناوری های تلویزیون سامسونگ 65TU8300 برویم قابلیت Bixby فراتر از یک کنترل ساده است به این دلیل که می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را از او درخواست کنید و آن را برای شما پیدا خواهد کرد. در تلویزیون سامسونگ tu8300 دستیار گوگل یا Google Assistant است که توسط آن امکانات گسترده و متنوعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت برای مثال می‌توانید تغییر کانال‌ها، تنظیم صدا و کنترل پخش را از طریق صدای خود برای شما فراهم می‌کند. 

فناوری آمازون الکسا هم این  امکان را فراهم آورده است که از طریق دستگاه کوچک تعبیه شده ی الکسا بتوانید سوالات حرفه ای بپرسید و سریع جواب سوال خود را بگیرید. یکی از محصولات پر طرفدار و همچنین پر فروش سامسونگ میتوان به تلویزیون سامسونگ 70TU7000 اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 108 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 14:57

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55TU8300 

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55TU8300

تلویزیون سامسونگ 55TU8300 یکی از پیشرفته ترین و بالا رده ترین تی وی های 2020 سامسونگ است این مدل تلویزیون  نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می سازد. تصاویر در ال ای دی 55TU8300 با وضوح فورکی دیده می شود تلویزیون های فورکی چهار برابر تلویزیون های فول اچ دی هستند. در تلویزیون 55 اینچ سری TU8300 سامسونگ حدود 8 میلیون پیکسل به صورت افقی و عمودی در صفحه نمایش شما جای گرفته است تا وضوحی خیره کننده و واقعی را به شما ارائه دهند.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون ال جی 86NANO90 اشاره کرد. این مدل برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری سبب می شود تا کیفیت تصاویر بسیار جذاب تر شود و رنگ های به کار رفته در تصویر حالت طبیعی تری داشته باشد.

وجود موتور پردازشگر Crystal processor 4k در تلویزیون اسمارت 2020 سامسونگ باعث می‌شود تا همیشه صحنه‌های با کیفیت خیره کننده را مشاهده نمایید. صدا در تلویزیون منحنی سامسونگ 2020 از طریق سیستم صوتی  2.0 کاناله و با توان 20 وات پخش خواهد شد که با توجه به اندازه صفحه نمایش بسیار مناسب است. فناوری دالی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus  تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند تا صدایی همه جانبه به گوشتان برسد.

فناوری بلوتوث Bluetooth هم سیستم صوتی های بی سیم را به همدیگر وصل می کند. شرکت سامسونگ برای اینکه تلویزیون ساسامسونگ با کیفیت تصویر فورکی و توان صوتی 20 بالا رده و در تمامی زمینه های تلویزیون امکانات به روز دنیا و اسمارت را برای این تلویزیون تعبیه کرده است.

تلویزیون 2020 سسامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن tizen و فناوری های صوتی نظیر Bixby و Google Assistant می باشد این فناوری های صوتی این امکان را به شما می‌دهد توسط صدای خود تلویزیون را به راحتی کنترل کنید همچنین با دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant می‌توانید تغییر کانال‌ها، تنظیم صدا و کنترل پخش را از طریق صدای خود برای شما فراهم می‌کند.

تلویزیون سامسونگ TU8300 دارای 3 عدد درگاه HDMI برای دستگاه های دیجیتالی، دو 2 عدد درگاه USB برای اتصال لوازم جانبی مانند فلش و مموری، پورت OPTICAL برای وصل کردن سیستم صوتی و سندبار و سینمای خانگی همچنین پورت LAN برای وصل کردن تلویزیون به اینترنت می باشد. خرید تلویزیون سامسونگ میتواند یکی از مناسب ترین گزینه های خرید باشد.

نمایش هر چه طبیعی‌‎تر محتواها تلویزیون سامسونگ 55TU8300

نمایش هر چه طبیعی‌‎تر محتواها تلویزیون سامسونگ 55TU8300

این شرکت برای تلویزیون سامسونگ TU8300 همان طور که در بالا گفتیم فقط کیفیت تصویر فورکی استفاده نکرده است  بلکه انواع فناوری را برای بهبود بیشتر تصاویر به کار برده است طوری که دیگر هیچ کم و کاستی در کیفیت تصویر دیده نشود. با نرخ تصویر 120 هرتز سامسونگ نمایش دقیق تر و مهار کردن صحنه های تصاویر را تضمین می کند. 

فناوری تقویت کننده کنتراست تصویر Contrast Enhancer در تلویزیون سامسونگ 55TU8300 سطح کنتراست را افزایش می‌دهد که از این طریق به طبیعی‌تر نشان دادن تصاویر و واقعی‌تر جلوه دادن آن کمک شایانی خواهد کرد. تقویت رنگ یا PurColor باعث ایجاد طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها بر روی تلویزیون می‌شود. با حضور رنگ‌های بیشتر تصاویر خیلی بیشتر به سمت واقعی بودن سوق داده می‌شوند و تجربه تماشای کاربر هم خیلی لذت بخش‌تر خواهد بود. 

تلویزیون TU8300 از قابلیت های پیشرفته ی تصویری مانند HDR با فرمت های HDR10+ پشتیبانی می کند که به وسیله ی آنها تصاویر با وضوح بالاتری نمایش داده می شوند. فناوری Digital Clean View تصاویری کاملا بدون نویز و شفاف را ایجاد خواهد کرد، نمای تمیز تصویر حتی در تصاویر قدیمی قابل مشاهده خواهد بود.

موتور پردازشگر Crystal 4K تا حدود خیلی زیادی نویز تصاویر را از بین می‌برد، تصاویر را بهبود بخشیده و حتی موجب ایجاد حرکاتی صاف خواهد شد. این تراشه به صورت موثر رنگ‌ها را بهینه می‌کند.

حالت محیط Ambient Mode و Tap View در تلویزیون 55TU8300

حالت محیط Ambient Mode و Tap View در تلویزیون 55TU8300

یکی از ویژگی های بسیار چشمگیر این محصول قابلیت حالت محیط یا Ambient Mode است این قابلیت به تلویزیون 55TU8300 کمک می کند تا دکوراسیون منزل شما برای جلوه ای کاملاً طبیعی ترکیب شود. به جای یک صفحه سیاه ساده ، تصاویر قابل توجهی را مشاهده می کنید که با سبک زندگی شما مطابقت دارند می توانید بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ TU8300 عکس های شخصی خود را ظاهر کنید قابلیت Ambient Mode می تواند از طراحی دیوار الگو برداری کند و خود را بخشی از آن نماید به نحوی که اصلا متوجه حضور تلویزیون نخواهید شد.

همچنین باید گفت که حالت Ambient Mode باعث می‌شود تا بتوانید عکس‌های هنری دیگر را بر روی صفحه نمایش ظاهر کنید و آن را به تابلوی نقاشی تبدیل نمایید. قابلیت Tap View در کنار حالت محیط به زیبایی هر چه بیشتر تلویزیون اضافه کرده اند می‌شود با این قابلیت تلویزیون سامسونگ 55TU8300 همچون یک آینه عمل کند به سادگی و تنها با یک ضربه می‌توانید صفحه نمایش تلویزیون را با گجت‌های هوشمند به اشتراک بگذارید و به عنوان مثال فیلم مورد علاقه بر روی گوشی خود را بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون 55 مشاهده کنید.

 فرمان های صوتی ال ای دی منحنی 2020 سامسونگ سری TU8300

فرمان های صوتی ال ای دی منحنی 2020 سامسونگ سری TU8300

فرمان های صوتی تلویزیون TU8300 نظیر دستیار صوتی Bixby و دستیار صوتی Google Assistant در این تلویزیون امکان کنترل و مدیریت تلویزیون را با فرمان صوتی به کاربر می دهند و شما می توانید تنها به کمک صدای خود تلویزیون 2020 سامسونگ 55TU8300 را کنترل کنید و برای جستجو ها نیز بدون نیاز به تایپ کردن تنها با فرمان صوتی جستجوی خود را انجام دهید.

فناوری امازون الکسا هم که توسط تلویزیون سامسونگ 55TU8300 پشتیبانی می شود این قابلیت برای شرکت آمازون همانند سیری اپل است. شما می‌توانید از آن سوال‌های مختلفی را نظیر «امروز هوای تهران چگونه است؟» بپرسید و یا آن را در انجام امور مختلفی مورد استفاده قرار دهید. یکی از محصولات سامسونگ که جز محصولات برتر سامسونگ میباشد تلویزیون 82 اینچ سامسونگ مدل 82RU8000 است.

 

امکانات اسمارت تلویزیون منحنی 4K سامسونگ 55TU8300

امکانات اسمارت تلویزیون منحنی 4K سامسونگ 55TU8300

با برخورداری تلویزیون سامسونگ 55TU8300 از قابلیت SmartThings می توانید به انواع لوازم خانگی هم چون یخچال و ماشین لباسشویی که به این قابلیت مجهز شده اند وصل شوید و در حالی که روی کاناپه نشسته اید تنظیمات ان ها را به انجام برسانید. راهنمای الکتترونیکی برنامه ها EPG می‌باشد که توسط آن شما می‌توانید از زمان دقیق برنامه‌ها و تکرار آن‌ها آگاهی داشته باشید.

با استفاده از قابلیت وای فای در تلویزیون 55TU8300 می توانید به صورت بیسیم به اینترنت وصل شوید و مثل گوشی به شبکه های اجتماعی راه یابید و در دنیای مجازی جدید ترین اخبار روز را در اختیار داشته باشید. اتصال به اینترنت در این تلویزیون هوشمند علاوه بر قابلیت وای فای از طرق پورت LAN به صورت سیمی نیز امکان پذیر است.

اتصال تصاویر و موسیقی از موبایل به تلویزیون و از تلویزیون به موبایل از طریق قابلیت Mirroring است که انوع فیلم را می توانید بر روی نمایشگر کوچکتر یعنی گوشی همراهتون یا صفحه نمایش بزرگتر ببینید. با قابلیت TV Sound to Mobile می توانید صدای تلویزیون هوشمند سامسونگ 55TU8300 را به گوشی همراهتون منتقل کنید.

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 184 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 13:53

تلویزیون سامسونگ 75BU8000 یکی از بهترین محصولات جدید این برند می باشد که مدل جایگزین AU8000 سال قبل یعنی 2021 می باشد که با توجه به محبوبیت بی نظیر این تلویزیون سامسونگ در بین خریداران می توان گفت مدل جدید آن همچنین با پیشرفت های زیادی همراه شده است تا بتواند یک مدل ایده آل برای جایگزینی تلویزیون قدیمی باشد. تلویزیون 75BU8000 مجهز به ویژگی های پیشرفته و متمایز است و توانسته است به دلیل امکانات گسترده ای که با قیمت مناسب ارائه می دهد به یکی از محبوب ترین تلویزیون های سامسونگ 2022 تبدیل شود.

کیفیت تصویر 4K تلویزیون سامسونگ BU8000 همراه با پردازشگر تصویر قدرتمند Crystal Processor 4K است که کیفیت بسیار خوبی را برای این تلویزیون فراهم می کند. دیگر ویژگی‌های عالی تصویر، مانند پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها به لطف فرمت‌های Dynamic Crystal Color و HDR را نمی‌توان نادیده گرفت. با این تلویزیون ۷۵ اینچی زیبا می توانید وضوح تصویر فوق العاده ای را تجربه کنید. برای هماهنگی کامل در قسمت صدا، از بهترین قابلیت های صوتی پشتیبانی می شود و بلندگوها قادر به پخش 20 وات صدا خواهند بود.

تلویزیون سامسونگ 75BU8000 ساخت 2022

تلویزیون سامسونگ 75BU8000 مجهز به بالاترین نسخه سیستم عامل تایزن است و طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند مانند دسترسی کامل به اینترنت، خدمات تماشای آنلاین فیلم و دستیار صوتی بیکسبی را ارائه می دهد، بنابراین در کنار کیفیت تصویر عالی، می توانید از بهترین ویژگی های تلویزیون 75BU8000 لذت ببرید. اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2022 مراجعه نمایید.

زیبایی و ماندگاری بالا در طراحی تلویزیون 75BU8000

زیبایی و ماندگاری بالا در طراحی تلویزیون 75BU8000

سامسونگ علاوه بر استفاده از طرح های چشم نواز در تلویزیون های خود، از بهترین متریال ها نیز استفاده می کند تا علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری طولانی مدت را برای خریداران فراهم کند. در هنگام خرید تلویزیون اولین چیزی که توجه بیننده را به خود جلب می کند ظاهر زیبا و شیک آن است. سامسونگ یکی از آن برندهایی است که محصولات خود را با زیبایی تمام تولید می کند. ظرافت طراحی در تلویزیون سامسونگ 75BU8000 سامسونگ به خوبی شناخته شده است. پایه های تخت که توانسته اند حالت سنتی پایه های معمولی را به حالتی مدرن و شیک تغییر دهند و فاصله کمی از سطح ایجاد کنند، در دو طرف بدنه قرار گرفته اند.

این پایه ها با طراحی مناسب از بالاترین سطح استحکام برای جلوگیری از لرزش و تکان خوردن بدنه بهره می برند. سامسونگ مانند همیشه ضخامت بدنه بسیار کمی را در تلویزیون 75 اینچی خود ایجاد کرده است. این ضخامت کم بدنه جلوه بسیار خوبی به بدنه می دهد و در کنار آن وقتی تلویزیون را روی دیوار نصب می کنید صفحه نمایش را به صورت یک تابلو هنری زیبا نشان می دهد. نکته مثبت این است که در طراحی تلویزیون 75BU8000 از حداقل فریم ها استفاده شده است. این تلویزیون دارای فریم های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش است که به هیچ وجه جلب توجه نمی کند و تمام توجه بیننده را به سمت تصاویر نمایش داده شده شده جلب می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 75BU8000

 

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 75BU8000

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 75BU8000

کیفیت تصویر مناسب عامل اصلی خرید تلویزیون است. خوشبختانه این تلویزیون 75 اینچی سامسونگ در کنار قیمت مناسب خود از کیفیت تصویر بسیار عالی برخوردار است. سامسونگ از کیفیت تصویر 4K در 75BU8000 برای ارائه وضوح عالی صفحه نمایش استفاده می کند. این کیفیت تصویر به نمایش محتوای فورکی به بهترین شکل کمک می کند و وضوح بی نظیری را برای نمایش جزئیات کامل تصویر خواهد داشت. با توجه به وضوح بالا و تراکم پیکسلی مناسب در این صفحه نمایش، وضوح تصویر مناسب در تلویزیون کریستال سامسونگ 75BU8000 تضمین شده است.

در واقع با سری تلویزیون های کریستال سامسونگ، این تلویزیون در رده ای بالاتر از مدل های معمولی 4K قرار می گیرد و دلیل آن بهره مندی از طیف گسترده ای از رنگ ها به لطف Dynamic Crystal Color است. تلویزیون های سامسونگ دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای هستند تا بتوانید جزئیات کامل رنگی را روی صفحه نمایش دهید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 75BU8000 از رنگ کریستالی دینامیک به همراه کیفیت تصویر 4K استفاده می کند تا وضوح چند برابر بهتری نسبت به سایر مدل های معمولی 4K ارائه دهد.

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

سامسونگ از پردازشگر تصویر قدرتمند Crystal Processor 4K در تلویزیون BU8000 برای پردازش داده های تصویر استفاده می کند که عملکرد پردازشی بسیار قوی را ارائه می دهد. در قسمت تصویر این پردازنده وظیفه آنالیز داده های تصویر را بر عهده دارد تا بتواند تصاویر را در ایده آل ترین حالت برای نمایش بر روی صفحه تلویزیون آماده کند. در واقع تلویزیون 75 اینچی 4K سامسونگ از پردازنده 4K Crystal Processor استفاده می کند تا بتواند رنگ ها و سایه های رنگی را در تصاویر جدا کند تا بتواند تفاوت رنگ ها را به خوبی ثبت کند. این پردازنده همچنین توانایی ارتقای محتوای کم را تا نزدیک 4K دارد و با نمایشگر تلویزیون 75BU8000 بالاترین سطح کیفیت تصویر را تجربه کنید.

نمایش عمق تصویر و بهبود استانداردهای رنگ

کنتراست یکی از فاکتورهای مهم نمایش تصاویر به بهترین شکل و با طیف رنگی مناسب است که سامسونگ در تلویزیون های 75 اینچی به خوبی رعایت کرده است. این تلویزیون از فناوری Contrast Enhancer برای بهبود نسبت کنتراست استفاده می کند تا بتواند کنتراست کاملی را برای صفحه نمایش ایجاد کند. این فناوری عملکرد خودکار دارد و قادر است با تنظیم خودکار نسبت کنتراست، عمق رنگ کامل را در تصاویر به نمایش بگذارد تا جزئیات کامل را نشان دهد. Contrast Enhancer تجربه بصری متفاوت و واقعی تری را روی صفحه تلویزیون سامسونگ 75BU8000 ارائه می دهد.

نقش HDR در وضوح رنگ

HDR که به معنای محدوده دینامیکی بالا است، یکی از پرکاربردترین ویژگی هایی است که اکثر برندهای معروف از جمله سامسونگ در تلویزیون های خود از آن استفاده می کنند. این ویژگی به افزایش وسعت رنگ قابل نمایش بر روی صفحه تلویزیون کمک می کند و در نتیجه قادر است تمام تصاویر را با وضوح رنگ بالاتری ثبت کند. در واقع HDR فرمت های مختلفی را شامل می شود که هر کدام تاثیر زیادی در نمایش طیف رنگی صفحه نمایش دارند.

تلویزیون سامسونگ 75BU8000 سامسونگ دارای فناوری HDR است و همچنین از فرمت هایی مانند HDR10 + و HLG برای بهبود محتوای ورودی پشتیبانی می کند. فناوری HDR همچنین روشنایی صفحه را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد از طیف کاملی از رنگ های واقعی و جزئیات واضح لذت ببرید، حتی در محتوای کم نور.

سایر ویژگی های تب تصویر

یک میلیارد رنگ یکی از بهترین ویژگی های بخش تصویر است که به نوعی بر وسعت رنگ تاثیر می گذارد. در واقع این ویژگی به افزایش وسعت رنگ های پشتیبانی شده در صفحه نمایش کمک می کند و قادر خواهد بود در پشتیبانی از طیف رنگی گسترده در صفحه نمایش تلویزیون 2022 سامسونگ 75BU8000 ، وسعت رنگ را افزایش دهد.

همانطور که گفته شد این تلویزیون 75 اینچ به دلیل فناوری بهبود کنتراست از کنتراست بسیار خوبی برخوردار است. علاوه بر این، عملکرد Mega Contrast قادر خواهد بود کنتراست هر تصویر را به صورت جداگانه روی صفحه افزایش دهد.

این فناوری مربوط به UHD Dimming است. این قابلیت قادر خواهد بود با افزایش روشنایی و تنظیم روشنایی صفحه در قسمت های مختلف صفحه، میزان روشنایی مطلوب را در تلویزیون 75BU8000 ایجاد کند.

از فناوری Filmmaker Mode (FMM) در این تلویزیون 4K سامسونگ 75BU8000 برای تماشای فیلم به صورت بلادرنگ استفاده شده است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از نمایشگر سینمایی در این تلویزیون لذت ببرید و افکت هایی را که صحنه های اصلی فیلم را مخدوش می کنند حذف کنید.

صحنه های واضح با حرکت نرم

صحنه های واضح با حرکت نرم در تلویزیون سامسونگ 75BU8000

در صحنه‌های بسیار سریع بازی‌های ورزشی، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های اکشن سریع، صحنه‌های سریع باعث تار شدن پشت تصاویر و در نتیجه از بین رفتن جزئیات تصویر می‌شوند. سامسونگ برای جلوگیری از این مشکل از فناوری Motion Xceleration در تلویزیون سامسونگ 75BU8000 پشتیبانی می کند. این ویژگی جذاب قادر است به طور خودکار صحنه هایی را که به دلیل حرکت سریع برخی از فریم ها از بین رفته اند را تشخیص دهد.

همچنین این تلویزیون با تشخیص فریم های جلویی و بعدی فریم حذف شده، می تواند فریم های اضافی ایجاد کند تا تصاویر واضح تری را به بیننده نشان دهد. در واقع، ویژگی Motion Xceleration یک تجربه بصری واضح در هنگام نمایش انواع محتوای سریع بدون تار شدن صفحه نمایش ارائه می دهد.

تلویزیون 75BU8000 با ALLM

ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) یک حالت منحصر به فرد است که در تلویزیون 75BU8000 سامسونگ برای بهبود نمایش تصویر استفاده می شود. این ویژگی قادر است به طور خودکار کمترین تاخیر ورودی را هنگام نصب ورودی به تلویزیون 75 اینچ سامسونگ BU8000 ایجاد کند تا تصاویر را با سرعت بالا روی صفحه ثبت کند. در واقع، حالت Auto Low Latency صفحه را بهینه می کند تا به شما کمک کند محتوا را بدون لرزش و تاری نمایش دهید.

به طور کلی، این ویژگی برای بازی های ویدیویی ایده آل است و کمترین تاخیر را برای ورودی تلویزیون سامسونگ 75BU8000 هنگام اتصال به کنسول های بازی ایجاد می کند. به همین دلیل می توان گفت که تی وی 75BU8000 عملکرد خوبی در هنگام اجرای بازی های ویدیویی ارائه می دهد و خبری از تاخیر ورودی بالا نیست که منجر به عدم تطابق بازی با صفحه نمایش می شود.

تجربه صدای رسا و فراگیر

تجربه صدای رسا و فراگیر در تلویزیون سامسونگ 75BU8000

شرکت سامسونگ پیشرفت های قابل توجهی در تلویزیون های جدید خود ایجاد کرده است تا از بالاترین سطح وضوح صدا برخوردار باشد. "تلویزیون سامسونگ 75BU8000" از سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان خروجی 20 وات بهره می برد که صدای مناسبی در قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می کند. برخی از فناوری‌های فوق‌العاده مانند OTS Lite برای افزایش وضوح صدا نصب شده‌اند. همچنین این فناوری که به اختصار Object Tracking Sound Lite نامیده می شود، قادر خواهد بود با فناوری هوشمند برای تشخیص اجسام در تصاویر، صدایی چند بعدی و جامع ایجاد کند.

Adaptive Sound هم یک فناوری صدای تطبیقی ​​است که با تجزیه و تحلیل صحنه های مختلف فیلم، صدا را هماهنگ با صحنه های مختلف بهینه می کند. تلویزیون Samsung 75BU8000 همچنین از فناوری صوتی Q-Symphony برای ایجاد سازگاری کامل با سیستم های صوتی استفاده می کند. اگر ساندبار به تلویزیون متصل باشد، این فناوری قادر است صدای بلندگوهای تلویزیون را با بلندگوهای ساندبار همگام کند. به این ترتیب، به لطف هماهنگی کامل و بازتولید صدای یکپارچه از ال ای دی سامسونگ 75BU8000 و نوار صوتی، صدای بلند ایجاد می شود.

دنیایی از ویژگی های هوشمند با سیستم عامل تایزن در تی وی 75BU8000

دنیایی از ویژگی های هوشمند با سیستم عامل تایزن در تی وی 75BU8000

سیستم عامل TIZEN دارای یک رابط کاربری منحصر به فرد به نام Smart Hub است که در تلویزیون های دیگر برندهای دیگر دیده نمی شود. در تلویزیون‌های 2022 سامسونگ، سیستم عامل TIZEN به‌روزرسانی‌های جدیدی را ارائه می دهد که سرعت پاسخگویی و منوی کاربر را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. این سیستم عامل به دلیل سرعت بالای در اجرای دستورات کاربران و همچنین منوی ساده از محبوبیت بی نظیری در بین کاربران برخوردار است. به طور کلی در دسترس بودن انواع ویژگی های هوشمند تاثیر بسزایی در قیمت تلویزیون سامسونگ و عملکرد آن دارد.

خوشبختانه سامسونگ سیستم عامل تایزن را به بسیاری از ویژگی های مورد نیاز در تلویزیون سامسونگ 75BU8000 مجهز کرده تا دنیایی از ویژگی های هوشمند و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و همچنین می تواند دسترسی دانلود اپلیکیشن را برای شما فراهم کند. منوی کاربری سیستم عامل TIZEN به خوبی برنامه ریزی شده است تا بخش های مختلف از جمله دسترسی به محتوای فیلم از سرویس های مختلف را سازماندهی کند و دسترسی آسان را برای شما فراهم کند.

کنترل صدا تلویزیون سامسونگ 75BU8000

کنترل صدا تلویزیون سامسونگ 75BU8000

از بهترین ویژگی‌هایی که در بخش هوشمند محصولات سامسونگ وجود دارد بهره‌مندی از دستیار صوتی مخصوص سامسونگ یعنی Bixby می‌باشد. این دستیار صوتی در تلویزیون 75 اینچی 4K سامسونگ تعبیه شده است تا بتوانید تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل کنید. در واقع این دستیار صوتی به شما این امکان را می دهد که بسیاری از کارهای مربوط به 75BU8000 را تنها با یک صدا انجام دهید. دستیار صوتی گوگل به صورت داخلی برای ویرایش تلویزیون 75BU8000 در برخی کشورها مانند ویتنام و اندونزی در دسترس است.

تلویزیون BU8000 سامسونگ سایز 75 اینچ علاوه بر استفاده از دستیار صوتی داخلی، قابلیت SmartThings را نیز دارد. ویژگی SmartThings مخصوص محصولات سامسونگ است و برای اتصال تمام دستگاه های هوشمند سامسونگ در خانه استفاده می شود. به طور کلی، SmartThings قادر خواهد بود یک ارتباط قوی بین تمام دستگاه های شرکت سامسونگ در خانه شما برقرار کند (به شرط اینکه این محصولات از SmartThings نیز پشتیبانی کنند). با این اتصال قدرتمند می توانید از طریق صدای تلویزیون اسمارت سامسونگ 75BU8000 سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ را کنترل کنید. این ویژگی جذاب، هماهنگی کامل و یکپارچه ای را بین تمامی محصولات سامسونگ برای زندگی راحت تر و مدرن تر ایجاد می کند.

تماس تصویری با تلویزیون سامسونگ 75BU8000

امکان برقراری تماس تصویری یکی از ویژگی هایی است که در برخی از مدل های جدید سامسونگ در سال 2022 یافت می شود. این ویژگی به شما امکان می دهد از طریق برنامه تماس تصویری Google Duo از تلویزیون هوشمند خود تماس تصویری برقرار کنید. با استفاده از قابلیت تماس تصویری در تلویزیون LED سامسونگ 75BU8000 می توانید عکس های دوستان خود را روی صفحه نمایش بزرگ 75 اینچی مشاهده کنید. برای برقراری تماس تصویری، این تلویزیون از دوربین اسلیم فیت سامسونگ پشتیبانی می کند که می توانید با خرید این دوربین آن را به تلویزیون متصل کرده و ارتباط تصویری برقرار کنید. البته هنگام اتصال به تلویزیون 75BU8000 می توانید از دوربین گوشی سامسونگ برای ارتباط تصویری نیز استفاده کنید.

ریموت کنترل هوشمند، دوست‌دار محیط زیست

سامسونگ یک کنترل از راه دور بدون باتری را بر روی برخی از تلویزیون های رده بالای سال 2021 معرفی کرده است که با پنل خورشیدی تغذیه می شود. این کنترل از راه دور فقط در برخی از مدل‌های پیشرفته موجود بود. اما اکنون با بسیاری از تلویزیون های 2022 از جمله تی وی سامسونگ 75BU8000 عرضه می شود. ریموت کنترل هوشمند سامسونگ بدون باتری کار می کند و دارای پنلی با سلول های خورشیدی است که با نور خورشید شارژ می شود. این کنترل از راه دور نیاز به استفاده از باتری های زیاد را از بین می برد و آن را به حرکتی کاملا دوستدار محیط زیست تبدیل می کند که طرفداران بسیاری را به همراه داشته است.

به تلویزیون 75BU8000 وصل شوید

به تلویزیون 75BU8000 وصل شوید

راه های مختلفی برای اتصال گوشی های هوشمند با این تلویزیون 4K سامسونگ وجود دارد. یکی از مفیدترین آنها ویژگی Tap View است. این ویژگی به شما امکان می دهد محتوا را از گوشی هوشمند خود به یک صفحه تلویزیون بزرگ 75 اینچی منتقل کنید. در واقع با یک تماس تلفنی ملایم با تلویزیون می توانید محتوای پخش شده در گوشی خود را به صفحه تلویزیون 75BU8000 منتقل کنید.

راه های دیگر برای اتصال تلویزیون به تلفن های هوشمند عبارتند از Mobile to TV - Mirroring، DLNA. این عملکرد به عنوان یک آینه نیز عمل می کند و قابلیت انتقال محتوای پخش از گوشی به صفحه تلویزیون را دارد. با این ویژگی های جذاب می توانید محتوای مورد علاقه خود را به صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ خود منتقل کنید.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 75BU8000 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و حتی بدون گارانتی و همچنین تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی احتیاج دارید، بهتر است به سراغ تلویزیون سامسونگ BU9000 بروید. اما اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ AU7002 را به شما پیشنهاد می کنیم. 

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 75BU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 75BU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 9 تير 1401 ساعت: 14:12

تلویزیون سامسونگ 85BU8000 یکی از جدیدترین محصولات این برند می باشد که با وجود فناوری های خاص و موثر بهترین انتخاب برای منزل شما خواهد بود. سامسونگ یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که توانسته تلویزیون هایی با کیفیت و طراحی بالا تولید و عرضه کند و فروش و محبوبیت بیشتری کسب کند. در سال 2022، سامسونگ تلاش کرد تا با رقبای خود رقابت کند و تلویزیون های کاملاً هوشمند و فناوری ارتقا یافته را معرفی کرد. تلویزیون 85BU8000 تصاویر با وضوح کامل را بر روی صفحه نمایش بزرگ 85 اینچی خود نمایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ BU8000 دارای بالاترین کیفیت تصویر است و با رزولوشن 4K و پردازنده Crystal Processor 4K وضوح بی نظیری را برای تصاویر و محتوای صوتی شما ایجاد می کند. با Dynamic Crystal Color می توانید به طیف وسیعی از رنگ ها دسترسی داشته باشید و وارد دنیای پر جنب و جوش و طبیعی رنگ ها شوید و در کیفیت محتوای خود غرق شوید. تلویزیون شما با دستیار صوتی Bixby به راحتی از راه دور با صدا کنترل می شود و وجود سیستم عامل تایزن دسترسی شما را به بسیاری از محتواها آسان می کند.

تلویزیون سامسونگ 85bu8000 ساخت 2022

طراحی سری جدید تلویزیون های سامسونگ و تلویزیون 85BU8000 به گونه ای است که خانه و دکوراسیون شما را کامل می کند و این طراحی شیک و زیبا کارایی را تکمیل می سازد. در زیر با ویژگی های این تلویزیون که بهترین تجربه صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهد بیشتر آشنا می شویم. اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2022 مراجعه نمایید.

زیبایی و ماندگاری بالا در طراحی

زیبایی و ماندگاری بالا در طراحی تلویزیون سامسونگ 85BU8000

سامسونگ علاوه بر استفاده از طرح های چشم نواز در تلویزیون های خود، از بهترین متریال ها نیز استفاده می کند تا علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری طولانی مدت را برای خریداران فراهم کند. هنگام خرید تلویزیون اولین چیزی که توجه بیننده را به خود جلب می کند ظاهر زیبا و شیک آن است. خوشبختانه سامسونگ یکی از آن برندهایی است که محصولات خود را با زیبایی تمام تولید می کند. ظرافت طراحی در تلویزیون سامسونگ 85BU8000 به خوبی شناخته شده است. پایه های تخت که توانسته اند حالت سنتی پایه های معمولی را به حالتی مدرن و شیک تغییر دهند و فاصله کمی از سطح ایجاد کنند، در دو طرف بدنه قرار گرفته اند.

این پایه ها با طراحی مناسب از بالاترین سطح استحکام برای جلوگیری از لرزش و تکان خوردن بدنه بهره می برند. سامسونگ مثل همیشه ضخامت بدنه بسیار کمی را در تلویزیون 85 اینچی خود ایجاد کرده است. این ضخامت کم بدنه جلوه بسیار خوبی به بدنه می دهد و در کنار آن وقتی تلویزیون را روی دیوار نصب می کنید صفحه نمایش را به صورت یک تابلو هنری زیبا نشان می دهد. خوبی طراحی تلویزیون کریستال سامسونگ 85BU8000 استفاده از لبه هایی با حداقل ضخامت است. این تلویزیون فریم های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش دارد که به هیچ وجه جلب توجه نمی کند و تمام توجه بیننده را به سمت تصاویر تکثیر شده جلب می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 85BU8000

 

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 85BU8000

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 85BU8000

کیفیت تصویر مناسب عامل اصلی خرید تلویزیون است. خوشبختانه تلویزیون سامسونگ 85BU8000 در کنار قیمت مناسب خود از کیفیت تصویر بسیار عالی برخوردار است. سامسونگ از کیفیت تصویر 4K در تلویزیون 2022 سامسونگ 85BU8000 برای ارائه وضوح عالی صفحه نمایش استفاده می کند. این کیفیت تصویر به نمایش محتوای 4K به بهترین شکل کمک می کند و وضوح بی نظیری برای نمایش جزئیات کامل تصویر خواهد داشت. با توجه به وضوح بالا و تراکم پیکسلی مناسب صفحه نمایش، وضوح تصویر مناسب در این تلویزیون سامسونگ تضمین شده است.

در واقع با سری تلویزیون های کریستال سامسونگ، این تلویزیون در رده ای بالاتر از مدل های معمولی 4K قرار می گیرد و دلیل آن بهره مندی از طیف گسترده ای از رنگ ها به لطف Dynamic Crystal Color است. تلویزیون های کریستال سامسونگ طیف رنگی بسیار وسیعی دارند تا بتوانید جزئیات کامل رنگی را روی صفحه نمایش دهید. تلویزیون 4K سامسونگ 85BU8000 از رنگ کریستالی دینامیک به همراه کیفیت تصویر 4K استفاده می کند تا وضوح چند برابر بهتری نسبت به سایر مدل های معمولی 4K ارائه دهد.

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

سامسونگ از پردازشگر تصویر قدرتمند Crystal Processor 4K در تلویزیون 85BU8000 برای پردازش داده های تصویر استفاده می کند که عملکرد پردازشی بسیار قوی را ارائه می دهد. در قسمت تصویر نیز این پردازنده وظیفه آنالیز داده های تصویر را بر عهده دارد تا بتواند تصاویر را در ایده آل ترین حالت برای نمایش بر روی صفحه تلویزیون آماده کند. در واقع تلویزیون 85 اینچی 4K سامسونگ از پردازنده کریستال 4K Processor 4K استفاده می کند تا بتواند رنگ ها و سایه های رنگی را در تصاویر جدا کند تا بتواند تفاوت رنگ ها را به خوبی ثبت کند. این پردازنده همچنین قابلیت ارتقای محتوای کم را تا نزدیک به 4K دارد تا با نمایشگر تلویزیون سامسونگ 85BU8000 بالاترین سطح کیفیت تصویر را تجربه کند.

نمایش عمق تصویر و بهبود استانداردهای رنگ

کنتراست یکی از مهم ترین عوامل نمایش تصاویر به بهترین شکل و با طیف رنگی مناسب است که سامسونگ در تلویزیون های 85 اینچی به خوبی رعایت کرده است. این تلویزیون از فناوری Contrast Enhancer برای بهبود نسبت کنتراست استفاده می کند تا بتواند کنتراست کاملی را برای صفحه نمایش ایجاد کند. این فناوری عملکرد خودکار دارد و قادر است با تنظیم خودکار نسبت کنتراست، عمق رنگ کامل را در تصاویر به نمایش بگذارد تا جزئیات کامل را نشان دهد. Contrast Enhancer تجربه بصری متفاوت و واقعی تری را در صفحه تلویزیون هوشمند سامسونگ 85BU8000 ارائه می دهد.

نقش HDR در وضوح رنگ

HDR که به معنای محدوده دینامیکی بالا است، یکی از پرکاربردترین ویژگی هایی است که اکثر برندهای معروف از جمله سامسونگ در تلویزیون های خود از آن استفاده می کنند. این ویژگی به افزایش وسعت رنگ قابل نمایش بر روی صفحه تلویزیون کمک می کند و در نتیجه قادر است تمام تصاویر را با وضوح رنگ بالاتر ثبت کند. در واقع HDR فرمت های مختلفی را شامل می شود که هر کدام تاثیر بسزایی در نمایش طیف رنگی صفحه نمایش دارند.

"تلویزیون سامسونگ 85BU8000" دارای فناوری HDR است و همچنین از فرمت هایی مانند HDR10 + و HLG برای بهبود محتوای ورودی پشتیبانی می کند. فناوری HDR همچنین روشنایی صفحه را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد از طیف کاملی از رنگ های واقعی و جزئیات واضح لذت ببرید، حتی در محتوای کم نور.

سایر ویژگی های تب تصویر

یک میلیارد رنگ یکی از بهترین ویژگی های بخش تصویر است که به نوعی بر وسعت رنگ تاثیر می گذارد. در واقع این ویژگی به افزایش وسعت رنگ پشتیبانی شده بر روی صفحه نمایش کمک می کند و قادر خواهد بود برای پشتیبانی از طیف رنگی گسترده صفحه نمایش تلویزیون 85BU8000، وسعت رنگ را افزایش دهد.

همانطور که گفته شد این تلویزیون 85 اینچی به دلیل فناوری بهبود کنتراست از کنتراست بسیار خوبی برخوردار است. علاوه بر این، عملکرد Mega Contrast قادر خواهد بود کنتراست هر تصویر را به صورت جداگانه روی صفحه افزایش دهد.

این فناوری مربوط به UHD Dimming است. این قابلیت قادر خواهد بود با افزایش روشنایی و تنظیم روشنایی صفحه در قسمت های مختلف صفحه، میزان روشنایی مطلوب را در تلویزیون BU8000 ایجاد کند.

از فناوری Filmmaker Mode (FMM) در در تلویزیون 85 اینچ سامسونگ BU8000 برای تماشای فیلم به صورت بلادرنگ استفاده شده است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از نمایشگر سینمایی در تلویزیون سامسونگ لذت ببرید و افکت هایی را که صحنه های اصلی فیلم را مخدوش می کنند حذف کنید.

صحنه های واضح با حرکت نرم

صحنه های واضح با حرکت نرم در تلویزیون 85BU8000

در صحنه‌های بسیار سریع بازی‌های ورزشی، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های اکشن سریع، صحنه‌های سریع در پشت تصاویر تاری ایجاد می‌کنند و در نتیجه جزئیات تصویر از بین می‌رود. سامسونگ برای جلوگیری از این مشکل از فناوری Motion Xceleration در 85BU8000 پشتیبانی کرده است. این ویژگی جذاب قادر است به طور خودکار صحنه هایی را که به دلیل حرکت سریع برخی از فریم ها از بین رفته اند را تشخیص دهد.

علاوه بر این، با تشخیص فریم های جلویی و بعدی فریم حذف شده، می تواند فریم های اضافی ایجاد کند تا تصاویر واضح تری را به بیننده نشان دهد. در واقع، ویژگی Motion Xceleration یک تجربه بصری واضح در هنگام نمایش انواع محتوای سریع بدون تار شدن صفحه نمایش ارائه می دهد.

تلویزیون سامسونگ 85BU8000 با ALLM

ALLM (حالت تأخیر خودکار کم) یک حالت منحصر به فرد است که در تلویزیون سامسونگ 85BU8000 سامسونگ برای بهبود نمایش تصویر استفاده می شود. این ویژگی قادر است به طور خودکار کمترین تاخیر ورودی را هنگام نصب ورودی به تلویزیون ایجاد کند تا تصاویر را با سرعت بالا روی صفحه ثبت کند. در واقع، حالت Auto Low Latency صفحه را بهینه می کند تا به شما کمک کند محتوا را بدون لرزش و تاری نمایش دهید.

به طور کلی، این ویژگی برای بازی های ویدیویی ایده آل است و کمترین تاخیر را برای ورودی تلویزیون 85BU8000 هنگام اتصال به کنسول های بازی ایجاد می کند. به همین دلیل می توان گفت که این تلویزیون عملکرد خوبی در هنگام اجرای بازی های ویدیویی ارائه می دهد و خبری از تاخیر ورودی بالا نیست که منجر به عدم تطابق بازی با صفحه نمایش می شود.

تجربه صدای رسا و فراگیر

تجربه صدای رسا و فراگیر تلویزیون سامسونگ 85BU8000

سامسونگ پیشرفت های قابل توجهی در تلویزیون های جدید خود ایجاد کرده است تا از بالاترین سطح وضوح صدا برخوردار باشد. ال ای دی سامسونگ 85BU8000 از سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان خروجی 20 وات بهره می برد که صدای مناسبی در قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می کند. برخی از فناوری‌های فوق‌العاده مانند OTS Lite برای افزایش وضوح صدا نصب شده‌اند. این فناوری که به اختصار Object Tracking Sound Lite نامیده می شود، قادر خواهد بود با فناوری هوشمند برای تشخیص اجسام در تصاویر، صدایی چند بعدی و جامع ایجاد کند

Adaptive Sound نیز یک فناوری صدای تطبیقی ​​است که با تجزیه و تحلیل صحنه های مختلف فیلم، صدا را هماهنگ با صحنه های مختلف بهینه می کند. تلویزیون سامسونگ 85BU8000 همچنین از فناوری صوتی Q-Symphony برای ایجاد سازگاری کامل با سیستم های صوتی استفاده می کند. اگر ساندبار به تلویزیون متصل باشد، این فناوری قادر است صدای بلندگوهای تلویزیون را با بلندگوهای ساندبار همگام کند. به این ترتیب، به لطف هماهنگی کامل و بازتولید صدای یکپارچه از تلویزیون و نوار صوتی، صدای بلند ایجاد می شود.

دنیایی از ویژگی های هوشمند با سیستم عامل تایزن

دنیایی از ویژگی های هوشمند با سیستم عامل تایزن

سیستم عامل تایزن دارای یک رابط کاربری منحصر به فرد به نام Smart Hub است که در تلویزیون های دیگر برندهای دیگر دیده نمی شود. در تلویزیون‌های 2022 سامسونگ، سیستم عامل تایزن با برخی به‌روزرسانی‌های جدید عرضه می‌شود که سرعت پاسخگویی و منوی کاربر را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. این سیستم عامل به دلیل سرعت بالای در اجرای دستورات کاربران و همچنین منوی ساده و روان از محبوبیت بی نظیری در بین کاربران برخوردار است. به طور کلی در دسترس بودن انواع ویژگی های هوشمند تاثیر بسزایی در قیمت تلویزیون و عملکرد آن دارد.

خوشبختانه سامسونگ سیستم عامل تایزن را به بسیاری از ویژگی های مورد نیاز در تلویزیون سامسونگ 85BU8000 مجهز کرده تا دنیایی از ویژگی های هوشمند و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و همچنین می تواند دسترسی دانلود اپلیکیشن را برای شما فراهم کند. منوی کاربری سیستم عامل تایزن به خوبی برنامه ریزی شده است تا بخش های مختلف از جمله دسترسی به محتوای فیلم از سرویس های مختلف را سازماندهی کند و دسترسی آسان را برای شما فراهم کند.

کنترل صدا تلویزیون سامسونگ 85BU8000

کنترل صدا تلویزیون سامسونگ 85BU8000

از بهترین ویژگی‌هایی که در بخش هوشمند سامسونگ وجود دارد بهره‌مندی از دستیار صوتی مخصوص سامسونگ یعنی Bixby می‌باشد. این دستیار صوتی در تلویزیون 85 اینچی 4K سامسونگ تعبیه شده است تا بتوانید تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل کنید. در واقع، این دستیار صوتی به شما این امکان را می دهد که بسیاری از کارهای مربوط به 85BU8000 را تنها با یک صدا انجام دهید. دستیار صوتی گوگل در برخی از کشورها مانند ویتنام و اندونزی به صورت داخلی برای ویرایش تلویزیون در دسترس است.

تلویزیون 85BU8000 علاوه بر استفاده از دستیار صوتی داخلی، قابلیت SmartThings را نیز دارد. ویژگی SmartThings مخصوص سامسونگ است و برای اتصال تمام دستگاه های هوشمند سامسونگ در خانه استفاده می شود. به طور کلی، SmartThings قادر خواهد بود یک ارتباط قوی بین تمام دستگاه های سامسونگ در خانه شما برقرار کند (به شرط اینکه این محصولات از SmartThings نیز پشتیبانی کنند). با این اتصال قدرتمند می توانید سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ را از طریق صدا در تلویزیون BU8000 سامسونگ سایز 85 اینچ کنترل کنید. این ویژگی جذاب، هارمونی کامل و یکپارچه را بین تمامی محصولات سامسونگ برای زندگی راحت تر و مدرن تر ایجاد می کند.

تماس تصویری با تلویزیون سامسونگ 85BU8000

امکان برقراری تماس تصویری یکی از ویژگی هایی است که در برخی از مدل های جدید 2022 یافت می شود. این ویژگی به شما امکان می دهد از طریق برنامه تماس تصویری Google Duo از تلویزیون خود تماس تصویری برقرار کنید. با استفاده از قابلیت تماس تصویری در تلویزیون سامسونگ 85BU8000 می توانید عکس های دوستان خود را روی صفحه نمایش بزرگ 85 اینچی مشاهده کنید. برای برقراری تماس تصویری، دوربین Slim Fit سامسونگ بر روی این تلویزیون پشتیبانی می شود که می توانید با خرید این دوربین آن را به تلویزیون متصل کرده و ارتباط تصویری برقرار کنید. البته هنگام اتصال به تلویزیون می توانید از دوربین گوشی سامسونگ برای ارتباط تصویری نیز استفاده کنید.

ریموت کنترلی دوستدار محیط زیست

تلویزیون شما از راه دور با کنترل از راه دور خود کنترل می شود و سامسونگ در سری جدید تلویزیون های سال 2022 ریموت های سازگار با محیط زیست را معرفی کرده است. کنترل از راه دور 85BU8000 دیگر با باتری کار نمی کند و پنل خورشیدی در پشت ریموت کنترل با نور شارژ می شود و با برداشتن باتری ها این ریموت وسیله ای مناسب برای دوستداران محیط زیست خواهد بود. این طراحی خاص توجه مصرف کنندگان را به تلویزیون های سامسونگ جلب کرده و دلیل بسیار خوبی برای خرید تلویزیون 85BU8000 ارائه کرده است.

اتصال به تلفن با استفاده از تلویزیون 85BU8000

اتصال به تلفن با استفاده از تلویزیون 85BU8000

با تلویزیون 85BU8000 به محتویات گوشی خود دسترسی پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به درستی به تلویزیون وصل شوید. یکی از راه‌های اتصال تلویزیون و تلفن و همگام‌سازی این دو، عملکرد Tap View است. این فناوری به شما کمک می کند هر چیزی را که در گوشی خود تماشا می کنید به صفحه نمایش 85 اینچی خود منتقل کنید. محتوای ویدیویی کامل گوشی خود را از طریق این صفحه نمایش بزرگ دریافت کنید.

علاوه بر فناوری Tap View و Mobile to TV - Mirroring، DLNA به شما کمک می کند هر آنچه در گوشی خود دارید به عنوان آینه به تلویزیون SAMSUNG 85BU8000 خود انتقال دهید و با این اتصال می توانید به راحتی محتوای مورد نیاز را از گوشی خود به تلویزیون خود منتقل کنید. . . این ویژگی به شما کمک می کند با وضوح و کیفیت بالا از محتوای خود در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود لذت ببرید.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 85BU8000 را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، بهتر است به سراغ تلویزیون سامسونگ BU9000 بروید. اما اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری احتیاج دارید، پیشنهاد ما خرید تلویزیون سامسونگ AU7002 است.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 85BU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 85BU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 130 تاريخ : چهارشنبه 8 تير 1401 ساعت: 13:36

محصولات خانگی شرکت ال‌ جی به خصوص تلویزیون‌ های هوشمند آن، در بازار جهانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و حتی در کشور ما نیز این تلویزیون های هوشمند به خوبی به فروش می رسند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط برند ال‌ جی تولید گردیده است B1 نام دارد. این مدل در سایز ها و اندازه های متفاوتی بسته به نیاز مختلف کاربران طراحی گردیده است که در این بخش قصد داریم تلویزیون ال جی 55B1 را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.

وجه تمایز اصلی تلویزیون 55B1 و تلویزیون های ال ای دی معمولی استفاده از فناوری اولد در ساخت صفحه نمایش می باشد. استفاده از این تکنولوژی سبب می شود تا کیفیت تصویر در حد بسیار فوق‌العاده ارتقا داده شود. کیفیت تصویر این تلویزیون از نوع 4K می باشد. این کیفیت تصویر سبب می‌شود تا ریزترین جزئیات از صحنه هم در خروجی به کاربر نمایش داده شود. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز تلویزیون ال جی B1 مجهز به یک پردازشگر بسیار قدرتمند شده است که این پردازشگر با استفاده از روش‌های مختلفی به بهبود کیفیت تصویر می پردازد.

در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره داشت که صدا را با وضوح بسیار مناسبی به گوش مخاطب می رساند و برای این منظور از توان صوتی ۴۰وات در خروجی استفاده کرده است. تلویزیون فورکی ال جی 55B1 علاقه مندان به گیمینگ و کنسول‌ های بازی پیشنهاد بسیار مناسبی باشد چرا که دارای پورت HDMI2.1 می باشد و همچنین از فناوری های ALLM و VRR پشتیبانی می کند. تکنولوژی ALLM سبب می شود تا تاخیر ورودی در بازی به حداقل برسد.

تلویزیون ال جی 55B1 ساخت 2021

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 55B1 همچنین دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد که قابلیت سازگاری با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل را دارد و به علاوه می‌ توان آن را بر روی دیوار نصب کرد که در این صورت از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده می شود. برای اتصال سایر دستگاههای خارجی به تلویزیون نیز درگاه های مختلفی تعبیه شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد که از درگاه USB برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال استفاده می گردد. 

کیفیت تصویر تلویزیون اولد ال جی 55B1 

کیفیت تصویر تلویزیون اولد ال جی 55B1

به جرات می توان گفت که مهمترین مشخصه یک تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد به گونه ای که این المان می تواند سایر مشخصه های تلویزیون را نیز تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار دهد. تلویزیون ال جی 55B1 برای بالا بردن کیفیت تصویر خروجی خود از فناوری اولد در ساخت صفحه نمایش استفاده کرده است.

مزیت بسیار فوق‌ العاده این فناوری این میباشد که پیکسل ها به صورت پیش فرض دارای نور پس زمینه نمی باشند و نور مورد نیاز خود را به صورت مستقل تامین می‌کنند و همچنین در صورت نیاز می توانند روشن و خاموش کنند که این ویژگی ها سبب می شود تا کیفیت تصویر خروجی بسیار زنده تر و جذاب تر باشد و شباهت بسیار بیشتری به تصاویر واقعی داشته باشد. کیفیت تصویر خروجی تلویزیون 55B1 از نوع 4K می باشد.

رزولوشن تصویر آن هم 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار فوق العاده ای از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد. همچنین برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز یک گزینه بسیار فوق العاده به نام FilmMaker در تلویزیون اولد ال جی 55B1 تعبیه شده است که این حالت می تواند تصاویر خروجی را دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده در اختیار بیننده قرار دهد. برای بهبود محتوای تصویر نیز از قابلیت HDR بهره گرفته شده است که این قابلیت از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تقویت شود و تصاویر به صورت باکیفیت تری در اختیار مخاطب قرار بگیرد.برای بهبود و کنترل کنتراست تصاویر در تلویزیون هوشمند ال جی 55B1 از فناوری Pixel Dimming استفاده شده است. این مدل همچنین از فناوری Wide Viewing Angle پشتیبانی میکند که عملکرد این فناوری به این صورت است که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.

تلویزیون 2021 ال جی 55B1 برای اینکه بتواند طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها در تلویزیون نمایش دهد از قابلیت‌های Perfect Color و Billion Rich Color استفاده می کند که استفاده از قابلیت Billion Rich Color سبب می شود تا حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش باشد. 

تکنولوژی های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

تکنولوژی های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

تلویزیون ال جی 55B1 دارای فناوری صوتی و تصویری پیشرفته است و تماشای فیلم و بازی را لذت بخش می کند. این تلویزیون دارای آخرین استانداردها یعنی Dolby Vision IQ و Dolby Atmos می باشد. این فناوری ها جدیدترین فرمت در زمینه تصویر و صدا هستند و کیفیت تصویر و صدا را بهبود می بخشند. تلویزیون LG 55B1 دارای فناوری HDR است و از فرمت Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند. Dolby Vision IQ از حداکثر رنگ و روشنایی در مقایسه با فرمت HDR10 Pro پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش رنگ ها به صورت 12 بیتی را دارد.

این فناوری علاوه بر پردازش محتوای بازتولید شده، نور محیط را نیز تجزیه و تحلیل می کند و بهترین روشنایی و رنگ را برای نمایشگر تنظیم می کند. این تلویزیون با ارائه تصاویر منحصر به فرد، کنتراست تصویری عالی ایجاد می کند. تلویزیون 55B1 نیز به فناوری Dolby Atmos مجهز شده است. فناوری Dolby Atmos می تواند صدای شفاف و چند بعدی را برای از بین بردن ناراحتی ناشی از تماشای یک برنامه تولید کند. پخش تصاویر واقعی با صدای واضح و گیرا شما را در فیلم ها و بازی ها غرق می کند و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد.

حالت FILMMAKER در تلویزیون B1

حالت FILMMAKER در تلویزیون B1

"تلویزیون ال جی 55B1" از حالت Filmmaker پشتیبانی می کند. سازندگان دوست دارند کارهایشان را با همان کیفیتی که خودشان تماشا کنند. با استفاده از ویژگی Filmmaker Mode در تلویزیون ها، می توان آنچه را که سازنده قصد نمایش آن را داشته است، تجربه کرد. حالت FILMMAKER در تلویزیون 55B1 برخی از گزینه های تصویر را برای دستیابی به این امر غیرفعال می کند. این ویژگی ها می تواند قابلیت صاف کردن سریع صحنه ها، بهبود کیفیت تصویر و افزایش وضوح تصویر باشد. با حالت Filmmaker، کنتراست، رنگ، نسبت تصویر و نرخ فریم اصلی و اصلی فیلم حتی در صورت تغییر این تنظیمات نمایش داده می شود. در نتیجه، حالت FILMMAKER محتوا را در تلویزیون های مختلف با تنظیمات یکسان پخش می کند، بنابراین می توانید تجربه یکسانی را در حین تماشای کیفیت اصلی فیلم تجربه کنید.

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 55B1

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 55B1

تلویزیون 55B1 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توجه زیادی را به خودش جلب کرده این تلویزیون دارای ضخامت کم و حاشیه باریکی است ضخامت کم این تلویزیون باعث میشود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید با قرار دادن تلویزیون روی دیوار دکوراسیون زیبایی را به منزل خود دهید حاشیه باریکه تلویزیون ال جی از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند. تلویزیون ال جی دارای قابلیت Art Gallery است که توسط ان می توانید در صورت خاموش بودن تلویزیون ان را به یک قاب هنر بسیار زیبا تبدیل کنید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی B1

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی B1

وجود یک پردازنده سبب می شود تا المانهای مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده در تلویزیون و طیف رنگی قابل نمایش در آن تا حد بسیار زیادی بهبود داده شود. برای همین منظور در تلویزیون ال جی 55B1 از پردازشگر قدرتمند α7 Gen4 Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از روشهای مختلف و هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است ،می تواند کیفیت تصاویر خروجی تلویزیون را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.

بهبود محتوای تصویر در تلویزیون 55B1 از فناوری AI 4K Upscaling  استفاده شده است. عملکرد این فناوری به این گونه است که در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدأ پایین و نا مطلوب باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K ارتقا داده می شود و نیازی نیست کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچگونه نگرانی داشته باشد و خروجی همواره در بالاترین سطح و استاندارد ممکن به بیننده خواهد رسید.

قابلیت Face Inhancing از جمله تکنولوژی های جالب دیگری است که در این تلویزیون از آن استفاده شده است و این قابلیت می‌ تواند چهره افراد در تلویزیون را تشخیص داده و آن را به صورت طبیعی تر در خروجی نمایش دهد. از جمله تکنولوژی های دیگری که در تلویزیون 55 اینچ ال جی B1 استفاده شده است می توان از AI Brightness Control نام برد. سنسوری درون این تلویزیون قرار داده شده است که می‌ تواند میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و نور ساطع شده از صفحه نمایش با توجه به میزان نور موجود در محیط تنظیم می گردد.

برای نمونه هنگامی که صحنه های تاریک و مشکی از تلویزیون در حال پخش است،میزان نور صفحه نمایش اندکی کاهش می‌ یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر به مخاطب انتقال داده شود. محصولات الجی دارای پردازشگرهای قدرتمند میباشند.

هوشمند بودن تلویزیون 4K اسمارت ال جی 

هوشمند بودن تلویزیون 4K اسمارت ال جی

تلویزیون ال جی 55B1 دارای  قابلیت‌های اسمارت زیادی است. این تلویزیون از سیستم عامل Webos برخوردار است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این قابلیت های این تلویزیون Mirror Screen است که توسط آن می توانید صفحه نمایش گوشی خود را به نمایشگر تلویزیون متصل کنید و محتوای دلخواه خود را در صفحه نمایش بزرگتری تماشا کنید. یکی دیگر از فناوری‌ های تعبیه شده در تلویزیون ال جی Sports Alert است که زمان شروع یا پایان رویدادهای مهم ورزشی را شما یادآوری می کند.

تلویزیون 55B1 دارای چهار عدد پورت ‏HDMI و سه عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل ‏USB استفاده کنید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتالی است که به وسیله آن می توانید از تماشای شبکه های داخلی و خارجی لذت ببرید همینطور میتوانید با استفاده از قابلیت مرورگر وب به وبگردی بپردازید و از امکانات آن لذت ببرید. در این تلویزیون شما می توانید با استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready دو عدد بلندگوی جانبی را  به وسیله بلوتوث وصل کنید و صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید.

تلویزیون گیمینگ ال جی B1

تلویزیون گیمینگ ال جی B1

LG 55B1 یک تلویزیون گیمینگ عالی است. این تلویزیون دارای دو پورت HDMI 2.1 می باشد و گزینه بسیار مناسبی برای اتصال به کنسول های نسل نهم می باشد. تلویزیون 4K ال جی 55B1 از وضوح 4K با وضوح 120 هرتز پشتیبانی می کند. به این ترتیب برای اتصال کنسول های نسل نهم یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس مشکلی نخواهید داشت و صدا و تصویر با بالاترین کیفیت را تجربه خواهید کرد.

این سری از تلویزیون های ال جی از فناوری G-Sync شرکت Nvidia و فناوری FreeSync AMD پشتیبانی می کنند. این دو ویژگی کمتر در تلویزیون وجود دارد و همین امر باعث می شود تلویزیون گیمینگ ال جی 55B1 از تلویزیون های دیگر بهتر باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که کارت گرافیک شما باید توسط تلویزیون B1 شما پشتیبانی شود تا از مزایای FreeSync و G-Sync استفاده کنید. تلویزیون بازی  ال جی 55B1 دارای فناوری ALLM برای تاخیر ورودی کم است.

این تلویزیون تاخیر ورودی کمی دارد و این ویژگی باعث می شود زمان بین انجام یک عمل برای نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون بسیار کوتاه باشد. به این ترتیب می توانید در بهترین لحظه واکنش نشان دهید و برنده بازی شوید. ال جی این تلویزیون را به فناوری VRR نیز مجهز کرده است. تلویزیون فورکی 55 اینچی LG B1 دارای حالت HGIG است. این حالت باعث می شود محتوای HDR همانطور که توسعه دهنده بازی در نظر گرفته است پخش شود.

تلویزیون جدید LG B1 دارای ویژگی Game Optimizer است که به شما امکان می دهد تنظیمات بازی را به صورت دستی تغییر دهید. تلویزیون 55B1 صحنه های طبیعی و واضح با رنگ های واقعی و همچنین کنتراست تصویر عالی را نشان می دهد. علاوه بر این وجود زاویه دید گسترده در این تلویزیون باعث می شود کیفیت تصویر و دقت رنگ یکسان را از زوایای مختلف مشاهده کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55B1

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55B1

تلویزیون ال جی 55B1 دارای صدایی با کیفیت و وضوح بالا ست این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی ۴۰ وات است که صدایی با قدرت بالا را در اختیار شما قرار میدهد. یکی از قابلیت های تعبیه شده در تلویزیون ال جی Simultaneous Audio Output است که در صورت اتصال ساندبار به تلویزیون صدایی هاهنگ و همزمان را برای شما پخش می کند.

همچنین تلویزیون 55B1 دارای فناوری Dolby Digital، Dolby Digital Plus است که کیفیت  صدای خروجی از تلویزیون را بهبود می بخشد. این تلوزیون از بلندگو های بی سیم  WiSA Speakers پشتیبانی میکند و شما می توانید برای افزایش قدرت صدای این تلویزیون این بلندگو ها را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کنید و از شنیدن صدای پخش شده لذت بیشتری ببرید.

درگاه های ارتباطی تی وی 55B1

درگاه های ارتباطی تی وی 55B1

تلویزیون ال جی B1 سایز 55 اینچ دارای پورت های ارتباطی مختلفی برای اتصال به دستگاه های خارجی است. این پورت ها بسیار کاربردی هستند و به شما امکان می دهند تلویزیون را به بسیاری از دستگاه های خارجی متصل کنید. تعداد و نوع پورت های ورودی تلویزیون:

* HDMI = 4

* USB = 3

* خروجی صوتی نوری دیجیتال = 1

* خروجی صدای آنالوگ 3.5 میلی متر = 1

* تیونر (کابل/مورچه) = 1

* اترنت = 1

ریموت کنترل تلویزیون OLED ال جی 55B1

ریموت کنترل تلویزیون OLED ال جی 55B1

ریموت کنترل جادویی در تلویزیون های ال جی برای سال 2021 از جمله تلویزیون 55B1  با ظاهری کمی متفاوت از سال قبل معرفی شد. این کنترل از راه دور بسیار زیبا به نظر می رسد و در هنگام استفاده کاربران کمترین احساس خستگی را به لطف طراحی خوب آن به دست می آورند. این کنترل از راه دور با اشاره گر ماوس کار با تلویزیون را آسان و راحت می کند. علاوه بر این، دکمه های زیادی برای دسترسی سریع به بخش های مختلف از جمله خدمات آنلاین فیلم مانند نتفلیکس و پرایم ویدیو وجود دارد. دکمه های مربوطه برای دسترسی سریع به دستیارهای صوتی تعبیه شده اند و میکروفون داخلی به کاربر اجازه می دهد تا دستورات را با کنترل از راه دور اجرا کند.

شما در این صفحه می توانید قیمت ال ای دی ال جی 55B1 را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را به صورت مستقیم، با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای استفاده حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون ال جی 55C1 می تواند انتخاب بهتری باشد. اما در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای حرفه ای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون ال جی 55A1 را به شما پیشنهاد می کنیم. تلویزیون ال جی 55B2 مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است که به تازگی معرفی شده است.

مزایا و معایب تلویزیون B1 سایز 55 اینچ

مزایا

* نمایش رنگ مشکی در حالت ایده‌آل

* برخورداری از برترین امکانات گیمینگ

* زمان پاسخگویی مناسب برای حرکت روان تصویر

* جلوگیری از ایجاد هاله‌های نور در اطراف بخش‌های روشن تصویر

معایب

* خطر پیکسل سوختگی

* به اندازه‌ی کافی در محتوای SDR و HDR روشن نمی‌شود

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55B1 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55B1 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 14:45

سامسونگ در بزرگترین رویداد فناوری جهان در سال 2022 با معرفی جدیدترین تلویزیون های خود خوش درخشید. این برند خوش نام هر ساله برای حفظ جایگاه ویژه خود در بازار جهانی تلویزیون هایی با امکانات پیشرفته و آپدیت های جدید را معرفی می کند. یکی از بهترین تلویزیون های این برند تلویزیون سامسونگ 55BU8000 نام دارد که از سری مدل های کریستالی می باشد. این تلویزیون را می توان نسخه بهبود یافته و ارتقا یافته تلویزیون AU8000 در سال 2021 دانست که با امکانات عالی می تواند به یکی از پرفروش ترین ها در بازار ایران تبدیل شود. ظرافت خاصی که در طراحی تلویزیون به کار رفته است، توجه بیننده را به تصاویر با کیفیت روی صفحه جلب می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون 55BU8000 سامسونگ 4K است و برای پردازش داده های تصویر از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده می کند. همچنین از پیشرفته‌ترین فناوری تصویر، از جمله میلیاردها رنگ اشباع شده، فرمت‌های HDR و تقویت‌کننده‌های کنتراست برای ارائه تصاویر فوق‌العاده استفاده می‌کند. قسمت هوشمند تلویزیون مجهز به سیستم عامل تایزن است که با تغییراتی برای بهبود عملکرد نسبت به سال قبل همراه است.

تلویزیون سامسونگ 55BU8000 ساخت 2022

این سیستم عامل ویژگی های گسترده ای را در بخش هوشمند به شما می دهد، مانند دستیار صوتی داخلی بیکسبی. با این دستیار می توانید تلویزیون سامسونگ BU8000 را از طریق صدای خود کنترل کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا کامل ترین نمای کلی از محبوب ترین تلویزیون های سامسونگ را مشاهده کنید.

زیبایی و ماندگاری بالا در طراحی

زیبایی و ماندگاری بالا در طراحی در تلویزیون سامسونگ 55NU8000

سامسونگ علاوه بر استفاده از طرح های چشم نواز در تلویزیون های خود، از بهترین متریال ها نیز استفاده می کند تا در کنار زیبایی، دوام و طول عمر را برای استفاده طولانی مدت به مشتریان ارائه دهد. هنگام خرید تلویزیون اولین چیزی که توجه بیننده را به خود جلب می کند ظاهر زیبا و شیک آن است. خوشبختانه سامسونگ یکی از آن برندهایی است که محصولات خود را با زیبایی تمام تولید می کند. ظرافت طراحی تلویزیون سامسونگ 55BU8000 کاملا مشخص است. پایه های تخت خواب که با ایجاد فاصله کمی از سطح توانسته اند حالت سنتی تخت های معمولی را در حالتی مدرن و شیک تغییر دهند، در دو طرف بدنه قرار گرفته اند.

این پایه ها با طراحی مناسب از بالاترین سطح استحکام برای جلوگیری از لرزش و لرزش بدنه بهره می برند. سامسونگ مانند همیشه ضخامت بسیار کمی از قاب را در تلویزیون 55 اینچی خود ساخته است. این ضخامت کم بدنه جلوه فوق العاده ای به بدنه می دهد و در کنار آن وقتی تلویزیون را روی دیوار نصب می کنید صفحه نمایش را به صورت یک تابلو هنری زیبا نشان می دهد. از جنبه مثبت، طراحی تلویزیون کریستال سامسونگ 55BU8000 از حداقل لبه ها استفاده می کند. این تلویزیون فریم های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش دارد که به هیچ وجه جلب توجه نمی کند و تمام توجه بیننده را به سمت تصاویر تکثیر شده جلب می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 55BU8000

 

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 55BU8000

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 55BU8000

کیفیت تصویر مناسب عامل اصلی خرید تلویزیون است. خوشبختانه تلویزیون BU8000 سامسونگ سایز 55 اینچ در کنار قیمت مناسب خود از کیفیت تصویر بسیار عالی برخوردار است. سامسونگ از کیفیت تصویر 4K در  تلویزیون BU8000 برای ارائه وضوح عالی صفحه نمایش استفاده می کند. این کیفیت تصویر به نمایش محتوای 4K به بهترین شکل کمک می کند و وضوح بی نظیری برای نمایش جزئیات کامل تصویر خواهد داشت. با توجه به وضوح بالا و تراکم پیکسلی مناسب صفحه نمایش، وضوح تصویر مناسب در این تلویزیون سامسونگ تضمین شده است.

در واقع با سری تلویزیون های کریستال سامسونگ، این تلویزیون در رده ای بالاتر از مدل های معمولی 4K قرار می گیرد و دلیل آن بهره گیری از طیف گسترده ای از رنگ ها به لطف Dynamic Crystal Color است. تلویزیون های کریستال سامسونگ دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای هستند تا بتوانید جزئیات کامل رنگی را روی صفحه نمایش دهید. تلویزیون سامسونگ 55BU8000 از رنگ کریستالی دینامیک به همراه کیفیت تصویر 4K استفاده می کند تا وضوح چند برابر بهتری نسبت به سایر مدل های معمولی 4K ارائه دهد.

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در تلویزیون 55BU8000

سامسونگ در تلویزیون 55BU8000 از پردازشگر تصویر قدرتمند Crystal Processor 4K استفاده می کند که عملکرد پردازشی بسیار قوی را ارائه می دهد. در قسمت تصویر این پردازنده وظیفه آنالیز داده های تصویر را بر عهده دارد تا تصاویر را در ایده آل ترین حالت برای نمایش بر روی صفحه تلویزیون آماده کند. در واقع تلویزیون 4K سامسونگ 55BU8000 از پردازنده کریستال 4K برای جداسازی رنگ ها و تفاوت های رنگی در تصاویر برای ثبت تفاوت های رنگی استفاده می کند. این پردازنده همچنین توانایی ارتقای محتوای کم را تا نزدیک به 4K دارد تا با نمایشگر تلویزیون با کیفیت 55BU8000 بالاترین سطح کیفیت تصویر را تجربه کند.

نمایش عمق تصویر و بهبود استانداردهای رنگ

کنتراست یکی از فاکتورهای مهم نمایش تصاویر به بهترین شکل و با طیف رنگی مناسب است که سامسونگ در تلویزیون های 55 اینچی به خوبی رعایت کرده است. تلویزیون 2022 سامسونگ 55BU800 از فناوری Contrast Enhancer برای بهبود نسبت کنتراست استفاده می کند تا نسبت کنتراست عالی را برای صفحه نمایش ایجاد کند. این فناوری عملکرد خودکار دارد و قادر است با تنظیم خودکار نسبت کنتراست، عمق کامل رنگ را در تصاویر نشان دهد تا جزئیات کامل را نشان دهد. Contrast Enhancer تجربه بصری متفاوت و واقعی تری را در صفحه تلویزیون سامسونگ 55BU8000 ارائه می دهد.

نقش HDR در وضوح رنگ

HDR که به معنای محدوده دینامیکی بالا است، یکی از پرکاربردترین ویژگی هایی است که اکثر برندهای معروف از جمله سامسونگ در تلویزیون های خود از آن استفاده می کنند. این ویژگی به افزایش وسعت رنگ قابل نمایش بر روی صفحه تلویزیون کمک می کند و در نتیجه قادر است تمام تصاویر را با وضوح رنگ بالاتر ثبت کند. در واقع HDR فرمت های مختلفی را شامل می شود که هر کدام تاثیر بسزایی در نمایش طیف رنگی صفحه نمایش دارند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55BU8000 دارای فناوری HDR است و همچنین از فرمت هایی مانند HDR10 + و HLG برای بهبود محتوای ورودی پشتیبانی می کند. فناوری HDR همچنین روشنایی صفحه را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد از طیف کامل رنگ های واقعی و جزئیات واضح حتی در نور کم لذت ببرید.

سایر ویژگی های تب تصویر

  • یک میلیارد رنگ یکی از بهترین ویژگی های بخش تصویر است که به نوعی بر وسعت رنگ تاثیر می گذارد. در واقع این ویژگی به افزایش وسعت رنگ پشتیبانی شده بر روی صفحه نمایش کمک می کند و قادر خواهد بود در پشتیبانی از طیف رنگی گسترده صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 55BU8000، وسعت رنگ را افزایش دهد.
  • همانطور که اشاره کردیم این تلویزیون 55 اینچی به دلیل فناوری بهبود کنتراست از کنتراست بسیار خوبی برخوردار است. علاوه بر این، عملکرد Mega Contrast قادر خواهد بود کنتراست هر تصویر را به صورت جداگانه روی صفحه افزایش دهد.
  • این فناوری مربوط به UHD Dimming است. این قابلیت قادر خواهد بود با افزایش روشنایی و تنظیم روشنایی صفحه در قسمت های مختلف صفحه، میزان روشنایی مطلوب را در تلویزیون 55BU8000 ایجاد کند.
  • از فناوری Filmmaker Mode (FMM) در ال ای دی سامسونگ 55BU8000 برای تماشای فیلم به صورت بلادرنگ استفاده شده است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از نمایشگر سینمایی در تلویزیون سامسونگ لذت ببرید و افکت هایی را که صحنه های اصلی فیلم را مخدوش می کنند حذف کنید.

صحنه های واضح با حرکت نرم

صحنه های واضح با حرکت نرم در تلویزیون سامسونگ 55BU8000

در بسیاری از صحنه‌های سریع بازی‌های ورزشی، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های اکشن سریع، صحنه‌های سریع باعث تار شدن پشت تصاویر و در نتیجه از بین رفتن جزئیات تصویر می‌شوند. سامسونگ برای جلوگیری از این مشکل از فناوری Motion Xceleration در 55BU8000 پشتیبانی کرده است. این ویژگی جذاب قادر است به طور خودکار صحنه هایی را که به دلیل حرکت سریع برخی از فریم های آن از بین رفته اند را تشخیص دهد.

علاوه بر این، با تشخیص فریم های جلویی و بعدی فریم حذف شده، می تواند فریم های اضافی ایجاد کند تا تصاویر واضح تری را به بیننده نشان دهد. در واقع، ویژگی Motion Xceleration یک تجربه بصری واضح در هنگام نمایش انواع محتوای سریع بدون محو شدن صفحه نمایش ارائه می دهد.

تلویزیون 55BU8000 با ALLM

ALLM (حالت تاخیر خودکار کم) یک حالت منحصر به فرد است که در تلویزیون سامسونگ 55BU8000 برای بهبود نمایش تصویر استفاده می شود. این قابلیت قادر است به طور خودکار کمترین تاخیر ورودی را هنگام نصب ورودی به تلویزیون ایجاد کند تا با سرعت بالا تصاویری را بر روی صفحه ثبت کند. در واقع، حالت Auto Low Latency صفحه را بهینه می کند تا به شما کمک کند محتوا را بدون لرزش و تاری نمایش دهید.

به طور کلی، این ویژگی برای بازی های ویدیویی ایده آل است و کمترین تاخیر را برای ورودی تلویزیون 55BU8000 هنگام اتصال به کنسول های بازی ایجاد می کند. به همین دلیل می توان گفت که این تلویزیون در هنگام اجرای بازی های ویدیویی عملکرد خوبی ارائه می دهد و در ورودی بالا تاخیری وجود ندارد که منجر به عدم تطابق بازی با صفحه نمایش در این تلویزیون می شود.

تجربه صدای رسا و فراگیر

تجربه صدای رسا و فراگیر در تلویزیون 55BU8000

سامسونگ پیشرفت های قابل توجهی در تلویزیون های جدید خود ایجاد کرده است تا از بالاترین سطح وضوح صدا برخوردار باشد. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ BU8000 از سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان خروجی 20 وات بهره می برد که صدای مناسبی را در قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می کند. برخی از فناوری‌های پیشرفته مانند OTS Lite برای افزایش وضوح صدا نصب شده‌اند. این فناوری که به اختصار Object Tracking Sound Lite نامیده می شود، قادر خواهد بود با فناوری هوشمند برای تشخیص اجسام در تصاویر، صدایی چند بعدی و جامع ایجاد کند.

Adaptive Sound نیز یک فناوری صدای تطبیقی ​​است که با تجزیه و تحلیل صحنه های مختلف فیلم، صدا را هماهنگ با صحنه های مختلف بهینه می کند. تلویزیون Samsung 55BU8000 همچنین از فناوری صدای Q-Symphony برای ایجاد سازگاری کامل با سیستم های صوتی استفاده می کند. اگر ساندبار به تلویزیون متصل باشد، این فناوری قادر است صدای بلندگوهای تلویزیون را با بلندگوهای ساندبار همگام کند. به این ترتیب، به لطف هماهنگی کامل و بازتولید صدای یکپارچه از تلویزیون و نوار صوتی، صدای بلند ایجاد می شود.

دنیایی از ویژگی های هوشمند با سیستم عامل تایزن

دنیایی از ویژگی های هوشمند با سیستم عامل تایزن

سیستم عامل تایزن دارای یک رابط کاربری منحصر به فرد به نام Smart Hub است که در تلویزیون های دیگر برندهای دیگر دیده نمی شود. در تلویزیون‌های 2022 سامسونگ، سیستم عامل تایزن به‌روزرسانی‌های جدیدی را ارائه می‌کند که سرعت پاسخگویی و منوی کاربر را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. این سیستم عامل به دلیل سرعت بالا در اجرای دستورات کاربر و همچنین منوی ساده و روان از محبوبیت بی نظیری در بین کاربران برخوردار است. به طور کلی در دسترس بودن انواع ویژگی های هوشمند تاثیر بسزایی در قیمت تلویزیون و عملکرد آن دارد.

خوشبختانه سامسونگ سیستم عامل تایزن را به بسیاری از ویژگی های مورد نیاز در "تلویزیون سامسونگ 55BU8000" مجهز کرده تا دنیایی از ویژگی های هوشمند و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و همچنین می تواند به شما امکان دسترسی به دانلود اپلیکیشن ها را بدهد. منوی کاربری تایزن برای سازماندهی بخش های مختلف از جمله دسترسی به محتوای فیلم از سرویس های مختلف به خوبی برنامه ریزی شده است و به شما امکان دسترسی آسان را می دهد.

کنترل صدا تلویزیون سامسونگ 55BU8000

کنترل صدا تلویزیون سامسونگ 55BU8000

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در بخش هوشمند سامسونگ وجود دارد بهره‌مندی از دستیار صوتی مخصوص سامسونگ یعنی Bixby می‌باشد. این دستیار صوتی در تلویزیون 55 اینچی 4K سامسونگ تعبیه شده است تا بتوانید تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل کنید. در واقع، این دستیار صوتی به شما این امکان را می دهد که بسیاری از کارهای مربوط به تلویزیون 55BU8000 را تنها با یک صدا انجام دهید. دستیار صوتی گوگل در برخی از کشورها مانند ویتنام و اندونزی به صورت داخلی برای ویرایش تلویزیون در دسترس است.

تلویزیون 55BU8000 علاوه بر استفاده از دستیار صوتی داخلی، قابلیت SmartThings را نیز دارد. ویژگی SmartThings مخصوص سامسونگ است و برای اتصال تمام دستگاه های هوشمند سامسونگ در خانه استفاده می شود. به طور کلی، SmartThings قادر خواهد بود یک ارتباط قوی بین تمام دستگاه های سامسونگ در خانه شما برقرار کند (به شرط اینکه این محصولات از SmartThings نیز پشتیبانی کنند). با این اتصال قدرتمند می توانید از طریق صدای تلویزیون 55 اینچ BU8000 سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ را کنترل کنید. این ویژگی جذاب، هارمونی کامل و یکپارچه را بین تمامی محصولات سامسونگ برای زندگی راحت تر و مدرن تر ایجاد می کند.

گفتگوی تصویری با تلویزیون!

گفتگوی تصویری با تلویزیون سامسونگ 55BU8000

قابلیت جذابی که سامسونگ از سال 2022 در بسیاری از تلویزیون ها از آن استفاده کرده است، پشتیبانی از برنامه تماس تصویری است. این قابلیت با Google Duo بر روی صفحه تلویزیون پیاده سازی شده و امکان برقراری تماس تصویری بر روی صفحه نمایش 55 اینچی را خواهد داشت. دوربین Samsung Slim Fit گزینه ای عالی برای تماس های تصویری سامسونگ است که می توان آن را روی تلویزیون سامسونگ 55BU8000 نصب کرد. همچنین می توانید از دوربین گوشی سامسونگ خود برای اتصال به تلویزیون و برقراری تماس تصویری استفاده کنید. با قابلیت جذاب تماس تصویری فاصله شما با عزیزانتان به حداقل می رسد.

امکانات تکمیلی در تلویزیون سامسونگ 55BU8000

امکانات تکمیلی در تلویزیون سامسونگ 55BU8000

  • برنامه محتوا یک ویژگی جذاب است که تمام محتوای خدمات فیلم آنلاین مانند Netflix، Disney + و Apple TV را برای دسترسی آسان در کنار هم قرار می دهد. علاوه بر این در قسمت محتوا پیشنهادات نزدیک به سلیقه کاربران نمایش داده می شود.
  • لمس عملکرد View در تلویزیون 55BU8000 سامسونگ برای اتصال گوشی هوشمند به صفحه نمایش یکی از کاربردی ترین ویژگی ها خواهد بود. این ویژگی با یک حرکت ساده بین صفحه گوشی و صفحه تلویزیون ارتباط برقرار می کند و محتوا را از صفحه گوشی به صفحه تلویزیون منتقل می کند.
  • موبایل به تلویزیون - Mirror، DLNA یکی دیگر از ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد گوشی های مختلف را به صفحه تلویزیون 4K سامسونگ متصل کنید. این ویژگی جذاب به شما کمک می کند از محتویات گوشی خود بر روی صفحه تلویزیون سامسونگ لذت ببرید.
  • 3 پورت HDMI و 2 پورت USB مفیدترین درگاه های ارتباطی در تی وی 55BU8000 هستند، بنابراین می توانید ارتباط قوی بین تلویزیون و سایر دستگاه های خارجی برقرار کنید. برای ارتباط بی سیم نیز می توانید از فناوری بلوتوث در این تلویزیون زیبا استفاده کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55BU8000 را در این صفحه مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتر و با کیفیت تری احتیاج دارید می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 55BU9000 بروید. در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ 55AU7002 را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 55BU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 55BU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 19:12

تلویزیون های شرکت سامسونگ دارای تنوع بالایی هستند و همانطور که می دانید شرکت سامسونگ توانایی تولید انواع مختلفی از تلویزیون با رنج قیمتی متنوع و برای انواع اقشار جامعه را داراست. پردازنده این محصول از نوع Hyper Real است که توانایی پردازش تصاویر را داشته و می تواند تصاویری با کنتراست بالا و در حد Full HD را برای کاربر تولید کند. همچنین تلویزیون سامسونگ 40T5300 مجهز به فناوری HDR است که با کمک پردازنده می تواند در تولید تصاویر با کیفیت HDR موثر واقع شود.

 همچنین این محصول مجهز به فناوری های Mega Contrast برای افزایش کنتراست تصاویر خروجی از سیستم و Micro Dimming Pro برای کنترل نور پس زمینه در بسیار از تصاویر است. همچنین این محصول مجهز به تکنولوژی PureColor می باشد که می تواند رنگهای بسیار زیادی را برای کاربر نشان دهد و بدین ترتیب کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را مشاهده کند.

خرید تلویزیون سامسونگ مدل 40T5300 با امکانات و ویژگی ها و قیمت مناسبی که دارد بسیار خرید هوشمندانه ای می باشد. تلویزیون 40T5300 سری 5 بوده و از کیفیت صفحه نمایش Full HD برخوردار است و رزولوشن تصویر آن 1080* 1920 می باشد. سیستم عامل به کار رفته در این محصول سیستم عامل تایزن است که دارای محیطی ساده و پرکاربرد است و این توانایی را برای کاربر فراهم میکند تا از نرم افزارها و تکنولوژی های خاصی استفاده کند.

تلویزیون سامسونگ 40T5300 ساخت 2020

همچنین می توان آن را به کامپیوتر وصل کرد و کارهای روزمره خود را با آن انجام داد.  طراحی تلویزیون سامسونگ 40T5300 بسیار منحصر به فرد است. دارای حالت گالری بوده به طوری که در هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی شود می توان از آن به عنوان قاب عکس و یا تابلو استفاده کرد که بسیار زیبا و چشم نواز است. علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول توانایی بسیار خوبی برای تولید صدایی طبیعی و رسا دارد به طوریکه تلویزیون سامسونگ T5300 دارای سیستم صوتی 2 کاناله بوده و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است که برای این محصول کاملاً مناسب است.

همچنین تلویزیون هوشمند سامسونگ 40T5300 دارای قابلیت Multi room Link است و به کاربر اجازه می دهد تا آهنگ های خود را از بلندگوهای مختلفی که در یک شبکه وایفای وجود دارند، پخش نماید. این محصول دارای فناوری  Dolby Digital Plus بوده که می تواند در تولید صدایی رسا و روان نقش به سزایی ایفا کند.

کیفیت صفحه نمایش در تلویزیون سامسونگ 40T5300

کیفیت صفحه نمایش در تلویزیون سامسونگ 40T5300

تلویزیون سامسونگ 40T5300 دارای فناوری Pure Color می باشد که می تواند محتوای فیلم و تصاویر را به صورت طبیعی و واقعی نمایش دهد. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را با عمق بسیار زیاد نسبت به تلویزیونهای دیگر مشاهده کند. به طوری که با این فناوری توانایی نشان دادن تصاویر را به صورت طبیعی داراست که کاربر می تواند برای بسیار از مواد و فیلم ها که دارای کیفیت و طیف وسیعی از رنگهاست از آن استفاده کند. 

تلویزیون 40 اینچ سامسونگ T5300 همچنین دارای فناوری  Ultra Clean View است. که می تواند تصاویر با کیفیت پایین و دارای نویز را تشخیص داده و آنها را حذف کند. در نتیجه کاربر توانایی مشاهده تصاویری با خلوص و کیفیت بالا را خواهد دید. در کنار این خصوصیات داشتن کیفیت Full HD برای نشان دادن تصاویر میتواند نهایت لذت و هیجان را برای بیننده به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، تلویزیون 2020 سامسونگ 40T5300 مجهز به فناوری Contrast Enhancer است و به وسیله آن کنتراست بالای تصاویر را به وجود می آورد و با استفاده از فناوریMicro Dimming Pro  نور پس زمینه را در نمایشگر کنترل می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 40T5300

 

استاندارد HDR در تلویزیون 2020 سامسونگ 40T5300

استاندارد HDR در تلویزیون 2020 سامسونگ 40T5300

فناوری HDR یکی از شناخته شده ترین فناوری های در زمینه کیفیت نمایشگر تلویزیونهای اسمارت است و همانند دیگر محصولات شرکت سامسونگ این محصول نیز دارای کیفیت HDR است. با استفاده از این فناوری، دستگاه می تواند کیفیت تصاویر را افزایش داده و بیننده می تواند تصاویر را با وضوح بسیار بیشتری نسبت به محصولاتی که فاقد این تکنولوژی هستند ببینند.

با استفاده از فناوری HDR رنگها به صورت خالس و با کنتراست بالا دیده می شوند به طوری که عمق رنگ مشکی و سایر رنگها به خوبی پوشش داده شده است و کاربر می تواند تصاویر را بسیار شفاف و با کیفیت بالا مشاهده کند. با استفاده از این فناوری نقاط شفاف و سایه ها به خوبی مشخص شده و این تلویزیون نیز قادر به تشخیص آنهاست. با استفاده از تکنولوژی HDR جزئیات قسمت های تاریک تصویر حفظ شده و در عین حال قسمت های روشن تصویر درخشان تر نمایش داده می شود.

فناوری تقویت کنتراست در تلویزیون 40T5300

فناوری تقویت کنتراست در تلویزیون 40T5300

تلویزیون LED سامسونگ 40T5300 دارای فناوری Contrast Enhancer است که از این فناوری برای ایجاد کنتراست تصویر استفاده می کند. این تلویزیون از فناوری Micro Dimming Pro برای کنترل نور پس زمینه صفحه استفاده می کند و کنتراست تصاویر را با کمک فناوری Mega Contrast بهبود می بخشد. هر چه کنتراست تصویر تلویزیون بیشتر باشد، تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون عمیق تر و صحنه های واقعی تری را خواهید دید. این تلویزیون عمق تصویر خوبی دارد و تصاویر واقعی را ایجاد می کند.

سیستم عامل تایزن در تی وی 40T5300

سیستم عامل تایزن در تی وی 40T5300

سیستم عامل یکی از قسمتهای بسیار حساس هر تلویزیون می باشد که استفاده از سیستم عامل بهتر و قویتر می تواند عملکرد سیستم را افزایش داده و کارایی آن را بالا ببرد. تلویزیون سامسونگ 40T5300 مجهز به سیستم عامل تایزن ورژن  5.5 می باشد. همانطور که می دانید تمامی تلویزیونهای سال 2020 این شرکت از سیستم عامل تایزن با نسخه 5.5 برخوردارند. با استفاده از دستیار صوتی Google و الکسا در Amazon می توان دیگر اشیا را به صورت بسیار خوب و از طریق اینترنت مدیریت کرد. با استفاده از فناوری Mirroring کاربر می تواند محتویات گوشی خود را روی تلویزیون نشان دهد و از آن لذت ببرد.

در تلویزیون T5300 سامسونگ سایز 40 اینچ با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اجرای اپلیکیشن‌‌های اندروید و IOS بر روی تلویزیون امکانپذیر گشته است. محیطی بسیار ساده و کارآمد را برای کاربر مهیا می کند به طوری که به راحتی می توان به اینترنت وصل شد و از ویژگی های آن استفاده کرد. با استفاده از برنامه Smart Things کاربر می تواند سایر لوازم دیگر در منزل را که از اینترنت پشتیبانی می کنند کنترل کند. از دیگر مشخصات این سیستم عامل می توان به سرعت بالای این محصول در اجرای دستورات ورودی اشاره کرد که باعث افزایش بهره ‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ می‌شود. 

تلویزیون T5300 مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که به وسیله آن کاربر می تواند با استفاده از اینترنت دیگر اشیاء موجود در منزل را مدیریت کند. همچنین این فناوری کاربر را توانا می سازد تا بتواند از شبکه های پر طرفدار You Tube و Netflix استفاده کند.

فناوری Remote Access 

فناوری Remote Access در تلویزیون 40T5300

تلویزیون سامسونگ 40T5300 دارای امکانات ویژه و مخصوصی است که آن را از دیگر محصولات این شرکت متمایز می نماید. ویژگی بسیار جالبی که شرکت سامسونگ برای این محصول تعبیه کرده است، برخورداری از فناوری Remote Access است. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند تلویزیون را از طریق اینترنت به دستگاه هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند متصل می کند. به وسیله آن این امکان برای کاربر مهیاست تا کارهای خود را بر روی تلویزیون انجام داده و آنها را مدیریت کند. با استفاده از این فناوری کاربر محیط بسیار زیادی را در اختیار دارد و می تواند از انجام دادن کارها بر روی تلویزیون بسیار لذت ببرد.  

پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا

پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا در تلویزیون سامسونگ 40T5300

تلویزیون های جدید سامسونگ از دستیار صوتی الکسا از طریق آمازون اکو پشتیبانی می کنند. با کمک این دستیار صوتی همه چیز ساده تر و راحت تر می شود و می توانید از طریق دستورات صوتی خود کارهای زیادی انجام دهید. اتصال به آمازون اکو بسیار آسان است و می توانید کارهای زیادی مانند روشن کردن تلویزیون، تغییر کانال، تنظیم صدا و غیره انجام دهید.

* آمازون، الکسا و همه لوگوهای مرتبط علائم تجاری Amazon.com هستند.

* ممکن است این سرویس در زمان فروش تلویزیون در دسترس نباشد و در آینده از طریق به روز رسانی اضافه خواهد شد. همچنین ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل در تلویزیون 40T5300

"تلویزیون سامسونگ 40T5300" از دستیار صوتی Google از طریق Google Home پشتیبانی می کند. شما می توانید بسیاری از کارها را با دستورات صوتی انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید میزان صدا را تنظیم کنید و محتوای پخش را پخش کنید.

* Google و Google Home و همه لوگوهای مرتبط علائم تجاری Google LLC هستند.

* ممکن است این سرویس در زمان فروش تلویزیون در دسترس نباشد و در آینده از طریق به روز رسانی اضافه خواهد شد. همچنین ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* امکان روشن کردن تلویزیون از طریق دستیار صوتی Google ممکن است برای برخی از مدل ها در دسترس نباشد.

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

AirPlay 2 یکی از خدمات اپل است. تلویزیون فول اچ دی سامسونگ 40T5300 از این سرویس پشتیبانی می کند و می توانید محتوا را روی صفحه نمایش بزرگ Apple T5300 خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید ویدیوها، عکس‌ها و آهنگ‌های خود را از دستگاه‌هایی مانند iPad، iPhone و Mac به تلویزیون سامسونگ خود پخش کنید.

* این ویژگی ممکن است هنگام راه اندازی تلویزیون در دسترس نباشد و در آینده از طریق یک به روز رسانی به تلویزیون اضافه شود.

* ممکن است AirPlay 2 در همه مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* تصویر فقط برای درک بهتر موضوع و شبیه سازی شده است.

* رابط و عملکردهای سرویس AirPlay 2 ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت باشد.

برخی از ویژگی ها و عملیات ارائه شده توسط دستگاه های مرتبط با تلویزیون ممکن است پشتیبانی یا محدود نشوند.

طراحی و دیزاین در تلویزیون 40T5300

طراحی و دیزاین در تلویزیون 40T5300

سامسونگ از طراحی زیبا و منحصر به فردی در تلویزیون سامسونگ 40T5300 استفاده کرده است. این محصول دارای لبه های کوچک بوده و بیشتر فضای روبرویی آن را نمایشگر تشکیل می دهد. اندازه آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با دیگر محصولات بسیار نازک تر تولید شده است و با اکثر دکورهای موجود در منزل به خوبی ست می شود. این تلویزیون جزء محصولات صفحه تخت به شمار می رود و به آسانی می تواند از طریق پایه به دیوار متصل گردد.

این دستگاه از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سامسونگ از 2 پورت HDMI و 1 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است.

در حالت عادی سامسونگ 40T5300 دارای پایه های هشتی شکل ساخته شده از پلاستیک درجه یک می باشد. فاصله بین پایه ها زیاد بوده و در صورت نیاز کاربر می تواند از سیستم صوتی و ساندبار نیز استفاده کند و ال ای دی سامسونگ 40T5300 به گونه ای طراحی شده که فضا به صورت کامل برای آنها فراهم است.

یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این محصول داشتن حالت گالری است. به این صورت است که در هنگامی که کاربر از تلویزیون استفاده نمی کند می تواند از آن به عنوان تابلویی دیواری یا قاب عکس استفاده کند و به وسیله داشتن کیفیت خوب تصاویر می تواند دکوراسیون منزل شما را به صورتی کاملاً زیبا حفظ کند.

تکنولوژی صدا در تلویزیون سامسونگ T5300

تکنولوژی صدا در تلویزیون سامسونگ T5300

علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و وضوح بالا، تلویزیون SAMSUNG 40T5300 توانایی بالایی در پخش صدایی یکنواخت و رسا دارد و میتواند طیف گسترده ای از اصوات را برای بیننده فراهم نماید تا لذت تماشای محتوای نمایشی چندین برابر شود. این محصول دارای سیستم صوتی دوکاناله بوده و بلندگوهای آن توان تولید صدایی با توان خروجی 20 وات را دارا هستند. از این رو این محصول در پخش صدایی بسیار دلنشین نقش بالایی دارد و می توان از آن برای مکانهایی با ابعاد کوچک و متوسط بهترین استفاده را کرد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2020 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2020 مراجعه نمایید.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 40T5300 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 40T5300 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 13:13